Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyksen jälkeiset vaivat

Vierailija
29.07.2010 |

Olen yrittänyt etsiä netistä tietoa huonolla menestyksellä.Joten...voiko häntäluu vahingoittua tai jopa murtua synnytyksessä?Synnytin 3 viikkoa sitten aika vähillä traumoilla.Eppari leikattiin mutta sekin on jo parantunut mutta hirveän vaikea, joissain asennoissa jopa mahdoton istua.Selinmakuu sattuu ja myös jonkun verran kyljellään nukkuminen niin että joudun nousemaan pitkin öitä ylös kivun takia useammin kuin vauvan.Jos kyse ei häntäluusta niin mikä voisi olla vikana ja miten sen vois parantaa.Eikai häntäluuta kipsatakaan voi?Turhauttaa jo senkin takia että on tosi vaikea pitää vauvaa sylissä muutoin kuin seistessä kun kipu estää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kuullut, että häntäluu voi kylä murtua synnytyksessä. Vauvallahan on neuvoloita vähän väliä, niin kysäseppä aluksi vaikka omalta terkalta.

Vierailija
2/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla kipeytyy vieläkin häntäluu jos istun kauan samassa asennossa.

Oon miettiny ihan samaa et onks se murtunu, tänään kävin kuitenkin jälkitarkastuksessa ja kaikki oli kunnossa, kai se vaan jotenkin on vielä normaalia "herkempi" koville sekin joutuu synnytyksessä

Onnea pikkuisesta! =)

kuinka on muuten jaksellut näin kuumalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattiin röntgenillä, eikä ollut murtunut, mutta vissiin hieman vääntynyt. Vaiva meni tosiaan ohi pikkuhiljaa.

Toisen lapsen kohdalla ei häntäluu tullut kipeäksi.