Onko teillä vaikeuksia mennä vessaan pesulle panemisen jälkeen, kun mulla
falskaa tuo alapää niin pahasti, että pitää laittaa joku "tuppo" pinpppiin, ettei mällit valu lattialle. Kärsin tästä todella.
Kommentit (15)
muta mulla on ollu tainakin kahdenlaisia naisia.
Toisilla mehut pysyvät sisällä, eikä ole mitään kiirettä pesulle. Voisi varmaan vaikka hyppiä peuslle.
Ja sitten on niitä, jotka valuttavat kaiken jo lakanoille.
Taitavat molemmat olla normaaleja !?!?!?!?!
'käyttääkö miehesi muumiota'-ketju :DD
Olisko vähän väljää?
väljässähän ne spegut just mahtuu olemaankin, tiukasta taas turskahtavat ulos samantien kun vähän asentoa vaihtaa.
;)
'käyttääkö miehesi muumiota'-ketju :DD
Olisko vähän väljää?
väljässähän ne spegut just mahtuu olemaankin, tiukasta taas turskahtavat ulos samantien kun vähän asentoa vaihtaa.
;)
:DD reps!!
Olisko vähän väljää?
;)
:DD reps!!
miksi muka synnyttänyt ei voisi olla tiukka? Itse ainakin olen.
Mä joskus aikoinani mietin, että miten voi raskautua jos kaikki valuu reisille? Vastaus: hyvin.
Omalla kohdalla mä laitan kämmenen koppaamaan kun mies vetäytyy pois, sit juostaan vessaan ja huuhdellaan bideellä. Yöksi laitan vielä siteen pikkareihin sillä muuten sitä tavaraa voi vielä saa pyyhkiä yöt läpeensä.
Olen joskus kokeillut jäädä sänkyyn seksin jälkeen, mutta en voi sillä vaikka makaisin ihan paikallani niin sitä tavaraa tursuaa silti pihalle (vagina supistelee seksin jälkeen).
aloittaja kertoi ja kysyi et kääriikö muiden miehet seksin jälkeen mulkkunsa talouspaperiin jota sitten yhdessä aamulla revitään irti ym
muuta mielenkiintoista :DD
Jotenkin vaan tuli heti se mielee tästä talouspaperi-pildestä :D
Hih....hassu ajatuskin, mitäs se sitten haittaa, jos sieltä vähän jotain valuu? Ei mun ukolta tule litroittain mälliä, ihan hyvin olen sen nielemäänkin pystynyt, ehkä joku 3 rkl...en muista mikä nro olin, mut kuitenkaan multa ei valu mitään.
mutta nykyinen ruiskutta aina "litran" kerralla, joten sitä valuu lakanoille jo ulosvedettäessä, ihan sama mitä yrität. Nyt ollaan jo totuttu, että mälliä on aina lakanoissa ja jokapaikassa. Monesti menen pesulle, mutta välillä jään sänkyyn nukkumaan. Ei haittaa vaikka on märkää. Aamulla sitten pesulle.
En voi sietää valumista ja sotkua.
En kyllä ota niin pitkiä askelia, että mällit ois lattialla, vaan ihan reisille ne yleensä tulee. En pidä pieniä spermatippoja lakanoilla niin hirveän vakavana asiana, mutta käyn ihan normaalisti pesulla seksin jälkeen, ei sitä toosaa tarvii millään trasselilla täyttää, vai kuinka kaukana teidän kylppärit on makuuhuoneesta?
Jos mieheni laukeaa sisääni, niin laitan tupon, ts. pidän jotain paperitolloa siinä, en pidä sitä vaikeutena.
Tosin mieheni harvoin laukeaa sisälleni, yleensä päälleni ja siitä pyyhkii mänkkipyyhkeellä. Pesulle menen sit aamulla. Harvoin sitä jaksaa enää panon jälkeen sängystä nousta.