Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
161/281 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään nyt peukkuja sulle, kovasti kuulostaa hyvältä. :p Mutta mul on kans ihan samat oireet kun sulla. Oon nyt viime viikon lopun ja tän viikon mitannu "kuumetta" kun on ollu ihan sellanen olo. Lämmöt on siinä 36+, kun normaalisti on 35,5 tai jotain...

En tiiä, on tää niin jännää. :D

Nii ja kukas sitä pyyteli anteeksi omia juttuja? Ihan turhaan, mä oon ainakin tyytyväinen mitä enemmän vaan tietoa tulee ja ihan henk koht kokemuksia. :) Niitä on kiva lukea ja toivoa, että osuis samat jutut omallekkin kohdalle.

Niin ja Solina, olisko vähän hieno juttu, jos se oliskin ollu jotain aivan muuta ku menkat! :D Jes.

Kaikille muille myös peukkuja ja heti sitten kertomaan tänne kuulumisia kun jotain alkaa tapahtumaan. ;)

Vierailija
162/281 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina pistää kyllä nyt totaalisen jännitysnäytelmän pystyyn, mutta mie oon jotenkin niin varma sun plussastasi,että :) Mulla ei oo yhtään kokemusta noista ovistesteistä, koska tunnen ovikset todella hyvin iteltäni. Ja kaiken lisäksi mulle on myös yhtä herpeaa kaikki noi mitä tulee lapsettomuushoitoihin, siis just noi kaikki kuurit mitä syyä ja miksi.

Alkoholista: Mulle aikoinaan neuvolantäti sanoi, että se pieni papu on aivan alussa todella hyvin suojattuna ja että jos sattuu heittämään vaikka baarikeikan eikä tiiä olevansa raskaana, nii ei hätää. Mutta sitten, kun plussa on iskenyt ruutuun, nii ei mulla itellä ees tee mieli juua. Ja yleensä oon sitten ottanut alkoholittoman siiderin joskus saunan jälkeen ollessani raskaana.

Ja kiva, kun ette pahastu mun jutuistani :) Sitä on ite jotenkin taas höyrähtänyt tähän kuumeiluun totaalisesti ja tuntuu aivan, ko ensimmäistä toivois, vaikka vitosta tässä kuumeillaan, mutta jotenkin sen niin haikeaksi tekee se, kun tietää sen olevan sitten meän viimeinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen testi tehty ja puhdas negahan se oli. En edes hyvällä mielikuvituksella löytänyt haamun haamua. No, ottaa pattiin, mutta toisaalta vielä 5 päivää vuodon alkuun joten testaan huomenna uudelleen taas.

Onkohan mulla joku muu tauti päällä kun yöllä taas palelin, mutta samalla olin ihan litska märkä ja yöpaita haisi ihan märälle rätille. Sorry tarkka kuvaukseni. Ammulla olin tosi heikko ja tuntui että vähän vapisuttikin, mutta sitten vähän helpotti kun söin aamupalan. Verensokereita mittaan silloin tällöin kun suvussa on 2diabetesta, mutta ei minulla toistaiseksi ole ollut mitään outoa niissä lukemissa. Voisi tietty huomen aamuna katsoa tuon paastosokerin varmuuden vuoksi. Mutta ei sekään selitä tuota palelua/hikoilua ihan kun viihdevuodet pukkais päälle, ihanaa.

Vierailija
164/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ollutkin aika aikainen plussa,jos sellainen olis testiruutuun pärähtänyt. Täällä on peukut pystyssä sulle,toivotaan niin kovasti.

Itse ajattelin testata huomenna. Lauantaina on kaverin polttarit ja haluan tietää voiko niitä miten juhlistaa. Jos testaamisen jättäisin la-aamuun,niin voisi olla aika vaikeaa olla ihan normaalisti siellä,olis tulos sitten kumpi tahansa.

Otra kp 25/26-30

165/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, selitä siinä sitten mikset voi oikein juoda mitään, hih. No mutta sehän on vaan iloinen asia. Minä en ole kovin monelle kertonut tästä kierroksesta joten tämä vauvasivusto on aikamoinen tukipylväs ollut minulle.

Ärsyttää kun ovistesti näytti tänäkin aamuna haaleata plussaa mutta raskaustesti ei. Pitäisi varmaan uskoa lääkäriin ja heittää nuo ovistestit kaakkoon, tulee vaan paha mieli.

No mutta vielä on toivoa kuitenkin. ja sulla myös jännät paikat. Tsemppiä ja jaksamista jännitykseen.

Vierailija
166/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä sitten ovis oli, ma-ke välillä...ja tänään vasta mies tulee työreissusta :(

Mietin tässä vain (tämä nyt vaan on tämmöstä toiveajattelua), että voisko olla mahdollista, että sunnuntaisista siittiöistä olis jokunen vielä ollu hengissä....Kun jostain olen lukenut, että ne saattaa elää jopa 2-5 vuorokautta! Mutta empä oikein usko...toivoisin niin....mutta... No, odotellaan nyt kuitenkin tätiä, en uskalla edes toivoa muuta, ja kohti uutta kiertoa! :)

Annu kp 19/28-30

167/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne siittiöt saattaa hyvinkin pysyä hengissä tuon ajan. Ja jostain luin, että pojat ovat nopeampia, mutta tytöt pitkäikäisempiä. hih, eli tyttövauvaa sulle sitten pukkaa...

Vierailija
168/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä evelinan kanssa,se on mahdollista. Meidän tytsy on hyvin todennäköisesti saanut alkunsa pari/kolme päivää "vanhoilla" simpoilla,toivotaan sulle onnea.

Testi käyty sitten ostamassa,mitenhän sitä malttaa aamuun. evelinan hoppuisuus testien kanssa näyttää olevan tarttuvaa. Ostin kyllä sellaisen missä on kaksi niin ehkä...

Vierailija
169/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään Evelina vielä huolehdi negasta. :p Kyllä se sieltä vielä tulee kunhan on oikee päivä... Täs olis ittellä viel kolme yötä, enne ku testaan. Aikasemminki kyl vois, mut oon päättäny et se on sunnuntai ni se pitää. Kai. :D Ihan samat fiilikset kun odotti pienenä joulupukkia. :DD

Nyt kyllä ketuttaa jos se negaa näyttää, kun on ollu näitä oireita ja hyödynnettiin ovis todella hyvin.

Ja Otralla on kyllä pieni mahdollisuus. Ei koskaan tiedä, jos siellä vaikka olis pari sitkeetä kaveria ollu elossa. :) Peukut!

Eilen puhuttiin miehen kanssa, että koskas sit olis oikee aika kertoo raskaudesta, sitten kun sen aika tulee... Tuli ihan kunnon riita, kun oltiikin aivan eri mieltä asiasta. :o Miten teillä muilla on ton asian suhteen?

Mun on ainakin pakko saada kertoo siskolle ja parille hyvälle kaverille. Ehkä sitä vois odottaa joku pari viikkoo, mut ei mitään kuukausia!! Mies meinas, et jos kuitenki käy jotain... En mä ainakaan pystyis olemaan niin etten olis koskaan ollukkaan raskaana ja et kaikki olis hyvin, jos niin sattuis et menis kesken. Ei se kertominen siihen vaikuta. Se menee jos on mennäkseen ja joku ylempi taho on sen sit niin päättäny, eikä me sille mitään voida, ni miks ei vois olla iloinen siitä, kun se vihdoin olis totta?!

Anteeksi avautuminen, mut mua otti todella päähän. :DD

Apua, kello menee, nyt zumbaan!

Näkemisiin siskot. :)

Vierailija
170/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel mielestäni on tosi hyvä että jaat meille kokemuksias kun ei mulla ainakaan ole mitään tietoa näistä alkupuolen jutuista/mahd.oireista ku ekaa vasta toivotaan.

Evelina vielä on niin tosi aikasit että älä yhtään menetä toivoas vaikka nega tulikin, KYLLÄ MÄ USKON ETTÄ MEIDÄN VIELÄ HYVIN KÄY (=

Beib mä ajattelin että jos meille pieni suotais niin kertoisin kyllä parille ihan parhaalle ystävälle, joista toinen on pikkusiskoni, koska jos jotain sattuiski niin en todellakaan halua olla siinä tilanteessa ilman kenenkään naispuolisen ystävän tukea. Ystävät on muutenkin aina mukana elämän ilois ja suruis niin miksei tässä melkeimpä tärkeimmässä..

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Sitten Omaa napaa: Nippailuja on edelleen, eilen tuli ihan kamala repäisy vihlaus kylkeen ku olin sängyssä ja kurkotin jotain lehtee... tosi kamalan tuntuinen.. ei koskaan aiemmin ole.. Menkka säryt on oikeastaan loppuneet jäljellä vaan sellainen kihelmöinti juuri tossa häpyluun yläosassa. Tisseissä ei ole mitään oireita mutta nännit on tummunut ihan kamaliksi??? ihan ruskeiksi??? Selässä on pari finniä (ei ole koskaan mulla ollut finnejä missään...) Väsymys on kova, tosin voi johtua siitä että loma loppui ja työt taas alkoi..)= päikkäreitä nukutaan eikä sekään tunnu riittävän. Valkovuoto on niin runsasta että luulen koko ajan menkkojen alkavan.. Jos en olen raskaana niin kehoni kyllä pettää mut pahan kerran.. Voihan se olla että toivon niin kovasti, että kuvittelen nää jutut... toivottavasti ei... Viimeks menkat alko kp 22 sitä ennen kp 24 sitä ennen yleensä kp 27-28 et vielä en uskalla testata...

kp 24/?-28 yk 8

171/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin kertoisin heti lähimnmille ystäville. Mulle jos kerrankin jotain ihanaa tapahtuu niin haluasin kuuluttaa sen koko maailmalle. Ja jos sitten jotain pahaa tapahtuu niin saa tukea ja voi reilusti surra eikä tarvitse olla niin kuin ei olisikaan. En ymmärrä miten miehet yleensäkin pystyy niin helposti pitämään asioita sisällään. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo mun mielestä.

Ja huomenna taas testataan vaikka arvaankin tuloksen, mutta ei voi mitään. Mulla ei edelleenkään rintaosastolla mitään muutosta ei edes värimuutoksia. Höh. Näppyjä on mullekin tullut ja edelleen on huono olo, paleltaa ja viime yö oli ihan kauhea on oli muka kylmä ja silti hikoilin. Mullakaan ei enää niin paljoa menkkakipuja, välillä vähän "kutittaa" sisäpuolelta, mutta ei paljoa. Minusta Minni nuo sinun oireesi kuulostavat lupaavalta.

Kivaa iltaa kaikille, tää lähtee nyt koiran kanssa tuonne tuuleen tarpomaan, tuntuu että pakko saada happea sisuksiin kun on niin "hapeton" olo.

Vierailija
172/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu, et muutkin on samaa mieltä. :D Joo mä kans mietin, et miten ne miehet pystyy pitää salassa. Ei tee kuulemman ees vaikeeta. Ei voi ymmärtää.

Voi minni, toi kuulostaa hyvältä. :D Kyllä jossain on joku hullusti, jos et oo raskaana.

Mul on taas tänään ollu sellane olo, etten oo lähelläkää raskautumista. Ei mitään oireita pitkää aikaa... Mitä nyt välillä vähän hassulta tuntuu tuolla jossain ja nipistelee vähän, mut ei mitään muuta... Ei voi tietää.

-Beib

173/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin äsken, tyhmä minä ja negaa edelleen. Vois kyllä pikku hiljaa alkaa väläyttelemään edes haaleata viivaa. Pelkäänpä pahoin ettei tuosta mihinkään muutu. Tuolla herkällä testillä pitäisi kyllä viimeistään viikonloppuna alkaa näkyä edes jotain. joo tiedetään, nyt on vasta torstai, mutta silti, tiedättehän...

Toivottavasti yön aikana olisi tapahtunut jotain ihmettä ja aamulla olisi edes haalea viiva..please..

Hyvää yötä!

Vierailija
174/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi evelina älä vaivu epätoivoon.. Mun käsittääkseni edes sinä päivänä ku pitäis näyttää niin harvalla näyttää muuta kuin kork. aamuvirtsasta.. Silloinki haaleaa.. Joillakin alkaa näyttämään vasta kun on viikon myöhässä... Lainaan erään viisaan naisen sanoja: "kaikki on mahdollista kunnes täti tulee" =D

Öitä!

-Minni

Vierailija
175/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatuulia toivon kovasti minäkin huomiselle. Oireita ei kyllä ole muuta kuin se monta päivää kestänyt menkkamainen jomottelu,mutta kuitenkin huomenna jo testaan,jänskättää.

Vierailija
176/281 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskättää sun puolesta Otra!! pidän peukkuja ja isovarpaita teille molemmille XD

bdbdbdbdbdb ja isovarpaat pqpqpqpqpqp =D

177/281 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdasta sellaista. Toivottavasti teillä muilla parempia uutisia?

Vierailija
178/281 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siihen haamua saanut kuviteltua,vaikka kovasti yritin. Toivoa tässä vielä on,tänään tätin olisi pitänyt aikasintaan saapua.Odottelis alkuviikkoon ja yrittäs sitten uudestaan,jos vaan täti on tajunnut pysyä poissa.

Vierailija
179/281 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei negoista Evelina ja Otra :(, mutta elkääs vielä luovuttako bd Toi on hyvä sääntö, että niin kauanko täti ei tuu visiitille, toivoa on :D Jaksamista oottamiseen ja kestämiseen - se on yhtä tuskaa! Ja muistutan vielä siitä, että toisilla toi hgc-hormoonitaso nousee myöhemmin, kuten mulla - sain plussan testiin, vasta 2 viikkoa menkkojen alkamispäivän päästä eli kaks viikkoa tikutin negaa (täys epätoivo oli jo päällä, ko oireita oli, mutta testi vaan negaa), kunnes se plussa vihdoin ja viimein tuli :D

Mutta on mahtavaa, että meikä saa nyt jo täällä jännätä teän muitten puolesta, ko itellä vasta kp 9 menossa eli ovista ootellessa ;)

Beib: Ite oon ollut aina ensimmäisenä toitottamassa mun raskaudestani ja mies hissukseen on kertoillut kavereilleen, silleen ohimennen eli kait noi miehet omaa sen taidon, että osaavat olla hiljaa raskaudesta. Kerran muuten ite hermostuin omalle miehelleni, että eikö sitä raskaus ollenkaan hetkauta, ko ei kerro, mutta kertoi sitten, että haluaa pitää sitä vielä ihan omana tietonaan. Lähimmille parhaille ystäville oon yleensä kertonut melko pian, mutta omalle suvulle + muille tutuille vasta np-ultran jälkeen. Ite oon kokenut myös keskenmenon päivää ENNEN np-ultraa, nii ei hirveesti halua heti huudella ja sitten kertoa myöhemmin, että jos jotain sattuu...jotenkin siis jollain tavalla oon taikauskoinen. Ja eihän se kertominen tosiaan aiheuta sitä keskenmenoa, vaan ite aattelen silleen, että luonto hoitaa ja karsii heikoimmat eli kun ite oon saanut 2 keskenmenoa, nii aattelen niistä siten, että ne eivät olisi selvinneet elämästä kohdun ulkopuolella tai olivat jotenkin viallisesti hedelmöittyneet.

Minni: Kuulostaa hyvältä sun oireilus bd Ja valkovuoto yleensä lisääntyy aivan raskauden alkuvaiheessa.

Vierailija
180/281 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Tuli sitten 19 päivän kierto tästä kierrosta. Nyt kyllä harmittaa, kun kahdella eri ovistestillä bongasin oviksen ja tuli hyvin hyödynnettyä, niin eipä ollut siitä mitään iloa. Onneksi kuitenkin olen tehnyt noita ovistestejä, niin tiedän nyt, että luteaalivaihe on liian lyhyt (nyt jo kahdessa kierrossa kolmesta vain 7 päivää) eli jotain häikkää on hormonitoiminnassa.

Tilasin saman tien ajan terveyskeskukseen omalääkärille, että pääsisin johonkin verikokeisiin noista hormonitasoista. Sainkin jo maanantaille puhelinajan näin alkuun lähetettä varten.

Toivottavasti vielä teillä muilla negat vaihtuu plussiksi, niin hienoja oireita on ainakin osalla ollut. Minä jatkan matkaa kesäkuisiin.

Tähtisafiiri kp 2/19-27