Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
21/281 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjasta jouduimme luopumaan toukokuussa (km rv 9+2), joten pari kiertoa tässä välissä nyt jo on... Sillä meiningillä mennään, että tulee jos on tullakseen - vaikka itsellä kuume onkin melkoinen... :) Kaksi härkäpoikaa on sentään siunaantunut, joten voisi ajatella, että nyt elellään hedelmällisiä aikoja :)

Tsemppiä kaikille!

(kp 16/35)

22/281 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voinpa kerrankin olla iloinen asiasta. nyt siis pääsen jatkamaan hoitoja vihdoin ja edessä siis viides ja toivottavasti viimeinen inssi. Eli vähän avitettuna huomenna femarit kehiin ja lisäpotkua puregonista.

Plussatuulia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/281 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut sitten meille huhtivauvaakaan, joten tänne kävi tieni.

Kierto on ikävästi pompsahtanut 25-27:stä 33 päivään viimeisessä kahdessa kierrossa. Mahtaakohan tuokin jo vaikeuttaa raskautumista, tiedä häntä sitten... Mieli on taas vaihteeksi maassa, eikä oikein mikään huvita, mutta kai se tästä taas kunhan tuo täti suostuu lähtemään.

Plussatuulia kaikille toukovauvasta haaveileville!

HennaN kp 1/33, yk 4

24/281 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne jouduit. Mutta sovitaan nyt niin että meillä kaikilla on paras elokuu ikinä ja saadaan plussia ilmoitella vuoron perään. Tsemppiä!

Evelina kp 1/30 yk 5

25/281 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista on vielä tässä pinossa.

Mulla kp 2 menossa ja femarit aloitettu. Odotan huomista kuin kuuta nousevaa, että saan varattua ajan ultraan. Pahasti taitaa tuo ovisaika mennä mullakin taas viikonlopulle, mutta onneksi on pregnyl keksitty.

Terkuin Evelina

Vierailija
26/281 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöä taas piisaa!

Eipä ole omassa elossa ja olossa paljon kerrottavaa. Kierron loppu päivillä mennään, ehkä. koka eka kierto kierukan poiston jälkeen menossa, joten saa nähä miten pitkä kierto tulee.

Kaksi viikkoa sitten olin huomaavinani oviksen. Kolme testiä jo hätäisenä olen tehnyt. Kaikki niin puhtaita negoja kuin olla voi!

Vielä yksi testi kaapissa ja saa nyt siellä vielä ihan rauhassa olla. Joitakin outoja oireita olen etsinyt, jomotus edelleen alavatsalla ja rinnat jonkin verran turvonneet ja arat. No mutta nuo oireet voi olla vaan kierukan poiston jälkeisiä juttuja...

Plussa puhurit kaikille!

27/281 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoin homma etenee. 17. päivä varattu ultra ja se on mulla kp 11. Ihme kuumia aaltoja pukkaa, johtuukohan tuosta femarista vai tästä hiostavasta ilmasta, huh.

Voi Lemminkäinen, jospa nuo ovatkin raskausoireita? Peukut pystyyn!

Vierailija
28/281 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin hypätä tänne myös mukaan. Ensimmäinen yrityskierto meneillään, kolmas lapsi toiveissa. Tänään kp:t 12/27-32 ja aktiivisia ainakin ollaan oltu. :-D Ovis varmaan tällä viikolla, luulisin kiertojen pituuksien mukaan. Jos nyt tärppäisi, niin LA olisi kaiketi toukokuun alkupuolella. :-)

Vierailija
29/281 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppaan kanssanne kuumeilemaan. Meillä yrityskierto nro ?,koska perheessämme alle vuoden ikäinen lapsi ja synnytyksen jälkeen menkat olleet sekaisin. Tulevat milloin sattuu ja en ole enää perillä monet on synnytyksen jälkeen olleet.

Nyt ne taas kuitenkin kävivät vierailulla ja tänään taitaa olla kp 4. Jos tässä kierrossa vaikka tärppäisi ja oviskin olisi :) Meillä siis toivotaan mahd. pientä ikäeroa lapsille.

Toivon mukaan mahdollisimman moni pääsee odotuspuolelle :)

Vierailija
30/281 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudun. Kolmatta yritetään meille,aikasemmat lapset ovat vuosimallia -06 ja -08. Pari yrityskiertoa ehti mennä ennenkuin ilmestyi yllättäviä ongelmia ja mies päätti meidän pitävän vähän taukoa. Onneksi asiat saatiin nopeasti jonkinlaiseen järjestykseen ja toivominen jatkuu.

Täti saapui tänään kylään hieman odotettua aikaisemmin. Kerrankin on iloinen tästä vieraasta,pääseepä nopeammin uuteen kiertoon ja mahdollisuuteen onnistua.

Otra kp1/27-30 yk3

Vierailija
31/281 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuks kenestäkään muusta, et nää päivät matelee? :D Ihan uskomattoman hitaasti... Vasta kp 5/28-34. Johtunee ehkä siitä, kun viime kierto veny ihan hassuks. :o Voispa vaa nukkuu ja herätä sit ku on tärkeet päivät käsillä. :D

Nooh, ehkä tämä tästä.

Jaksamisia odottelijoille... :)

32/281 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tosiaan matelee, mulla vasta kp4/30 ja viikon päästä vasta ultra. Sitten ollaan viisaampia ja nähdään mitä on kehittynyt ja pääsen sitten inssiin. Se olis omien laskujeni mukaan kp 14 eli viikon päästä perjantaina. Ja sitten ne piinaviikot, huh...

Hengessä ollaan mukana, koitetaan jaksaa!

Vierailija
33/281 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn mäkin nyt tuolta huhtikuisista tänne toukokuisiin. Täti saapui eilen, ja oli jo osittain ihan odotettu, nyt päästään sitten uuteen yritykseen. Ja nyt sai sitten selville vähän tuota kierron pituutta pillereiden jälkeen. Esikoista toivotaan... Toivotaan nyt meille kaikille oikein ihania plussatuulia ja kärsivällisyyttä matelevien päivien kanssa :) JaSu84 kp2/36 yk2

Vierailija
34/281 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Täällä neljän ihanan (-03,-04,-07,-09) 39-v äiti taas vauvakuumeessa ;)

Oon täällä palstalla kuumeillut ja odotellut vuodesta 2002 lähtien, mutta oon aina unohtanut välillä edelliset nikit kun on tullut taukoja etten ole muka kerinnyt palstaileen... :-0

Nyt ois kp 15/27 ja ovis oli ja meni, joten oottelen ja piinailen. Oltiin ehkä vähän aikasessa touhuissamme, mutten jaksa niin pilkulleen kuitenkaan olla yrittämässä, tulee jos tulee :D

Plussamyrskyä koko porukalle!

35/281 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kp 7 ja tänään alkoi puregon-piikitykset. Olin hukannut ohjeet ja kyllä meinas tulla hikeä otsikkoon kun en yhtään muistanut, miten sitä kynää nyt käytettiin. Luojan kiitos löysin kuitenkin ohjeet ja onnistuin pistämään sähläämättä. Tiistaina olisi sitten ulta ja veikkaanpa, että inssi on perjantaina kp14 vaikka ovikseni taitaa normisti tulla vasta sunnuntaina tai maanantaina. Enpä usko, että uskaltavat jättää viikonlopun yli. No, toivottavasti puregonit ja tuplapregnylit tekevät tehtävänsä.

Mitä mieltä olette siitä, että kehtaisiko klinikalta pyytää hyvitystä kun on neljä inssiä tehty liian aikaisin ja pregnyl ei ole tehonnut. joka kerta mainitsin, että minulle tuli ovulaatio neljä päivää inssin jälkeen, mutta siltikään ei minulle määrätty tupla-annosta pregnylistä. Ja pregnylhän lyhentää kiertoa 28 päivään, siksi testin saa tehdä jo 14 päivää inssistä. Ihmettelivät vaan kun minun kierto oli aina vaan 30-32 päivää. Kai sitä hyvitystä aina voi pyytää, eri asia onnistuuko. Ottaa kyllä vähän pattiin, kun tiedä häntä, voisin olla jo kovasti raskaana jos irrotus olisi ollut oikeaan aikaan. Tai sitten en, ei voi tietää. mutta en kai nyt ainakaan raskaudu jos inssi tehdään liian aikaisin, se nyt on selvää. uuah, sorry tämä vuodatus. Aika menee niin kovin hitaasti, olispa jo edes se ultapäivä...

Vauvamasulle plussantäyteisiä piinaviikkoja! Niin kuin kaikille meille muillekin!

Vierailija
36/281 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Tämä vaikuttaakin tosi mukavalta ketjulta. Lueskelin vähän jo noita huhtikuun listan juttuja ja tänään sitten pompsahdin tänne, kun Täti se saapui aamutuimaan kyläilemään.

Tämä on nyt kolmas yrityskierto meillä, mutta eka kierto oli kyllä ihan pieleen mennyt, kun menkat alkoivat viikon päästä oviksesta. Toivon mukaan tuo häikkä johtui vaan siitä, kun sen kierron alussa poistettiin kierukka. Lapsia on jo kaksi -01 ja -03 ja iltatähteä olisi vielä kovasti toiveissa.

Tähtisafiiri kp.1/27(?)

Vierailija
37/281 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko työpäivä meni tänään harakoille kun huomasin vessassa että pieni tippa verta oli pikkuhousunsuojassa. Juuh, oviksesta ehkä 5-7 vrk:tta ja tiiättehän mitä se mun mielessä heti tarkottaa ;) voi elämä nyt tätä odottelua...

Vielä pitäis jaksaa 7-10 vrk:tta, huoh!

T: Vauvamassu joka sekoaa

38/281 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jibii, sehän on kiinnittymistippa. Ihanaa! Nyt vaan plussatuulia sinne, että pysyy matkassa. Jännät päivät sulla edessä. Pidän peukkuja!

Vierailija
39/281 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirryin tänne, kuin tänään sitten päätti menkat alkaa kp 34/24. No nyt sitten vaan uutta yritystä peliin yk 5

Vierailija
40/281 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille!

Tänään sitten aika täsmällisesti täti saapui vierailulle ja niin minäkin sitten siirryin tuolta huhtikuisista tähän pinoon.

Viime kuussa sain Davidin testeillä tikutettua kaksi ovishaamua, jolloin pupuiltiin kyllä ahkerasti, mutta haamujen jälkeen viivat ei vahvistunutkaan vaan testi näytti negaa. Höh. Eikä tietenkään tärpännyt sitten muuten... Hyvä tosin, että täti oli sentään ajallaan ja pääsee nopeasti(?) uuteen yritykseen. Tilasin tähän kiertoon eri testit, kun Davidit on vissiin antaneet muillekin vaan haamuja.

Taas kuulin kahdesta kaverista, jotka on raskaana. Tietysti olen kovasti iloinen heidän puolestaan, mutta samalla mietin että miksei meillä oikein tärppää ja tää kaikki ajatukset valtaava kuume vaan yltyy sekä tuska siitä että ei voi kun odotella. Arggg miten kamalaa se on...Nyt mun täytyy vaan yrittää odottaa et täti häipyy.

Kiitos niille, jotka jaksoivat lukea tän vuodatuksen ja tsemiä piinaviikkoja eläville!!

terkuin: Tupuna ja täti