Toukokuiset 2011
Heippa siskot!
Hätäisenä aloitin jo uuden ketjun meille elokuussa yrittäville.
Jos tässä pari kiloa saisin vielä pois painosta niin elokuun loppupuolella olisi sitten viides inssi, huh. Kahdeksan kiloa on lähtenyt ja se on lekurin mukaan hyvä. Ikää minulla jo kohta 39, joten vaikeaksi menee. Toivottavasti huhtikuisista tulee vielä paljon plussia, mutta jos luonto päättää toisin niin tervetuloa jakamaan ajatuksia tähän pinoon. Ja varsinkin piinailuja;-) Toivotan meille kaikille nyt viimeistään mahtavia plussatuulia!
Terkuin Evelina
Kommentit (281)
Mä en usko tätä.. vielä.. Viikonloppuna testaillaan uudestaan sitten.
-Solina kp26/29-
Enpä ole montaa kertaa täällä toukokuisissa käynyt kirjoittelemassa, kun toi oviksen hyödyntämättömyys harmitti niin paljon. (jos sitä nyt edes oli) Alkoi nimittäin jo eilen kp21 tuhruttelu...eli taitaa kierto olla aika lailla sekaisin! Enpä tiedä mitä tässä tekisi...viimeksi toi tuhruttelu jatkoi kierrosta toiseen, kunnes sain lääkäriltä Terolut-kuurin. Ehkä tässä nyt odotellaan vielä ja katsellaan mitä tuleman pitää...
Paljon plussatuulia muille, mä taidan lähteä kohta kesäkuisiin! T.Wilpuri kp22/27-29 yk4(vielä)
P.S Paljon onnea Solina, kyllä mä sun oireilla voisin haamuun uskoakin;)
Aivan mahtava juttu! Onnea :DDDDD
Onnea Solina!!!! Toukokuisissa sit jatketaan kohta tuolla raskauspuolella eikös? Ja vedetään samaan aaltoon koko ihana porukka täältä :))))
Evelina, ärsyttävää kyl ettei nuo lääkärit ota sua kuuleviin korviinsa. Onneks kaikki on vielä mahdollista, eihän niistä simpoista tiedä kuinka valiojoukko on tähän satsiin osunut. Ja tietysti yksikin riittää bdbdbdbdbdbdb taas ;)
No oma napaa, plussa oli taas vahvistunut :)
T: Vauvamassu n. 4+3 ehkä...
Vauvamassulle myös onnittelut :)
Ite tein r-testin eilen ja negaa se näytti, kp 43 (jestas, mikä luku!). Käskin miehen eilen hakea apteekista testin töistä tullessaan ja toi mulle sellasen ihmetestin, jossa piti sellasella pipetillä laittaa pissaa näytekasettiin. Onko kukaan teistä tehnyt sellasta? Ite aivan hoomoilasena tän mun kierron kans ja muutenkin...
Lääkäri ei sitten vaivautunut vastaamaan kysymyksiini ja seuraavan kerran on paikalla vasta ensi tiistaina. Mutta juttelin yhden kivan hoitsun kanssa tänään ja hänkin oli satavarma, että irtoaminen olisi pitänyt tapahtua oikeaan aikaan kun rakkulat olivat jo 20mm. Mutta ei hänkään osannut noille ovislimoille mitään muuta selitystä antaa kuin, että ollaan kaikki yksilöitä ja joillain voi tulla limat vasta myöhemmin. Arghh. Eli ei siis auta muu kuin odotella ja tehdä miljoona testiä. Itse asiassa testasin jo ma kun hoitaja sanoi, että pregnyl antaa virheellisen plussan jos heti testaan. Vaikutus kestää noin viikon jopa 10 päivää. Siis testasin maanantaina pp4 ja oli haalea plussa, tänään testasin uudelleen ja nyt nega. Eli ainakaan pregnyl ei enää vaikuta. toivottavasti tuo nega vaihtuu tässä matkan varrella plussaksi, mutta pitää tässä jokunen päivä vielä odotella kun nyt on vasta pp7. Mutta on edelleen vahva fiilis, ettei tärppää. toivottavasti olen kerrankin väärässä.
Ja superonnittelut solinalle ja vauvamassulle! Ja pahoittelut voi apua nyt en muista kelle kaikille se täti tuli taas kylään. On tämä niin hermoja raastavaa, että voimia vaan meille kaikille ja plussatuulia!
Evelina: toivotaan että sinulla tosiaan muuttuu plussaksi =)
Minä en nyt oikein tiedä, uskoako tuohon haamuun vai ei. CB-antanut ennenkin noita haamuja, että sen takia en vielä tuulettele täällä. Tein tuossa sitten kuitenkin vielä apteekin oman testin ja se nyt tietty oli nega näillä kiertopäivillä.
Maanantaina (kp30) sitten vasta testaan, jos täti ei ennen sitä tule kylään...
-Solina kp26/29-
elä vielä huolestu, nuo apteekin testithän ei ole niitä herkempiä jos oikein muistan. Mun kaikki 24 testiä on niitä davidin superherkkiä, mutta en nyt oikein tiedä luottaako niihin kun joku kertoi ainakin samanmerkkisten ovistestien antavan virheellisiä tuloksia. Pitäiskö ostaa varuille se clearbluen digitaalinen jossa lukee raskaana tai ei raskaana niin ei ainakaan tarvii arvuutella onko viivaa ja miten vahva...
toisaalta niitä apteekin perustestejä kehutaan luotettaviksi, mutta niillä kun voi testata vasta sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Uuaah tätä valinnan vaikeutta.
AmaliaJoel:
Oliko se First sign, avonin testi?
Sen pitäs olla herkkä (10)..
Ja Solina!
Kyllä se plussa on nyt sulle tulossa! Eiks je!
Pidetään asenne kans plussalla!
Niin. Syksy, :( Jes Solina, kyllä se hyvältä näyttää. ;) Ja onnea muillekkin, ketä en vielä oo onnitellu.
Heti vähän omaa napaa, kun aamulla ihan huvikseni tein yhden ovistestin ja siinä viivat oliki melkeen tasapaksut vaikka ovis minkä bongasin oli aikoja sitten... Voiko noi testit näyttää näin loppukierrosta mitä sattuu vai hä? :o
Beib kp 22/28-33
eli mulla siis inssi pe ja pregnyl pistetty 36h aiemmin. Testasin ma kun hoitaja sanoi, että antaa virheellisen plussan pregnylin takia, ja näin teki. Testasin eilen huvikseni uudelleen ja puhdas nega. Tänään tikussa erittäin haalea viiva, mutta selvästi havaittavissa. Siis vielä on liian aikaista testata, pp8 mutta kun mulla on noita testejä hirvee kasa niin ajattelin ihan vaan huvikseni, öööö, testailla. Testit on siis davidin herkkiä 10 testejä. Mitä mieltä olette, olisiko hiukan toivoa? Uskoin jo, että homma epäonnistui kun bongasin ovislimat vasta su-ma välisen yönä mutta lääkärit vakuuttaa, että kyllä se rakkula on irronnut ihan ajallaan. Huh tämä menee jännäksi. vielä viikko varsinaista piinaa..
Nyt sitten kuulunen "virallisesti" toukokuisiin, ko eilen alko mulla sitten menkat. Hyvä niin, koska nyt uus kierto menossa :D Eli kp 2 ja mites mie yk:t laitan..?! 1 vaiko 3 sen varhaisen km:n takia..?
Ninnmari: Just toi mainittemas testi se oli.
Eveliina: Sulla on todellakin pitkä, jännä ja varmasti tuskallisen piinaava viikko edessä - kestämistä vaan bd
Nyt pitää alottaa leipomishommat, ko huomenna meillä on pienten triplasynttärit eli kolme kärpästä yhellä iskulla ;) Nää nuoremmat on syntyneet heinä-, elo- ja syyskuussa ja rapian vuoden ikäeroilla.
Kaipa sitä täytyy uskaltautua tänne kirjoitteleen, tähän mennessä lueskellut vaan. XD Eli pillerit jäi pois vuosi sitten ja muukin ehkäisy tammikuussa, fiiliksellä: tulee jos on tullakseen. No eihän sieltä ketään kuulunut..
Tällä kuulla ollaan nyt sit tosissaan kokeilemassa ja ovistesteillä pongattiin onnistuneesti tossa 24.8. peittoja heiluteltu 20,23 ja 24 päivät. 25 jäi pois miehen töiden takia )= Toivotaan että olis ollu vielä joku hengissä =D Ku eks ovis tapahdu positiivisesta testistä vasta jälkeenpäin n.12-24 h...?
Kuinka pian aikaisintaan teille on oireita tullut? Tää on varmasti mun omaa toiveitten sekoittamaa mielikuvistusta mut eilen vihlas niin järkysti kaks kertaa että henki meinas salpaantua, ei ole koskaan tollasta tullut..
vähän varovaisin toivein ollaan liikenteessä. PLUSSATUULIA kaikille!!!
kp 18/27 yk 1
Eli äskeisen vessakäynnin ja kipujen perusteella nyt on kp 1/27 ja yk2...
Ninnimarille tädin vierailusta ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!
Meillä pitäis nyt sitte olla tärppipäivät käsillä huomisesta eteenpäin ja täytyis yrittää peittoa heilutella, niin sitte pääsis taas jännäilemään. Vauvauutisia putkahtelee sieltä sun täältä tämän tästä, mikä on sinänsä tosi hienoa ja kivaa, mutta sitte alkaa vaan jotenki ottaa päähän kun itellä ei tapahdu mitään. Tosin vasta toinen pilleritön kierto menossa, et ei mikään ihmekään. Tuntuu vaan että mies ottaa paineita siitä kun mä juttelen tärppipäivistä ja sanon että ainakin joka toinen päivä olis hyvä...sitten kun vähän aikaa "riidellään" aiheesta niin ei enää itelläkään tee kauheesti mieli :( Onko teillä kokemusta/ideoita miten noi suorituspaineet sais pysymään poissa, ettei siitä tulis vaan sellasta teknistä suorittamista??
Olipa taas omaa napaa,sori. Tosi isot peukut Evelinalle, toivotaan että sulla tärppäis!! Ja tietty kaikille muillekin piinailijoille! Ja järjettömän suuret onnittelut plussanneille!!
Plussatuulia siis kaikille!!! :)
JaSu84 kp18/36 yk2
Nyt mä bongasin sen ihka ekaa kertaa, oviksen nimittäin! Ei ne ihan susia olleetkaan ne Davidit, huraa! Eilen näytti vielä ihan haaleeta haamua, mutta tänään aamulla selkeesti saman vahvuinen kuin kontrolliviiva.. Eikun miestä houkuttelemaan petipuuhiin ;)) hihiiii...
Omanapaisesti
MäntäneN
On tää niin turhauttavaa tämmönen odottelu. :/ Flunssakin pukkaa päälle. Nyt on pari päivää särkeny pää niin kovin, ettei mitään rajaa. Muuta oireita ei sitte oo ollukkaan, paitsi se turhu yhtenä päivän. Siitä oon kyllä innoissaa. :) Mitä kokemuksia davidin liuska raskaustesteistä? Toivoisin jo niin että olis törpänny. Tämä oireettomuus kyllä mietityttää, mutta onhan tässä vielä aikaa että niitäkin tulee. Tiedä häntä...
Hyvä MäntäneN! Ei muuta kun hommiin. :D
Beib kp 23/28-33 yk2
tärppipäivät rupeis taas olemaan täällä,katsotaanhan joko nyt onnistuisi.Päätin tuossa että jos ei nyt tästä kierrosta tärppää niin vauvan yrittäminen saa jäädä vähäksi aikaa tauolle.Aloitetaan ensi talvena sitten uudestaan,jos ei ole siihen mennessä jo onnistunut.Mitään varsinaista ehkäisyä ei siis aiota ruveta käyttämään,mutta aktiivinen yrittäminen saa jäädä.
Ärsyttää nuo kiertojen pituuksien vaihtelutkin,kun ei voi yhtään tietää millon sitä ovuloi..siihen apuna olisi tietysti testit :)
kp 15/26-33
Kesäkuisiin täälläkin hypätään.. Huoh! Mä en enää luota yhtään mihkään oireisiin. Ja nyt kierto taas lyheni 28pv..
Plussatuulia teille ja älkää nyt te loput sentäs kesäkuisiin tulko ;) Paljon paljon plussia nyt vaan.
-Solina kp1/29-
Toivottavasti nyt tässä kierrossa tärppää..paljon plussatuulia.
Täällä huono olo jatkuu vaan :( Taas juiminut vasemmalle puolelle munasarjaa ja kipu tosi kovaa välillä. Meinasin jo särkylääkettä ottaa. Nyt lisäksi alkoi alaselkäkivut. Jotenki tosi vilunen olo, joten mittasin lämmön sitten ja mittari näytti 36.8, joka mulla jo pientä lämpöä, kun normaalisti lämpö 35,8-36,0 Toivottavasti en ole nyt kipeäksi tulossa...
-Solina kp25/29-