onko sikaflunssa-rokote vauvoja jo syntynyt?
Kommentit (36)
oli sitä mieltä, että rokotteella ehdottomasti vaikutusta vauvoihin ja naistenklinikalla oltiin synnytyksen aikoihin sitä mieltä, että mitään normaalista poikkeavaa ei olla rokotusten takia huomattu.
Itse sain rokotteen toisella kolmanneksella ja vauva syntyi helmikuussa. Kaikki vauvalla kunnossa masussa, synnytyksessä ja edelleenkin. Hyvin voi ja kasvaa, eikä ole sairastunut lenssuihin tai vatsatauteihin vaikka muulla perheellä ollut. Eli immuunijärjestelmä vaikuttaisi olevan kunnossa!
koska heidän äitinsä olivat valveutuneita ja ottivat piikin?
otin rokotteen viikolla 4 ja vauvallani on nyt todettu rytmihäiriö.....eikä pystytä sanomaan mistä se johtuu.Tiedä sitten onko sikapiikillä tekemistä asian kanssa mutta mitään periytyvää tämä ei ole.
koska heidän äitinsä olivat valveutuneita ja ottivat piikin?
mutta mä vaan kysyn missä on se toinen aalto minkä piti olla pahempi ku ekan? Itse terveydenhuollon ammattilaisena olin raskaana ton ekan aallon aikana enkä rokotetta ottanu. Ihme huuhaata ja turhaa hysteriaa koko sika-lenssu!
Allergiat,astmat,muut asiat.
Ei niitä vielä tiedä.
Taas nähtiin että rokottamatta jättäminen oli oikea ratkaisu.
vielä ollut raskaana, nyt mietityttää, mahtaako vaikuttaa tuon jälkeen alkaneeseen raskauteen...
rokote saatu reilu 2 vko ennen synnytystä. Kasvaa harvinaisen hienosti käyrillä, on taidollisesti keskiverto ikäistään kehittyneempi. Kerran nous vähän lömpö, muita "sairauksia" /flunssia ei ole ollut, eikä allergioita tms.
en usko että lääke firmat lähtee myöntämään mitään virheitään, sehän tarkottaisi että seuraavat rokotteet jäisi myymättä... ja tämähän oli loistava busines! Ja sekin hieman ihmetyttää että sikainfluenssa rokote oli valmistettu 2 kk ennen kun ensimmäinen potilas sairastui tautiin! Mutta näin se menee suuressa maailmassa ja me hölmöt maksetaan! Raha on ainut millä merkitystä noissa piireissä!
http://www.akupunktio.net/ajankohtaista.php?uid=48
tässä myös lopussa yhden Äidin kokemus rokotuksista...
ja terve hyvänkokoinen poika syntyi :)
Kaikki tässä ketjussa luetellut "poikkeavuudet" ovat sellaisia, että niitä on esiintynyt jo ennen sikaflunssarokotettakin ja tulee olemaankin, ottipa äiti rokotteen tai ei. Mikä ihmeen pointti tälläkin avauksella oli, kun tällainen pieni otos mammojen mutu-tuntumaa ei todista mitään mistään.
Noin tehdään joka ikinen vuosi kausi-influenssakin suhteen.
Pitääkö uskoa kaikki paska mitä netistä löytyy???
Ja sekin hieman ihmetyttää että sikainfluenssa rokote oli valmistettu 2 kk ennen kun ensimmäinen potilas sairastui tautiin
kuin tuosta kaameasta myrkkypiikistä, jonka vastuuttomana äitinä sysäsin avuttomaan vauvaani.
Muuten ihan terve vauveli mutta allergioita on ilmennyt. Sukurasite on tosin suuri joten en sikapiikin syyksi allergiaa laita.
Anenkefalia muodostuu sikiölle jo rv5-6 aikaan ja tuskin ystäväsi oli saanut jo tuolloin rokotetta.