Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
221/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sulle kertoa, vaikka se onkin hyvinkin toivoa antavaa, että mulla on tullut kahessa raskaudessa kiinnittymisvuotoa, joka oli pari, kolme päivää aivan kirkasta verta ja sitä tuli paljon ja välistä tuli vain rusehtavaa tuhrua! Ja luulin menkkojen alkaneen, mutta eipä alkaneetkaan :) Mulla on varpaat ja sormet pystyssä bd Eli kaikki on vielä aivan mahdollista ;)

Vierailija
222/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ja ihanaa! :) Toivottavasti me muut päästää samaan pinoon. ;)

Teki nii mieli aamulla testata, mutta en testannu! :D Jännään muiden kanssa sitte huomenna...

Nyt siis kp 32/28-33

-Beib

Jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tuo olisikin omalla kohdallani totta. Niin toivoisin. Tein äsken laimeasta pisusta vielä yhden davidin testin ja aivan puhdas nega. Jos olisi kiinnittymisvuotoa niin luulisi, että testi tässä kohtaa jo näyttäisi plussaa. Vaikka toki tiedän monia ihmisiä ihan lähipiirissäkin, että eivät saaneet plussaa ollenkaan vaan raskaus varmistui verikokeissa. no katsellaan katsellaan.

Jokos Beib on uskaltautunut testin tekoon vai odotteletko huomiseen? Entäpä Minni?

Vierailija
224/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä muuten näytä...Ite oon vissiin vähän outo lintu, ko kaks viikkoa tikutin aina negaa ja veimpä kerran pissanäytteen teekoon labraankin, nii sekin oli nega! Ja vaikka tiesin sieluni syövereissä olevani raskaana, nii ilmeisesti mulla hgc nousee normia myöhemmin, että jospa se sullakin ois sitä nyt! Mulla ei tosiaan oikeita menkkoja kuulunut ja oireita oli aina vaikka muille jakaa - silti olin oikeassa, vaikka testit väitti aina toista :D Kyllä sitä naisella taitaa olla sellanen 6. vaisto raskauden suhteen...

Mulla on iskenyt aivan mahoton seksintuska :p Eli tietää, että ovis on ovella - sitä on hyödynnetty ja pitäneen hyödyntää vielä lisääkin, hih!

Vierailija
225/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä odottelen huomiseen... En aamulla tehny, ni en viitti sit päiväpissast tehdä. :)

Pidän peukkuja, et sullekki viel tulis plussa. Se voi olla mahdollista. :)

226/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omasta hädästäni huomannut tuota edellistä viestiäsi. Onnea huomiselle ja toivottavasti et seuraa minua tuonne kesäkuisiin. Hih.

Kyllä nämä taitavat olla ihan oikeat menkat, vähän miedompana vaan kuin yleensä ja ilman kipuja. Olisihan se hienoa jos kävisi niin kuin AmaliaJoelle, mutta en oikein enää jaksa uskoa siihen. Onneksi tässä on muutama päivä aikaa seurata tilannetta kun vasta viidentenä päivänä alan pistämään sitä puregonia. Eli jos menkat vaikka loppuu kokonaan niin sitten varmaan verikokeen paikka. Mutta siis näillä näkymin en ole edelleenkään raskaana. Mietin kovasti miten saisin pientä hyvitystä klinikalta kun eivät ole uskoneet tuota ovulaatioajankohtaa. Jos olisivat kuunnelleet minua niin inssi olisi ollut oikeaan aikaan ja edes jotain mahkuja raskautua. Tässä on vain minun sana heitä vastaan, eli kuka voittaa...

toisaalta, jos pregnyl kerran lyhentää kietoa niin et vuoto alkaa 14 vrk inssistä (jolloin siis saa jo testata) ja minullapa vuoto alkaa 14 vrk omasta ovulaatiosta joka on ollut joka ikinen kerta inssistä kolmen päivän päästä. Tähänkin lääkärit vaan sanovat, että kyllä se pregnyl irroittaa rakkulan!!! arghhhhhh! Mutta kukaan ei pysty sanomaan, miksi minulla aina tulee selkeät ovulaatiolimat vasta kolmen päivän kuluttua. Ja luomukierroissa kesällä tikutin ihan huvikseni ovista ja kuuntelin tuntemuksia niin kappas, ovis oli aina about kp17 eli juuri se kolme päivää siitä inssistä. Mutta minkäs teet jos lekurit ei usko.

Sorry tämä vuodatus, mutta kun ottaa pattiin että on mennyt aikamoinen omaisuus hukkaan kun on tehty väärään aikaan hoidot. Ketuttaa!

Parempaa päivää muille!

Vierailija
227/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas,

eipä tarvinut oottaa huomisaamuun, kun menkat alkoi nyt. Viimeviikkoisia oireita ihmettelen, mutta olivat sitten jostain muusta kuin toivomastani syystä. Poistun paikalta ja siirryn jossain vaiheessa kesäkuisiin.

Paljon onnea muille! ja lukemassa kyllä käyn miten muille käy

Vierailija
228/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kovasti onnea Otralle!!!! Ihanaa!!! :)

Ja pahoittelut kaikille, jotka joutuivat siirtymään tuonne kesäkuisiin (itse tulen kyllä melko varmasti perässä!) Nyt siis kp 23/28-30. Ja meillähän jäi tuo ovis täysin hyödyntämättä, joten tätihän sieltä tulee, se on varma!

Mutta hienoa, että saatiin taas muutama tuonne odottajien puolelle!!! :)

Vierailija
229/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otralle onnittelut plussasta ja tarrasukkia mukaan paljon!!!

Pahoittelut negansaaneille ja niille joille tuli menkat kylään..

Täällä ei ole alkanut vielä menkat.. viime yönä tuli aivan järkyttävä mahakipu joka kesti noin 10min.. sit se hävis... alavatsaa jomottaa/polttaa... toivottavasti ei tuu menkkoja... täää on meillä yk 10... Jos olisin raskaana niin tänään olisi 4+0... oireita on välillä runsaastikkin mut en tiä sitten... ei auto kun odottaa... testin aion tehdä vasta ensi viikolla tai aikasintaan perjantaina kun viime kuussa oli se keskenmeno...

230/281 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotinpa pitkän viestin joka päätti hävitä tuonne bittiavaruuden uumeniin.. Lyhyesti siis, kun en jaksa näpytellä enää :D

Suuret onnittelut plussasta Otra!! Hienoa! Nyt vaan paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle :)

Pahoittelut negan testanneille ja tädin kohdanneille! On se kesäkuukin ihan hyvä kuu:)

Täällä odotellaan.. Kp 22 tai 23 vissiin, eikä mitn oireita, ainakaan plussaan viittaavia. Nuhaa, väsymystä, paleltelua/ kuumia aaltoja mutta kaikki viittaa enemmän tuonne syysflunssaan kun raskautumiseen :/ Ainoo on alamahan nippailut mutta niitäkin on melkein joka kierrossa.. Perjantaina meinasin testata kun olisi iltaa mentävä istumaan, niin tietää sitten olla ottamatta muutamaa siideriä..

MäntäneN yk 10

Vierailija
231/281 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se taas pärähti. Putipuhdas negatiivinen. Vituttaa.

Anteeksi kielenkäyttöni. :D

Joo tiedän, vasta toinen yritys, mut mä oon niin maailman hätäisin ihminen ja haluisin, et kaikki olis tässä ja nyt HETI! :/ :)

Tietty täs nyt vois olla pienen pieni mahdollisuus, mut ku siit oviksestaki on jo vaik kui paljo aikaa ni luulis sen jo näkyvän. Nyt vaan täti kehiin, ni pääsis uutee kiertoo.

Vierailija
232/281 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harminpaikka. :( Toivoahan on, mutta totta tuokin, että alkais nyt ne kuukautiset, niin pääsis taas yrittämään! Mä oon vähän samanlainen hoppuheikki, haluisin kaiken hetinyt. :D Se on välillä tosi rasittavaa...

Mua kovasti jännittää, mutta yritän ajatella, että mitä jännitettävää tässä on. Ei se ole mahdollista tästä kierrosta olla onnistunut. :s

Mulla oli eilen ihan huippupäivä. Aamulla peruutin naapurin autoon, siihen tuli kivoja naarmuja maalipintaan. Päivällä tehtiin kaverin kanssa opinnäytetyö melkein valmiiksi, niin eikö ollu hävinny siitäkin sellaset 8 sivua ihan tuhkatulleen, kun myöhemmin yritettiin avata sitä. Lisäks vammaispalvelusta kerrottiin, että lomarahat, joita olen odottanut kesäkuusta asti, keritään maksaa vasta lokakuun palkkaan. Tässä kuussakin siis oon saanut vaan opintotuen 200e. Jihuu. Mutta selvisinpäs siitäkin päivästä. Huh. Kohta pitäis lähteä tallille.

Anski- kp.24/23-26 yk.4

Vierailija
233/281 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anski sun päiväs meni kyl päin mäntyä.. semmosta se peruuttaminen on :D Kääk 200... kuinka pärjäät? No mä pistän paremmaks.. mun isä löi välit poikki mun kans koska haluan lapsia.. tää ei kuulemma ole oikea aika sille koska mulla ei ole vakityöpaikkaa.. ääliö sanon minä.

ON: ei näy menkkoja.. tänään ostin pari testiä mut en tee viä ainakaan tänään.. täällä kans yks maailman malttamattomin ihminen...

Vierailija
234/281 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Beib,mutta niin kauan on toivoa,kun ei tätiä ole näkynyt. Miten Minni,susta ei ole vielä kuulunut mitään,eikö sunkin pitänyt tänään testata.

Loppuviikko on kans jännittävä. Toivotaan kovasti plussia Mörrille ja Mäntäselle. Miten Anski teillä ei ole tästä kierrosta onnistumisen mahdollisuutta? Sulla ollut kyllä todella "mielenkiintoinen" päivä eilen. Voisko käydä niin,että alkuviikon negatiivisesta seurais jotain positiivista,täytyyhän tasapaino säilyttää elämässä.

Itse aamulla tein vielä uuden testin ja vahva plussa sieltä tuli,jotén kai se on uskottava. Toisaalta olin jo heti herätessäni varma raskaudesta,kun yön aikana oli rinnat kasvanut ainakin puoli kuppikokoa. Mies on varmaan mielissään,kun tulee torstaina kotiin. Taidan uskaltaa siirtyä odottajien puolelle,toivottasti näen teistä mahdollisimman monta siellä. Tottakai käyn teidän jutut täältä vielä lukemassa.

Vierailija
235/281 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sori, piti testata mut jäi ku eilen tuli täti ihan kamalalla vuodolla ja itku ainakin yhtä lujaa.. En tiedä mikä on vialla ku vuodan ku härän kurkusta )´: olisko menny sit varhain kesken tai sit on jotain muuta vikaa... No gynelle on tästä mentävä joka tapauksessa ja sit siirryn tonne kesäkuun puolelle viim. piinaviikolla. Mut täytyy ensin kattoo et mikä on vialla.. OOn kyl tosi onnellinen sun puolesta otra!! Tarrasukkia pienelle!!! Mä pidän Beib sulle vielä peukkuja (=

Vierailija
236/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa kierto olla ihan vinksallaan...vatsassa "kuplii" ja rintoja kivistää, että täti taitaapi tulla etuajassa! :-O

No anyway, laitoin äskön ison tilauksen ovulaatio-testejä, sekä raskaustestejä menemään, ja ensi kierrossa sitte skarpataan (enkä varmasti päästä ukkoo mihkää reissuun, vaik tulis maailmanloppu!!!! :D )

Annu kp 25/28-30

Hyviä öitä :)

Vierailija
237/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joka elättää mut. ;) Ei vaites, mulla on vähän semmonen filosofia, että asioilla on tapana järjestyä. Ehkä sitä jaksaa senkin takia nyt sinnitellä, koska joulukuussa valmistun ja mulla on kokoajan semmonen työpaikka tossa taustalla, johon varmasti pääsen valmistumisen jälkeen, ellen oman alan töitä halua. Olishan se hienoa päästä koulutusta vastaavaan työhön, mutta täytyy katsoa miten asiat menevät.

Raskauden mahdollisuus tässä kierrossa on niin pieni, koska en tuntenut ovuloivani ja sitten nuita peittoja on tuuletettu niin vähän, kun molemmat on ollu jotenkin niin väsyneitä. :s Koska mahdollisuus on niin pieni, niin tykkään ajatella, että ei olla onnistuttu, koska pettymys on muuten liian suuri, kun menkat alkaa. Mulla on nyt puolisen viikkoo ollu jo menkanalun oireita. :/

Voi harmi Minni*86*,toivottavasti saat gyneltä jotain apua/tietoa tuosta runsaasta vuotamisesta!

Annu-78, onpa piinaavan kuuloista, toivotaan, että tilanteesi muuttuu suuntaan tai toiseen! :)

Anski- kp.25/23-26

238/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos se Mörri87 on testaillut? Tuuhan kertoilemaan..

Täällä fiilikset maassa.. Menkkakipuilua edelleen, ajoittain ihan häpyluuhun ja sisäreiteen vihloo, mutta vuotoa ei vielä.. Muutenkin ihan sellanen olo, että eihän se tästäkään kierrosta oo tärpänny.. Tulis jo täti ni tarttee piinailla! Rinnoissa hieman normaalia vähemmän arkuutta ja sellanen "pinkeys" puuttuu, jota yleensä on ennen menkkoja.. Ota sitten selvää.. Ylihuomiseen jos malttais ni vois testata.. Turhauttavaa!!

Ainiin kp 25/28-29

Vierailija
239/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko käydä vain käydä sanomassa,että pidentynyt menkkakipuilu oli ainoa oire mulla ennen testiä. Monta päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää alkoi lievä jomottelu,normaalisti tunnen tätin saapumisen vasta samana päivänä. Jomottelu jatkuu edelleen,vaikka tätiä ei tarvi (toivottavasti) ainakaan vuoteen tavata.

Vierailija
240/281 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan näköjään samoilla päivillä :)

Mun tosin ei tarvii EHKÄ testailla (voipi olla että testaan silti ;)), kun olen aika varma, et mitään ei oo tapahtunut.... Vaikkakin kaikki voi olla mahdollista!

Mutta tsemppiä ja plussatuulia paljon matkaan! Tulehan sitten heti tänne kertomaan!!! :)

Annu kp 25/28-30