Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukokuiset 2011

26.07.2010 |

Heippa siskot!

Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.

Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!

Terkuin Evelina

Kommentit (281)

Vierailija
41/281 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, tänään sain ovistestistä haamuviivan, saas nähdä voimistuuko se vai mitä tapahtuu! :p

Se olis taas kuun puoliväli... Päivät on menny hurjasti nopeemmin kun on päässy töihin loman jälkeen. Jes!

Asiasta kolmanteen, onkos muilla kokemusta tilanteesta, että toinen osapuoli on töissä ja toinen koulussa lapsen tultua? Meillä meinaan tulee olemaan sellainen tilanne sitten joskus. Itse olisin töissä ja mies opiskelemassa ja ajattelin vaan, että mitenkäs sitä on pärjätty ja kuinka on rahat riittäny? :) Tiedän että rahat riittää ja muutenkin pärjätään, mutta miten on muilla?

42/281 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee hitaasti, mutta onneksi kohta jotain tapahtuu. Puregonit käytössä nyt kolmatta päivää ja hikoiluttaa kuin pientä sikaa. Tiistaina sitten ultraan katsomaan, mikä on tilanne. Siis jo ylihuomenna, ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/281 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten pudotus tänne huhtikuisista. :( Se täti nyt tulikin jo 11. päivänä oviksesta. Jännä miten näitä yrityskertoja vaan tulee lisää ja lisää...

Mitäs tässä, koulu on alkanu. Tai siis viimeinen puolivuotinen. Ihanaa, sit pääsee vihdoin töihin taas. Hevonen pitäis siirtää syyskuun alusta uuteen talliin. :)

Onnea vaan piinailuun vauvamassu, hyvältä ainakin vaikuttaa. :) Ja onnittelut oviksesta Beib! Yksi askel taas eteenpäin. evelina minä ainakin pyytäisin jonkinlaista hyvitystä tuollaisesta toiminnasta...

Anski- kp.1/23-26 yk.4

Vierailija
44/281 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt kp 3/24-26 ja yk 6 alkamassa. Luulin jo että tärppäsi viime kierrossa, muttei kuitenkaan... No, toukokuu on hyvä kuukausi, samoin tämä elokuu :) Plussaonnea kaikille! t. eliina

Vierailija
45/281 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan, toivotaan että vahvistuu vielä kunnon viivaks. :)

Voin vaan kuvitella hikoilua noitten hormooni hommeleitten kanssa kun muutenkin tulee hiki tällä kelillä. :D Koita kestää, se on sen arvoista.

Peukkuja!

Vierailija
46/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapuivat ne menkatkin,pitkä oli kyllä kierto :O ja ihan kamalat on kyllä,koskee mahaan ja vuoto on runsasta.Taitaa ruveta kroppa tokenemaan pillereistä kun alkaa nämä menkat olla sitä luokkaa mitä joskus murrosiässä.Huh.No nyt sitten uutta yritystä käyntiin!

kp 2/26-33 yk 2.

47/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hikoiluttaakin selvästi vähemmän. Oi oispa jo huominen ja se kauan odotettu ultra!

Tsemppiä ja jaksamista meille kaikille!

Vierailija
48/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä evelinalle huomiseen ultraan. Olisi kyllä itsekin kiva, että joku oikeasti katsoisi, tapahtuuko siellä munasarjoissa jotain. No olen ajatellut, että sitten puolen vuoden yrityksen jälkeen suuntaan gynelle.

Minä innostuin viikonloppuna taas kerran surffailemaan netissä tämän aihepiirin parissa. Onko kenelläkään kokemusta Clearbluen hedelmällisyysmonitorista tai Personasta? Vaikuttivat paremmilta kuin nuo nykyiset ovulaatiotestini, kun mittaavat kahta hormonia ja vinkkaavat ovistestejä aiemmin hedelmällisen ajan tulosta. Kalliita kyllä ovat ja niihinkin pitää ostaa tikkuja, mutta ehkä laitteen saisi myytyä eteenpäin tärpin tultua.

Tähtisafiiri kp.3/27(?)

49/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas jonkun kk, mutta tuntu niin mukavalta porukalta, että oli pakko itsekin laitella jtn tänne :) Eli minä ja mies 25/26wee, pillerit pois viime marraskuussa, eli vuoden rajapyykki lähestyy.

ON: Eilen illalla menkat saapu TAAS jälleen, eikä kait tuo mikään yllärikään ollut kun noi puuhailut jäi oviksen aikaan vähemmälle. YK 10 lähtee käyntiin ja ovistestit tilattu ekaa kertaa.. Pakkohan tuo jo jtn järeempää kohta kokeilla :/ Neuvolalääkärin mukaan ei pitäisi päällisin puolin mitään vikaa olla, kilpparit ym muut labrat ok, tosin papa oli eka kertaa luokkaa II, et oisko sil jtn merkitystä sitten.. 2kk viel ni pääsee selvittelemään enempiä.

Teillä on muuten jollain varmaan kokemusta noista ovistikutteluista, milloin ootte alotelleet testailun?

Kauheesti tsemppiä kaikille plussailuun, oma usko ja toivo on kuopattu taas hetkeksi:(

50/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen testaillut ovista ihan prisman halpistikuilla ja hyvin on näyttänyt. Mulla kierto n.30-32 päivää ja olen aloittanut testaamisen päivänä 12. Paketissa on kyllä ohjeet, mihin aikaan kannattaa aloittaa testaus omasta kierron pituudesta riippuen. Onnea testailuun.

oispa jo huominen että pääsisi siihen ultraan...

Vierailija
51/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jo muutaman päivän kuukautiset myöhäs ja oireitakin muka, mutta niinhän ne menkat sitten alkoi melki viikon myöhässä.

nyt siis kp 5/30 ja yk 9.

Vierailija
52/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli siis eilen, ja tipahdin tänne toukokuisiin!

Minulla on siis iltatähti haaveissa, aiemmat lapset -99 ja -02. Ja tämä aika, ainakin aiemmin, on ollut minulla sitä hedelmällistä aikaa, lapset syntyneet touko- ja kesäkuussa :) Eli toivotaan että tässä kierrossa tärppää :)

Tsemppiä myös kaikille muille!!! :)

Annu kp 2/28-30 yk 2

Vierailija
53/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovis kolkuttelee ihan oven takana oireista päätellen ja mies on koko viikon työmatkalla...että harakoille meni sitten tämä kierto! Harmittaa aika pirusti suoraan sanoen! Melkeinpä vois siirtyä suoraan kesäkuisiin...:( Eipä tällä iällä ois varaa enää hukata noita selkeitä oviksia, jos meinaa vielä kolmannen joskus saada...no, tällaista omaa napaa ja avautummista. Toivottavasti muut ootte paremmilla fiiliksillä! T.Wilpuri kp12/27-29 yk4

Vierailija
54/281 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään työkaveri kertoi,että heille tulee vauva keväällä ja oma alkukierron hiljaiseloa elänyt vauvakuume pompsahti taas pilviin. Ensimmäistä kertaa on itsellakin ovulaatiotestit käyny mielessä,kun viime kierto oli reippaasti normia lyhyempi. Kun tekee vuorotyötä ja kaksi lasta on jo ennestään, niin ei vaan joka ilta jaksaisi innostua vauvanyrityshommista ihan vain varmuuden vuoksi meiningillä. Kokemuksia kohtuuhintaisista ovulaatiotesteistä kaivataan!

Vierailija
55/281 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös olisi uusi kuumeilija, toivotaan että tässä kierrossa tärppäis, eli 23v ja esikoista haaveilen ja jätin renkaan pois Kesä-heinäkuun vaihteessa. Nyt menossa kp 6/26-28 ja yk3. Plussaa on se, että kierto on tasaantunut nopeasti sekä pongasin ovulaation :)

Otra minä olen tilannut halpatesti.fi:stä ovulaatiotestipakkauksia, halpoja olivat olisko ollu onestep, jotka minulla kyllä näyttivät ovisplussan juuri oikeaan aikaan (tunsin sen voimakkaana) 7kpl plus mukana oli vielä 2 kpl raskaustestejä eikä kallis ollut.

56/281 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin tuossa viimeisiä miehen ja lastenkin lomapäiviä niin puuhakkaasti että ei juuri kerennyt konetta availemaan. Mulla ei mitään tietoa tämän kierron oviksesta, en saanut oviskipuja tai mitään muitakaan ovistuntemuksia ja keskikiertoa päästiin hyödyntämään VAIN kierron 14. ja 16.päivä, eli aika mahdoton yhtälö on tässäKÄÄN kierrossa raskautua:( Oltiin eri paikkakunnilla miehen kanssa vuoronperään juuri keskikierron tietämillä, mikä oli osittain tiedossakin jo muutama viikko sitten. Toisaalta eipä tuota ole raskautunut nappisuoritus-kierroistakaan näemmä..:/ Ensi maanantaina teen silti testin, jotenkin jo valmiiksi luovuttanut tässäkin kierrossa etten ala aikaisemmin yrittääkään testailua:/

Helene kp.22/24-28

57/281 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellähän oli molemmilla puolilla yksi 16mm ja vasemmalla vielä pienempi 12mm. Elikkäs pistän vielä yhden satsin puregonia huomenna ja huomenna illalla sitten tuplapregnyl tällä kertaa lihakseen (vaikuttaa kuulemma paremmin) ja perjantaina inssiin. Huh vähän jänskättää, että ehtiikö nuo kasvaa tarpeeksi irrotakseen. Lääkäri oli kuitekin sitä mieltä, että hyvän kokoisia ovat. Limakalvon paksuuskin oli ok, 9mm.

Jänskättää miten saan pistettyä sen pregnylin kankkuun kun siinä on aikas muikea neula, kääk. No onneksi se on vain kertapistos ja mitä sitä ei tekisi onnistumisen eteen.

58/281 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on tullut paljon porukkaa sitten viime kirjoitukseni. Tervetuloa uudet ja vanhat (huhtikuista näytti muutamia tulleen) Kyllä me tässä kuussa plussaillaan sitten kunnolla, vai mitä =)

Täällä ovikset ohi (ehkä). Ei oikein ollu kunnon oireita, mutta yritetty nyt kuitenkin ne pienetkin oireet hyödyntää.. Katsotaan miten tällä kertaa käy.

-Solina kp17/29-

Vierailija
59/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Tilasin yheksän kpl raskautestejä ja ostin vauva-lehden :D oon aivan piinoissani... Pitäis vaan odottaa ens ma/ti ennenkuin pääsis testejä käyttään, mutta tässä krssa ovis oli varmaan aikasemmin, niin ehkä oon liian innokas ja tuhlaan yhden testin jo vklppuna :-P

Kolme lasta ois viety jo kouluun, eskariin ja kerhoon ja tuo nuorin lukee kirjaa jaloissa kun tässä kirjotelen :) mutta työilta kutsuis, pöh...

Beib: luulin jo vastanneeni sulle, mutta häviskö se mun viesti jonnekin vai laitoinkohan toiseen paikkaan??? Meillä on kans ollut kausia jolloin ollaan oltu tosi pienillä tuloilla. Pienimmillään oli joskus kun sain itse opintorahaa ja mies kotihoidontukea ja silloin oli kaks lasta. Kyllä ne saatiin riittämään, mutta piti vaan elää niiden tulojen mukaan, tehdä ruokalistoja, jättää kaikki heräteostokset pois, karsia vaate-, parturi-, harraste-, vapaa-ajan menoja ym.

Mites Evelina, aiotko oikeesti pistää sen kankkuun? Eikö sitä reisilihakseen vois laittaa? Ois kyllä varmasti paljon helpompaa :)

On kyllä ihana alkusyksyn aurinkoinen päivä, näen jo meidät kaikki työntelemässä vaunuja ja taittelemassa pienenpieniä bodyja...

60/281 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mulla on minimikierto tulossa, sillä alavatsassa tuntunut tänään jo sellaista juilimista mitä aina vuorokausi ennen menkkoja.. Yhtään ei edes tunnu että olisi tärpännyt ja tähän kun lisätään vähäiset puuhailut sekä ovulaatiotuntemusten puuttuminen niin vois oikeestaan toivoakin että alkaisi menkat pian. Positiivista on vain se, että pysynen sittenkin vielä toukokuisissa, vaikka ei se mitään lohduta:/

Helene kp.23/24-28