Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sikaflunssa-rokote vauvoja jo syntynyt?

Vierailija
29.07.2010 |

oliko vauvat normaaleja?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttuni vauvalta puuttui aivot, synnytys käynnistettiin rv20 kun huomattiin. Äiti oli rokotettu, mutta onhan noita muutenkin. Itse en ottanut rokotetta kun olin luultavasti sairastanut taudin. Pelkäsin myös keskenmenoa, niitä sattui muutamalle tutuilleni, toki sattuu niitäkin muutenki. Jonkinlainen tilasto kiinnostaisi!

Anenkefalia muodostuu sikiölle jo rv5-6 aikaan ja tuskin ystäväsi oli saanut jo tuolloin rokotetta.

Vierailija
22/36 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitä mieltä, että rokotteella ehdottomasti vaikutusta vauvoihin ja naistenklinikalla oltiin synnytyksen aikoihin sitä mieltä, että mitään normaalista poikkeavaa ei olla rokotusten takia huomattu.

Itse sain rokotteen toisella kolmanneksella ja vauva syntyi helmikuussa. Kaikki vauvalla kunnossa masussa, synnytyksessä ja edelleenkin. Hyvin voi ja kasvaa, eikä ole sairastunut lenssuihin tai vatsatauteihin vaikka muulla perheellä ollut. Eli immuunijärjestelmä vaikuttaisi olevan kunnossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heidän äitinsä olivat valveutuneita ja ottivat piikin?

Vierailija
24/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin rokotteen viikolla 4 ja vauvallani on nyt todettu rytmihäiriö.....eikä pystytä sanomaan mistä se johtuu.Tiedä sitten onko sikapiikillä tekemistä asian kanssa mutta mitään periytyvää tämä ei ole.

Vierailija
25/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heidän äitinsä olivat valveutuneita ja ottivat piikin?

mutta mä vaan kysyn missä on se toinen aalto minkä piti olla pahempi ku ekan? Itse terveydenhuollon ammattilaisena olin raskaana ton ekan aallon aikana enkä rokotetta ottanu. Ihme huuhaata ja turhaa hysteriaa koko sika-lenssu!

Vierailija
26/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiat,astmat,muut asiat.

Ei niitä vielä tiedä.

Taas nähtiin että rokottamatta jättäminen oli oikea ratkaisu.

Vierailija
27/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ollut raskaana, nyt mietityttää, mahtaako vaikuttaa tuon jälkeen alkaneeseen raskauteen...

Vierailija
28/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokote saatu reilu 2 vko ennen synnytystä. Kasvaa harvinaisen hienosti käyrillä, on taidollisesti keskiverto ikäistään kehittyneempi. Kerran nous vähän lömpö, muita "sairauksia" /flunssia ei ole ollut, eikä allergioita tms.

Vierailija
29/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että lääke firmat lähtee myöntämään mitään virheitään, sehän tarkottaisi että seuraavat rokotteet jäisi myymättä... ja tämähän oli loistava busines! Ja sekin hieman ihmetyttää että sikainfluenssa rokote oli valmistettu 2 kk ennen kun ensimmäinen potilas sairastui tautiin! Mutta näin se menee suuressa maailmassa ja me hölmöt maksetaan! Raha on ainut millä merkitystä noissa piireissä!

Vierailija
30/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.akupunktio.net/ajankohtaista.php?uid=48

tässä myös lopussa yhden Äidin kokemus rokotuksista...

Vierailija
31/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terve hyvänkokoinen poika syntyi :)

Vierailija
32/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tässä ketjussa luetellut "poikkeavuudet" ovat sellaisia, että niitä on esiintynyt jo ennen sikaflunssarokotettakin ja tulee olemaankin, ottipa äiti rokotteen tai ei. Mikä ihmeen pointti tälläkin avauksella oli, kun tällainen pieni otos mammojen mutu-tuntumaa ei todista mitään mistään.

Vierailija
33/36 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tehdään joka ikinen vuosi kausi-influenssakin suhteen.

Pitääkö uskoa kaikki paska mitä netistä löytyy???

Ja sekin hieman ihmetyttää että sikainfluenssa rokote oli valmistettu 2 kk ennen kun ensimmäinen potilas sairastui tautiin

Vierailija
34/36 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syntynyt, kuolleena :(

Vierailija
35/36 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuosta kaameasta myrkkypiikistä, jonka vastuuttomana äitinä sysäsin avuttomaan vauvaani.

Vierailija
36/36 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan terve vauveli mutta allergioita on ilmennyt. Sukurasite on tosin suuri joten en sikapiikin syyksi allergiaa laita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi