Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

61/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en kykene pistämään kankkuun. Soitin klinkalle ja voin pistää joko reiteen tai sitten vatsaan niin kuin ennenkin. Valitsen vatsan, koska piikki on niin jumalattoman pitkä, huh.

62/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos evelina neuvoista, oon ihan käsi noitten testailujen kanssa. Päätin että aloitan hieman aikaisemmin testaamaan ovista, kun oireita on paljon aikaisemmin ollut kuin puolivälissä.. Saa nähdä millaisia viivoja sitä saa aikaiseksi, vai saako ollenkaan :D

Muutama päivä on menny aika siipirikkoisena. Oli NIIIN kova pala se menkkojen alkaminen :( Muutaman edellisen kierron oon pystyny ottamaan asian suhteellisen iisisti, mutta kyllä nyt tuli kyllä iso itku! Anoppikin kierti vielä veistä haavassa seuraavana päivänä kyselemällä, että milloinkas niitä pikkuisia on tulossa, että olisi niin ihanaa päästä hoivaamaan.. Kyllä v****ti ja itketti viel enemmän! Niin kovasti kun tahtoisi niitä ilouutisia päästä kertomaan :/

Noooh, ajattelin sitten ottaa ronskimmat keinot käyttöön ja kerroinkin jo tilanneeni niitä ovistikkuja.. Eipä se siihen jäänyt :DD Netin keskustelupalstoista lueskelin luontaistuotteista ja siitä viisastuneena sitten äsken ajelin lähimpään luontaistuotekauppaan.. "otan tuota, ja tuota ja jos vielä tuotakin otan"... Hups, lasku 80euroa :DDD Nyt jos ei ala lyyti kirjottaa ni sit en enää tiedä! Odotellaan mielenkiinnolla ;)

Noh tuossa taas tuli vähän omaa napaa.. Toivottelen silti kauheasti plussaonnea meille kaikille ++++++++++++++++

MäntäneN yk 10 kp 4/25-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Et ole MäntäneN ainoa, joka on innostunut ostoksille. Minä ostin Englannista Clearbluen hedelmällisyysmonitorin ja pari laatikollista tikkuja siihen. Monitorin sain mielestäni tosi edullisesti n.70€ plus siihen sitten tikut päälle. Harmi kyllä sillä pitäisi alkaa testata viimeistään kierron 5. päivä, joka on minulla tänään ja ties koska posti tuon laitteen tuo. En siis pääse tassä kierrossa sillä vielä testailemaan, mikä kyllä ärsyttää suuresti.

Tähtisafiiri kp.5/27(?)

Vierailija
64/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo tullu viestiä ainakaan mulle asti, että se on tainnu hukkua jonnekkin! Mutta kiitos vauvamassu kommentista. Sai taas vähän lieventämään huolta siitä asiasta. :) Ja eiköhän kaikki aina järjesty.

Mites noitten ovistestien kanssa on, kun ohjeessa luki, että viivojen pitää olla aivan yhtä tummat, että se tarkottais positiivista. Oon nyt tikuttanu neljä päivää ja eilen oli melken saman värinen, mutta ei ihan. Tänään se oli jo huomattavasti haaleempi, eli kai se ovis eilen sitten oli. Tuli ainakin varoiksi hyödynnettyä. :) Niin että miten tarkkaa se on? :o

Itse luin kanssa noista hedelmällisyysmonitoreista, aika käteviä juttuja ja tulee loppupeleissä halvemmaksi kun tikut, jos käyttää ahkerasti. :)

On tää vauvakuume kyllä ihme juttu. Tänään taas ollu sellanen päivä, ettei mitään muuta oo pystyny miettimään ku vauvaa. :D Ja aivan kaikkea siihe liittyvää. Siis aivan kaikkea. Onkos täällä muuten ketään 20 v. kuumeilijaa? Tai siinä paikkeilla...

Beib kp 13/28-34, yk2

65/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin jo pari viikkoa sitten mammaksi.fi 12 kpl herkkiä raskaustestejä kun olivat niin halpoja, yht. jotain 14 euroa. Netissä luki, että tulevat 1-3 päivässä. No ei vaan kuulunut pakettia ja viikko oli kulunut ja otin sitten yhteyttä sinne että missäs testit viipyy. Oli joku moka sattunut heille ja lähettivät mulle nyt sitten kaksi pakettia. Elikkäs meikäläisellä on nyt 24 kpl raskaustestejä millä testata;-) hihihih...nyt voin ainakin testailla jo etukäteen ennen menkkojen alkua kun on riittävästi testejä. Kysyin muuten lekurilta, että kauan tuo pregnyl vaikuttaa niin voipi näkyä vielä 10 päivääkin inssin jälkeen. Eli ennen sitä ei kannata testata herkälläkään testillä, tulee vaan paha mieli jos näyttää virheellisesti plussaa.

elikkäs tänä yönä pistän pregnylin ja tuplisversion vielä ja perjantaina sitten inssiin. ja saakutti, jos ei se rakkula tuollakaan määrällä irtoa ajoissa niin sitten menee hermo.

Vierailija
66/281 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman viikon pyörähtämässä tuolla odotuspuolella, mutta tänään varmistui keskenmeno, joten tänne taas. Vuotoa ollut reilun viikon ja kuulemma arvot laskeneet niin hyvin, ettei pitäisi olla mitään esteitä uudelle raskaudelle. Näin ainakin toivon! Kierukan poistatin toukokuussa, joten tuo edellinen olikin ensimmäinen varsinainen yrityskierto. Silloin oli kiertopäivät sekaisin aikalailla, joten toivon, että nyt olisivat normalisoituneet sitten samalla.

Ja yksi eskari-ikäinen meillä siis ennestään.

annaNanna yk2 (kiertopäivät km:stä laskien 8-9)

67/281 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Olen niin pahoillani! Toivotan voimia jaksaa eteenpäin!

Vierailija
68/281 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina jäi paperiin hiukan verensekaista vuotoa ja tietty ehdin ajatella, että tämähän kuuluu asiaan. Mutta ei.. Vuoto senkuin yltyi, joten kaipa se täti tuli kylään - 10 päivää etuajassa!! IKINÄ ei ole näin lyhyttä kiertoa ollu! No, pikainen laskutoimitus kertoo, että vielä voin pysytellä toukokuun pinossa, jos vaikka tärppäis seuraavassa kierrossa...

Plussatuulia siis itsekullekin!

69/281 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan odotettu päivä! Jänskättää, että onko tuo tuplapregnyl tehnyt tehtävänsä ja irrottaa ne rakkulat ajoissa. Pitäisi periaatteessa näkyä ultrassa kun pistin vähän enemmän kuin 36 tuntia aikaisemmin. Katsotaan...

Ei varmaan tule uni ensi yönä simmukkaan;-)

70/281 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnnaNannalle suurimmat pahoittelut keskenmenosta ja voimia uuteen yritykseen!

Evelinalle tsemppiä huomiseen inssiin, tulehan kertomaan tuoreimmat uutiset sitten ;)

Täällä vuoto jo loppunut ja pillereitä popsittu kourallinen nyt eilisestä asti :D toistaiseksi en huomaa vielä mitn vaikutusta..

Nyt painun petiin, öitä!

Vierailija
71/281 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Toivottovasti Evelinalla on mennyt kaikki loistavasti inssissä :)

Meillä edessä tärppipäivät ensi viikolla, pelkään vaan miten niitä saa hyödynnettyä kun mies painaa pitkää päivää ja on ihan rättipoikki-väsynyt :( Eikä sitä peittoa oikein huvita heilutella jos se on vaan ns.pakkopullaa... Toivotaan että kierto ois suunnilleen saman pituinen kun viimeksikin niin sais sitten ainakin sen perusteella oviksen hyödynnettyä, jos vaan intoa siis riittää :) Mutta toiveet korkeella!! JaSu84 kp11/36 yk2

72/281 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli se kauan odotettu inssi. Kaikki oli hyvin kaksi rakkulaa kokoa 20mm, limakalvo 10mm. Munasolut eivät olleet vielä irronneet pregnylistä huolimatta, ja nyt seuraankin tarkkana, tuleeko lähiaikoina ns. ovislimaa. vähän on väännetty kättä lääkärin kanssa siitä, ettei normiannos pregnyliä ole irroittanut rakkulaa ajoissa, mutta tällä kertaa sain tosiaan tuplamäärän, joten pitäisi tehota. Mielenkiinnolla odotan.

Vatsaa nippailee kovasti, mutta kuuluu asiaan. Nyt pitäisi vaan rauhallisin mielin elellä pari viikkoa ennen testiä. Jep jep helpommin sanottu kuin tehty. Kysyin lääkäriltä kauan tuo pregnyl vaikuttaa elimistössä raskaustestiä ajatellen niin kuulemma viikon. Eli vaikka olisi kuinka herkkä testi tai ovistesti niin missään nimessä ei kannata tehdä testiä liian aikaisin, antaa virheellisen plussan. Eli nyt ne kuuluisat piinaviikot sitten alkoivat. Huh.

Vierailija
73/281 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnnaNannalle suuret pahoittelut keskenmenosta :(

Evelina: sulla on kyllä todelliset P I I N A viikot. Kaappi pullollaan testejä ja viikko pitäis ainakin malttaa :-0

...noh, en sitten itse malttanut... testasin aamulla haamun first signal testillä jonka herkkyys 10 ja nyt illalla haamun mammaksin testillä jonka herkkyys on 25. Ihanaa toisaalta ja toisaalta kamalaa, kun mulla on ollut yhdessä vaiheessa kolme perättäistä keskenmenoa. Lisäksi kuukautisten pitäis alkaa vasta tiistaina, mutta tässä kierrossa ovulaatio oli varmaan aiemmin, kaks viikkoa sitten lauantaina ainakin oireiden mukaan, niin kokeilin sitten jo...

Tulipas sepustusta, oon ihan ihmeissäni...

plussatuulia kaikille, puuuuuuh~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

74/281 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa lupaavalta. Varsinkin jos sait haamun myös sillä ei niin herkällä. Mahtavaa! Toivottavasti plussa vahvistuu oikein superviivaksi ja nyt sinulla valioyksilö matkassa joka haluaa asustella masukissa loppuun asti.

Ei ole vieläkään tullut mitään ovislimaa, outoa. No ei voi muuta kuin odottaa. onneksi on tässä kaikenlaista puuhaa, ettei ihan joka sekunti ehdi miettiä näitä juttuja. Hirvittää vaan jos ei nytkään onnaa niin sitten vuorossa järeät hormonit ja IVF, kääks.

Vierailija
75/281 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuo oottelu kuulostaa kyllä Evelina hermojarepivältä :-0 ja nuo hormonihoidot ei kyllä todellakaan helpota tilannetta...

Testasin äsken taas sillä "ei niin herkällä" Mammaksin testillä, edelleen haamu, iiks...

Jatkan parin muksun synttärivalmisteluja,

heilutelkaahan peittoa ahkerasti kaikki ;) ja voimia piinailuihin ja oviksen bongailuun kaikille!

T: Vauvamassu(ko?)

76/281 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNANANNA, sydämelliset pahoittelut keskenmenosta, tiedän tarkalleen miltä tuntuu, itse kävin läpi kolme peräkkäistä keskenmenoa ennen kuin kuopus saatiin alulle ja silloinkin menetin toisen kaksosista. Omaa napaa; nega testattu aamulla, odotukset eivät korkealla ole olleetkaan tässä kierrossa, joten tätiä odotellen nyt vain:( Toivon vaan että alkaisivat nopeasti, saisi jäädä toukokuisiin vielä, mutta saapi nähdä:/ Ihan selkeä PMS päällä, en todellakaan tiedä ovuloinko ollenkaan tässä kierrossa, yleensä oviskivut ihan rampauttavia, tässä kierrossa EI MITÄÄN tuntemuksia, joten ei voi mitenkään ennakoida menkkojen alkamista. Yleensä ovuloimattomassa kierrossa tulee megakierto, VOI RÄHMÄ!! Parempia tuulia teille muille!!

Helene kp.26/24-28

ps. häivähtää välillä mielessä epätoivoinen "ei tästä tule IKINÄ mitään"

Vierailija
77/281 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas yritetty pysyä poissa palstalta, jotta tämä vauvakuume ei pääsisi yltymään aivan mahdottomaksi.

Nyt kuitenkin kierron puolivälissä oli pakko tulla kyselemään viisaammilta :) Eli mitä ihmettä tarkoittaa kun nyt on tullut kolme päivää erittäin niukkaa ruskeaa vuotoa? Vain sen verran on tullut, että huomaan sen paperiin pyyhkiessä. Nämä on nyt siis olleet kierron päivät 13-15/33. Vastaavaa vuotoa en ole aiemmin huomannut.

Kovasti plussapuhureita kaikille toukokuisen vauva haaveilijoille! Ja tsemppiä niille uuteen kiertoon, jotka ovat joutuneet jo vastaanottamaan tädin vierailulle.

78/281 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vauvamassu!! Hienoa :) Toivottavasti mahdollisimman moni meistä pääsis jakamaan odotusajatuksia toukokuisiin..

Täällä kp 8.. Eka ovistesti tehty ja vaaleaa haamua pukkailoo, eli toivottavasti se siitä vahvistuu ja tiedän että ovuloin edes.. Niin, haamu kun haamu.. Voin vaan kuvitella niitä fiiliksiä kun raskaustestiin ilmestyy viivoja, kun nyt jo fiilikset katossa :D haha!

No seuraavat päivät siis edelleen nappeja popsiessa ja tikutellessa ovista.. Toiv omenaviinietikasta, e-vitamiinista ja gelee royalesta olisi apuja ;)

Vierailija
79/281 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos MäntäneN. Oonkin ihan testihulluuksissani. Tänä aamuna viiva oli jo vähän selvempi. En vielä uskalla siirtyä kuitankaan tuonne odotuspuolelle. Kun jos laskisin neuvola kiekon mukaan niin 4+0 ois vasta keskiviikkona... Mikäs toi gelee royale juttu oikein on? Siitä en ollut kuullutkaan.

Hohhoijaa oon ihan ähkynä kun koko päivän oon mässyttänyt lasten synttäreiltä jääneitä herkkuja...

Voi että todellakin kun päästäis tuonne kaikki toukokuisiin jatkamaan jutustelua bdbdbdbdbdbdbdbdb mites muilla viikonloppu?

Vierailija
80/281 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mulla vasta tänään tullu samalaista ihan haaleen ruskeeta valovuotoa. :o Pyörii vaan mielessä, että ettei vaan olis kiinnitysvuotoa. :p salaa hihkun siitä, että olis. :D Pientä nippailua aina sillon tällön, mutta ei mitään merkittävää.

Vkl menny taas niin äkkiä... Periaatteessa hyvä, niin pääsee ens vkl taas tulemaan, jos vaikka pääsis testailemaan. Oon kans ihan testihullu, enkä jaksa millään odottaa. :D

++++++ kaikille. :)

Beib kp 17/28-34 yk 2