Toukokuiset 2011
Heippa siskot!
Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.
Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!
Terkuin Evelina
Kommentit (281)
Luulisi että edes jollekin meistä antais sitä plussaa!!! Kun on niin puhdas nega, ettei edes mun hyvällä mielikuvituksellakaan pysty kuvittelemaan siihen sitä toista viivaa. Joo, ihmeitä tapahtuu ja mehän ollaan niitä, joilla testi ei vaan näytä näin aikaisin mitään.
Itse asiassa mulla on yksi kaveri, jolle tehtiin inssi ja testi parin viikon päästä negaa. Menkkoja ei kuitenkaan kuulunut ja monet testit vaan negaa näyttivät. parin viikon päästä kaveri meni verikokeeseen ja oli tukevasti raskaana ja nyt jo synnyttänyt terveen tytön. Että kyllä näinkin oikeasti voi käydä.
Eli toivoa on vielä! Vaikka suoraan sanottuna olen vähän jo luopunut toivosta. Tilasin jo netistä sen hymynaamaovulaaatiotesterin kun lekuri sitä suositteli. Eli seuraava inssi tehdään niin et testaan itse ovista ja kun pärähtää hymynaama, niin pistän varmuudeksi vielä pregnylin ja sitten suoraan inssiin. Aiemmin kun ovat vaan katsoneet ultralla, milloin olisi hyvä hetki ja yllätys yllätys mun ovulaatio joka kerta tullut kolme päivää myöhemmin kuin inssi ollut. JEEEEEE! Eli ensi kerralla paree onnistua jos kerran ajoitus on kohillaan. Sorry taas tämä valivalivali, mutta kun olen jokseenkin turhautunut kun kaikki rahat mennyt ihan hukkaan. Paitsi jos nyt olisinkin raskaana;-) Olisihan se aika hauskaa kun olen vaahdonnut et hoito ei ole onnistunut ja sitten olisinkin raskaana. Hih.
Kivaa perjantai-iltaa!
Heipä hei Kuumeilijattaret!
En ole vähään aikaan näitä sivustoja lueskellut enkä mitään kirjoitellut kun tämä odottelu on ollut yhtä tuskaa...
Valitin siis viime kierrossa davidin ovistesteillä saamistani haamuista ja tähän kiertoon tikutin nyt sitten eri testillä taas vaan haamut, jotka ei koskaan vahvistuneet. Tikutankohan mä jotenkin väärään aikaan vai mistä tämä tylsä haamuilu johtuu?
Haamuiltu on siis 31-1 päivien paikkeilla ja silloin myös peittoa on heilutettu, joten toivieta on. Oireita ei. Ehkä mahdollisesta oviksesta on liian vähän aikaa eli mä taas odotan, senhän osaan hyvin...
Tosin täällä aika moni on kertonut lämmönnoususta ja nuhastakin alkuraskauden kohdilla. Mulla on ollut koko päivän nuhainen olo ja palellut. Väsyttääkin tosi paljon.... Mut väsymys ja päikkärit on mulle normaalia ja syysflunssaakin on meillä töissä paljon liikkeellä, joten se varmaan tästä. Muita oireita odotellessa ; )
Plussia kehiin kaikille!!!!
terkuin Tupuna (kp 19/31) pitkästä aikaa....
Antakaahan nyt jotain vinkkejä odotteluun kun vauvakirjakin on luettu jo moneen kertaan läpi ; )
Ihan uteliaisuudesta pitää sulta kysyä, että kuinka paljon noi hoidot kustantaa?
eikä mitään uutta raportoitavaa, edelleen tyylipuhdas nega, ja siksi taitaa jäädäkin, nyyh.
AmaliaJoel, en ihan tarkkaan muista paljon nuo alkututkimukset maksoi, psykologin käynnit oli ainakin 120, sitten verikokeet, infektionäytteet, ultra ja aukiolotutkimus, nuo taisi olla yhteensä jotain tonnin luokkaa.
inssi maksaa noin 800 sisältäen yhden ultran, ultraus inssitilanteessa ja luovutetut siittiöt ja niiden käsittely. jos ei tarttis käyttää luovutettuja siittiöitä niin pääsisi 500 halvemmalla. niin siis nämä hinnat ovat yksityisellä puolella kun kunnalliseen olisi joutunut odottaa iäisyyyden enkä minä tästä enää nuorene;-) Ei tuo nyt vielä ihan konkurssiin vie, mutta IVF tai ICSI se vasta kallista onkin. jotain 3000 ja siihen päälle vielä kalliit hormonit vissiin jotain 600 ainakin. Huh, jos tuohon joudutaan niin menee kyllä sitten lainarahalle. Toivottavasti tuo seuraava inssi sitten tärppäisi jos saadaan tehtyä se oikeaan aikaan. Sitten on odotukset niin korkealla.
Mitenkäs muut viikonlopun testaajat? Onko uutisia?
Ihan puhdas sellainen ja vielä ikäänkuin varmistukseksi noin 3min testin tekemisen jälkeen täti kurvasi paikalle :( Suututtaa! Tiedän että täällä on pidempäänkin yrittäneitä,silti on niin turhauttavaa kun ainakin yk6 lähtee käyntiin :/ En edes jaksa laskea onko tämä nyt yk6 vai yk7 :(
Hitsit evelina miten kallista!! :o Mul ei kans oo minkää näköst tietoo noista kaikista hoidoista ja termeistä mitä käytätte, mut hurjalta kuulostaa.. Ittellä ei olis ikinä varaa tollasii. :s Huh.
Lumikille pahoittelut, luulen että täältä tullaan kovaa vauhtia perässä. Menkkoja ei kyllä näy eikä mitään tuntemuksia sinne päinkään, mutta ei oo kyllä mitään muitakaan tuntemuksia. :D En uskaltanu tänään tehdä testiä ku eilen tuli puhdas nega, ni huomenna sitte. Huomenna oliski sitte jo kp30. Viime kierto oli 33 pv... Saas nähdä. Kai tässä vielä pientä toivoa on.
Pahoittelut Lumikille tädistä...toivotaan et seuraavassa kierrossa onnistais!
Beibille peukut ja varpaat pystyssä! Kyllähän se plussa sieltä vielä voi pärähtää.
Täällä on ollut monella jännät paikat, oon käyny kyllä säännöllisesti lueskelemassa ja jännäämässä mukana...osalla vielä jännitys jatkuu ja oireitakin on vaikka minkälaisia, ja jos oikeen olen ymmärtänyt niin niiden suhteen ainakin hyvältä näyttää :)
Meillä on nyt tärppipäivät ohi ja nyt alko sitten se piinaava kaksiviikkoinen... Miten monta päivää oviksesta teillä on tullut kiinnittymisvuotoa, tai tuleeko sitä välttämättä ollenkaan? Yritän vaan olla keksimättä mitään oireita ja yrittää pitäytyä niissä mitä ei ainakaan voi keksiä :) JaSu84 kp 26/36 yk2
Onnea yritykseen. :) Mulla tuli sellasta ihan haaleen ruskeeta vuotoa noin viikko oviksen jälkeen yhtenä päivänä ja siitä viel muutama päivä ni tuli taas vähän. Joten en oikee tiiä mitä se oli. :o ennen ei oo koskaan tullu ja olin ihan innoissaa, et nyt se on sitä mutta, en tiiä. :s ku ei oo mitenkää raskaunu olo ni en tiiä oliks se sitä. :)
No mut sullahan on viel pari päivää siihen oletettuun menkkojen alkamispäivään... Mä en ainakaan sinuna luopuis viel toivosta. Musta kuulostaa tosi lupaavalta toi vuoto. Odotat viel pari päivää ja teet sitte uuden testin. Mäkin aattelin malttaa odottaa ihan sinne oletettuun alkamispäivään asti ja ehkä viel siitä seuraavaan päivään. Jos vaan pystyy :)
Jasun kanssa, että Beib, sulla on vielä hyvät mahdollisuudet. Tuo vuoto oli kyllä mielestäni aivan selkeästi kiinnittymisvuoto, mikä sinulla oli. Mullahan oli vaikka ja mitä oireita, mutta ei vuotoa, pieni kipukohtaus kyllä, mutta niitä nyt voi aina olla muutenkin. läheskään kaikille ei ymmärtääkseni tule tuota vuotoa, mutta jos kerran tulee niin hyvältä näyttää Beib.
olisin niin toivonut, että tänään olisi edes haalea viiva tullut, mutta kun ei niin mitään. No onhan mullakin toivoa vielä noin kolme päivää, mutta aavistan pahaa. Ne menkkakivut ovat hävinneet lähes kokonaan eli jos mulla siellä jotain yritti kehittyä niin luulen, ettei ole kiinnittynyt. Hitsit kun tuo tekniikka olisi vähän kehittyneempää ja pystyisi katsomaan, että eikö vaan hedelmöity vai eikö kiinnity. Mutta kun ei niin ei.
Mikäs tilanne Otralla ja Minnillä? Toivottavasti nyt edes joillakin meistä tulisi lähipäivinä hyviä uutisia.
Niin kuin Beib sanoi, jaksaa jaksaa;-)))
Kiitti kannustuksesta!! :) Nyt sitte se flunssa iski oikee kunnolla ja kuume kaupan päälle... Voisko tääki olla joku hyvä merkki? Tai sit sitä syysflussaa... :D
pahoittlut lumikille ja tähtisafiirille ja extra paljon peukkuja ensi kierrolle!!
Beib ja evelina ei teillä vielä mitään hätää ole eikös se näytä yleensä ihan vasta ku menkat pitäis alkaa niin yleensä sinä päivänä aikaisintaan, hyvin harvoin ennemmin, että älkää luovuttako vielä! (=
Ittelle kuuluu samaa (edelleen "erikeeperiä" eritän) =D ajattelin testata huomenna, vaikka 14 päivää oviksesta olisi vasta tiistai, että tuskin se mitään vielä huomenna näyttää mutta täytyy vähän kiduttaa itteään... /= Tiedän että tyhmää mutta kun....
eks beib muuten moni tule kipeäksi juuri raskauden alussa... et voi olla hyväkin merkki...
kp 26/?-28 yk 8
Tsemppiä Minnille myös, pieni kidutus on hyvästä. ;)
Joo, niin mäkin oon kuullu... Ja ku tää flunssa alko melkee heti oviksen jälkeen ja lämmöt nousi, et nyt vasta se pukkas oikee kunnolla. :s on tää jännää. :)
bdbdbdbdbdbdbdbdbd
mulla on kyllä vahva kutina, että sulla lykästää. Kaikki oireet viitaa raskauteen. Eikä nuo ole edes mitään kuviteltuja oireita vaan ihan todellisia. vähänkö mahtavaa.
Mulla ei muuta uutta, paitsi että naama kukkii kuin teini-iässä konsanaan. Toisaalta saattaa olla suklaalla jotain tekemistä asian kanssa, hih.
Mä todella toivon sitä! Ei sais vaa liikaa innostuu vielä... No näinä piina-aikoina on kyl enemmän ku sallittuu suklaan syöminen! Pari finniä sinne tänne... Mul tuli kaikki tieni-iän finnit takas ku lopetin pillerit. Masentavaa. Mut mitäs sitä ei vauvan eteen kärsis. ;)
Hei mun pomolla tuli keskenmeno tossa viime viikolla, niin tiiättekö miten nopeesti saa tulla uudestaan raskaaksi? Ku eiks siin oo joku aika, et pitää antaa tulla parit menkat tai jotai...?
Vähän ohi tän pinon (jep, tänään taas se tuttu kp1) tulin vastaamaan tohon Beibin kysymykseen kuinka nopeesti km:n jälkeen saa tulla uudestaan raskaaksi. Kaipa se vähän riippuu, että millä viikoilla km on tullut, mutta ainakin niillä alkuviikoilla lääkäreillä tuntuu olevan kahta koulukuntaa: niitä jotka sanoo, että heti saa alkaa uudestaan ja niitä, jotka kehottaa odottamaan yhdet menkat ennen uutta raskautumista. Lähinnä tuo yksien menkkojen odottelu perustuu siihen, että sen perusteella on helpompi laskea la. Mutta periaatteessa kroppa ei tule raskaaksi, jos se ei ole siihen valmis.
Tsemppejä teille vielä jännääville!
Se tuli viikolla 8... Okei, pomoni sanoi että kyllä sitä vielä yritetään, mutta tulee taas pikku odotustauko, ni kaipa häntä on kehotettu sitte odottamaan ne yhdet menkat. :) Kiitos tiedosta!
Sain keskenmenon 9.8 mutta nyt tuntuu et ois taas raskaana. Olisiko käynyt onni ja tullut uudestaan heti. Reilu viikon ajan pissattanut taajaan ja yöllä saa herätä 2 kertaa vessaan. Mahassa polttelua, nippailua ja vihlontaa ja outoa mutta kutinaa oikealla puolella. Palellut olen viikon verran ja käyn ylikierroksilla mikä edellisessä raskaudessa tuli kanssa. Ei tuu uni eikä väsytä. Muutaman tunnin päivässa saan nukuttua ja sit taas pirteenä ylhäällä. Niin ja nännit kipeet. nyt sunnuntaina pitäs alkaa kuukautiset et jänskättää paljon et miten käy... Mutta sitten taas toi mahan polte tuntuu ihan menkka kivuilta... tässä sekoo kohta koko tyttö kun on niin kova vauvakuume...
edes haamua. Mutta ei myöskään menkkojen tunnetta, mikä on outoa jos kerran täti huomenna tai tiistaina tulee. Yleensä mulla jo kolmisen päivää aikaisemmin alkaa nipistää vatsaa ja särkeä selkää. Niin et jos on täti tullakseen niin tulkoon sitten ajallaan, ettei taas pukkaa viikonloppua oviksen aikaan. Se nyt tästä vielä puuttuisi.
Aamulla tein jos testin hätäsenä, ja aivan puti puhdas nega. Ei toivoakaan plussasta. Mutta toivotaan, että ollaan noita, kellä näkyy vasta vähän myöhemmin. ;)
Menkkaoireita ei ainakaan oo yhtään, että tiedä häntä...
Ja pahoittelut tähtisafiirille... :( Tsemppiä seuraavaan kiertoon.
Se olis sit taas vkl. Tulis nyt hitsi vie se plussa ni olis ens viikoks jotain ilon aihetta, ku töissä on tulossa raskasta... :) Ollaan lähdössä joulukuun alussa etelään ja olis niin kiva ku olis sellane pikku vauvamasu tossa makkaroitten tilalla. :p et nappais nyt pian, ni kerkeis ehkä jotai ilmestyykki.
bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd kaikille! Koittakaa jaksaa. :P