Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko kuntosalille lähtiessäsi?

Vierailija
19.07.2010 |

Entäs kuntosalilla suihkun jälkeen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt ekaa kertaa lähtemässä salille ja kyllä, vetäisin naamaan vähän pohjustusvoidetta siltään tasoittamaan ja heleyttämään, kulmiin väriä ja ripset mustiksi. Jotenkin kotoisampi ja itsevarmempi olo, kun ei ihan kotilookissa lähde. Yleensä meikkaan aina vähän kun lähden minne vaan, johtuu ihan ihan siitä että se on kivaa laittautua edes vähän, koska olen kotona niin paljon yksin keskellä metsää ilman meikkiä. Joinain päivänähän vellon kotona ihan vuorenpeikkona, kun taas kylälle lähtiessä pitää pistää joskus enemmänkin paklausta nassuun ihan vain oman ilon takia.

Vierailija
2/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Jos naamassa sattuu valmiiksi meikkiä olemaan, niin niiden annan olla. Treenin jälkeen meikkaan, jos olen jonnekin menossa. Omasta mielestäni on miellyttävämpää treenata ilman meikkiä. Jotenkin tällingit naamassa tulee nihkeä olo, enkä mä salilla ollessa sitä mieti, miltä näytän. Mutta ei mua se toki haittaa jos ovat muut jaksaneet/halunneet meikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN meikkivoide, ripsari, eyeliner ja huulikiilto..

Vierailija
4/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella laitan yleensä meikkivoidetta tai -puuteria koska kuiva iho ei pidä pakkasesta, eli en kuntosalia varten meikkaa vaan matkaa varten.

Vierailija
5/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa jos menen salille. Salilla suihkun jälkeen meikkaan jos menen töihin, mutta jos ajan autolla suoraan kotiin, en meikkaa.

Vierailija
6/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Ei tarvitse. En meikkaa muutenkaan, tosin hoidan ihoani hyvin. Menis tuplasti aikaa ja rahaa jos joka päivä pitäis maalata. Pärjään sillä, että vähän peittelen aamulla nenänpieliä ja silmänalusia, jos on tullut valvottua.

Orjuuttavaa tuollainen paklaaminen. No, ei kaikki voi olla luonnonkauniita :-)

Vierailija
7/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa varta vasten salille. Yleensä kuitenkin menen illalla salille joilloin normi meikkaukset päällä ( useimmiten pelkkä ripsiväri) , enkä pese niitä salille mennessä pois. Suihkussa en käy koskaan salilla kun kotiin on niin lyhyt matka. Ja joo, kyllä ihan hikoilen. Mutta käytänkin aina vedenkestävää ripsaria.

Vierailija
8/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa varta vasten salille. Yleensä kuitenkin menen illalla salille joilloin normi meikkaukset päällä ( useimmiten pelkkä ripsiväri) , enkä pese niitä salille mennessä pois. Suihkussa en käy koskaan salilla kun kotiin on niin lyhyt matka. Ja joo, kyllä ihan hikoilen. Mutta käytänkin aina vedenkestävää ripsaria.

Vierailija
9/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siellä tulee kuitenkin peilailtua ja on kivempi treenata kun on pirteän näköinen. Suihkussa käyn kotona vasta.

Vierailija
10/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä hikoilen niin paljon, että joudun pyyhkimään pyyhkeellä hikeä, joten aina mieluummin ilman meikkiä. Varsinkin, jos on piilarit päässä. En meikkaa kuntosalin jälkeen, koska yleensä olen menossa suoraan kotiin.

Vierailija
11/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yleensä illalla joten en pese aamulla laitettua meikkiä pois. Jos menen v-loppuna aamupäivällä niin laitan kyllä mineraalipohjan, mulla on couperosaa joten on inhottavaa kun iho on niin kirjava ja punoittava.

Vierailija
12/19 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska menen salille aamulla kuuden jälkeen. Treenin ja suihkun jälkeen laitan hiukset ja meikkaan, koska työpäivä alkaa heti siitä.

Vierailija
13/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu suihkun jälkeen ja myös urheilun jälkeen kun olen käynyt suihkussa.

Vierailija
14/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja salilla suihkun jälkeen meikkaan jos olen menossa ihmisten ilmoille.

Vierailija
15/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin sielläkin on sosiaalisia kertoimia ilmassa. Meikkaan aina, lähden sitten mihin tahansa. Vaikken etsi miestä, haluan näyttää hyvältä - aina.

Vierailija
16/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kylläkin vain meikkivoidetta, vedenkestävä ripsiväri, eyeliner ja huulikiilto.

En käy salilla suihkussa, vaihdan vain kuivan paidan päälle ja tulen kotiin suihkuun.

Vierailija
17/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika kevyissä meikeissä. Käyn kotona sitten suihkussa, onhan se olo inhottava sen jälkeen. Mutta menen kotiin suoraan, käyn sitten lapsen kanssa peseytymässä.

Vierailija
18/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan aamulla ennen töihin lähtöä,töiden jälkeen menen salille/jumpalle samoissa meikeissä mitkä aamulla laitoin...salilta lähden samoissa meikeissä ja meen kotona suihkuun jossa pesen kaiken pois!

Vierailija
19/19 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit pysyvät naamassa sen minkä pysyvät. Kokeile sinäkin vedenkestävä ripsaria salilla hikoillessasi.