Olen kaupan kassalla töissä ja kyllä näkee jos jonkinlaista "seksipommia"
asiakkaina. Eikö ne tajua että ne lörpähtäneet tissit ovat kamala näky pienessän topissa tai naruolkainhellemekossa? Ei riitä että on ISOT, pitäis olla kiinteätkin. Mutta ne on tyyliin "mulla on Isot tissit". Voi elämän kevät, ja ollaan NIIN seksikkäitä että.
Kommentit (13)
itsekin kaupan kassalla ja kyllähän siellä näkee kaikenlaista. En ole kuitenkaan koskaan päässyt asiakkaan pään sisälle enkä näin ollen käsittänyt, että tällaiset tapaukset pitäisivät itseään erityisen seksikkäinä. Olen ajatallut vain että monet tykkäävät pitää hellemekkoja helteessä. Olen sitten kai käsittänyt väärin.
ja toisaalta näkee myös ihan oikeasti upeita ilmestyksiä. Kauniita, tyylikkäitä, ihania naisia joita ihaillen katson, vaikka nainen itsekin olen. Enemmän näitä upeita naisia näkee kuin sit ihan kamalia, pääosin kuitenkin taviksia jotka ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.
Vai kuinka tarkkaan sä niitä kattelet? ja minä käyn muuten lähivaltsussa pyyhe päällä, siis lanteilla ja bikinit päällä uimareissun jälkeen, vaikka kroppa sitä av-mammojen mittapuulla sallisikaan! Nähkää painajaisia..
ikävä juttu, mutta älä pura sitä muiden tisseihin...
Ei riitä että on ISOT, pitäis olla kiinteätkin. Mutta ne on tyyliin "mulla on Isot tissit". Voi elämän kevät, ja ollaan NIIN seksikkäitä että.
Rintojen pitää olla joka mummollakin kiinteät, isot ja kauniit...
Minä ainakin pidän omia rintojani kauniina, vaikka ovatkin kolmen lapsen imetyksen jälkeen vähemmän pallot kuin julkkisäitien silikonit.
Ja käyn jatkossakin siellä lähikaupassa sua kauhistuttamassa :D
... kyllähän siellä näkee kaikenlaista. En ole kuitenkaan koskaan päässyt asiakkaan pään sisälle enkä näin ollen käsittänyt, että tällaiset tapaukset pitäisivät itseään erityisen seksikkäinä. Olen ajatallut vain että monet tykkäävät pitää hellemekkoja helteessä.
Mistä ap tietää seksipommien yrittävän olla seksipommeja. Esim. samaan aikaan kuumista aalloista ja helteestä kärsivä lihava ja tyylitajuton äitini on varmasti käynyt viilentämässä itseään kaupoissa hellemekossa tissit tursuillen, mutta ei todellakaan pidä itseään seksikkäänä (valittaa aina ulkomuotoaan).
on todella järkyttävän näköistä kun riipputissit näkyy paidan läpi tai mekosta tursuamassa. Ja olen satavarma ettei ne tissin aluset ole kuivana.. joten liivit päälle vaan ja mielellään oikean kokoiset.
t. riipputissi rintsikoissa helteelläkin
mää ainakin käyn lähikaupassa ihan pikku hellemekossa, ajattele sinä mitä lystäät. Tissit on kokoa E, riipuvat kyllä, mutta mun ukkoni tykkää. Ei ne mun tissit oo sun pällistelyäs varten olemassa:DDD
mää ainakin käyn lähikaupassa ihan pikku hellemekossa, ajattele sinä mitä lystäät. Tissit on kokoa E, riipuvat kyllä, mutta mun ukkoni tykkää. Ei ne mun tissit oo sun pällistelyäs varten olemassa:DDD
vai puuttuuko lukutaito...? Luultavasti vastaus on molempiin KYLLÄ
ihan kaikille ei ole luotu tyylitajua, vaan esittelevät kaikille "naiseuttaan" ylpeinä.