En ole ollut tekemisissä mieheni tyttären kanssa 2 vuoteen
Annoin tytölle porttikiellon meille törkeän käytöksen vuoksi.
Isäänsä on toki tavannut ja pitänyt yhteyttä.
Tänään yritämme löytää uuden alun. Katsotaan, kuinka käy. Tytöllä ikää 18 v
Kommentit (16)
mielenilmaukset, jos emme tehneet hänen tahtonsa mukaan, huutaminen, vittuilu, kaiken negatiivinen arvostelu jne
ap
joo. Vielä olen kyllä pistänyt näitä oikutteluja teini-iän piikkiin, mutta saas nähdä kuinka kauan jaksan katsoa. Lisäksi siihen vielä mustasukkaisuus tulevasta uudesta pikkusisaruksesta...
Mitäs miehesi sanoi kun asetit porttikiellon?
Koska se on miehellesi todella tärkeä asia(toivottavasti) sekä tytöllekin varmasti. Teinit tekevät virheitä, kyllä sitä aikuistuu.
Älä jatka vihan tietä enää, ap.
Hän puhui exälleen asiasta ja toivoi, että exä puhuisi tyttärelle mutta näin ei ilmeisesti käynyt.
Tytön käytös oli muidenkin ihmisten paikalla ollessa sen verran törkeää, että myös mieheni vanhemmat ja sisko sekä kälyni olivat kanssani samaa mieltä.
Pelonsekaisin tuntein odotan iltaa. Anoppini sanoja lainatakseni: toivottavasti neiti täydellisyys osaa ottaa muitakin huomioon.
ap
miehesi tytärtä poissa teiltä. Ei se vaan onnistu. Teidän on päästävä sopuun.
Kuitenkin kyseessä miehesi tytär, se pitää ymmärtää, vaikkei kakkaa häneltä tarvitsekaan ottaa vastaan.
Isänä hän sanoi tytölle, että olisi tärkeää, että tulisimme toimeen. Olisihan se minullekin helpompaa.
Olen nyt avoimin mielin. Laitoin tytölle tekstarin, jossa toivotin hänet tervetulleeksi meille.
ap
Meidän 18-v. avioerolapsi on vielä henkisesti täysin teini. Vanhempien ero osui ilmeisesti pahaan saumaan ja hän on tullut kaikessa pari vuotta ikäisiään perässä, jäi ikään kuin jälkeen, kun vanhemmat riitelivät rajusti ja se vei lapselta tunne-elämän kehitykseen tarvittavat voimat.
Meidän nuori ei osaa vielä suhtautua kypsästi mihinkään. Hän haluaa kapinoida jopa oman tulevaisuutensa kustannuksella, mikä näkyy esim. opiskelemaan pyrkimisessä. Vaikka se omin ala olisi tiedossa, sinne ei voi hakea, koska vanhemmat toivovat sitä.
Välit muutamiin lähisukulaisiin ovat meilläkin katkenneet, muttei mitään toivoa, että kannattaisi vielä yrittää uutta alkua.
Toivottavasti miehesi ja anoppisi ovat täysillä tukenasi. Ota rauhallisesti äläkä provosoidu.
kuuluu jo osata käyttäytyä!
Mutta kyllä tytön pitää saada käydä isänsä kotona myös.
isänsä vosua koskaan. Eikä tapaa.
Minun isäni vaimo sanoi minulle, ettei minulla ole asiaa heille, isäni ei saa tavata minua eikä lapsenlapsiaan. Ja vain ´koska vaimo on katkera, sairas ämmä.
Ilmeisesti sinä myös.
Onkos taas lukutaidottomia mammoja vai helle sulattanut aivot?
Missään ei sanottu että tytär ei olisi tavannut isäänsä tai että ap olisi millään lailla estänyt heitä tapaamasta.
Ap:n ei todellakaan tarvitse päästää tytärtä kotiinsa jos ei halua, ei ole mitään lakia joka määrää että tapaamiset täytyy järjestää isän kotona.
Miettikää nyt järjellänne. Kuka haluaa kotiinsa varastelijan? En minä ainakaan.
Tyttö käyttäytyi ihan ok.
Tapaamisesta jäi tosin se ikävä maku suuhun, että lopussa tyttö pyysi isäänsä maksamaan preppauskurssin lääkikseen noin 5000,-.
Tuntui, että kyseessä tilanne kun minä tein näin, sinun pitää tehdä näin.
Ei ole tytöstä kuulunut mitään sen jälkeen.
Mitä oli tytön törkeä käytös? Meillä vähän samaa ongelmaa ja ikää jo 19....