Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko tässä tilanteessa?

Vierailija
26.07.2010 |

Rakkautta ei ole ja mies aiheuttaa inhotusta. Ei seksiä. Ei minkäänlaista läheisyyttä. Pientä riitaa mutta ei isoja, yleistä kylmyyttä vain. Mies ihan hyvä mies joka ei hakkaa eikä ryyppää ja leikkii lasten kanssa ja tekee kotitöitä. itse olet kuitenkin ajautunut harrastamaan bovarismia saadaksesi edes hieman iloa elämääsi. Olet myös taloudellisesti riippuvainen miehestäsi ja elintasosi laskisi jos eroaisit. Puhumattakaan siitä, että sinun pitäisi hoitaa lapset yksin ja heidän surunsa. Mitä tekisit?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkautta ei ole ja mies aiheuttaa inhotusta. Ei seksiä. Ei minkäänlaista läheisyyttä. Pientä riitaa mutta ei isoja, yleistä kylmyyttä vain. Mies ihan hyvä mies joka ei hakkaa eikä ryyppää ja leikkii lasten kanssa ja tekee kotitöitä."

Tismalleen minun tekstiäni voisi olla! En usko rakastavani miestäni enää, en halua läheisyyttä, rimpuilen pois halauksesta, suutelu ei tunnu miltään jne. Olen aivan kylmä häntä kohtaan. Ei tunteita. Mies tosi hyvä mies, ei polta, ei ryyppää, mahtava isä, tekee kotitöitä, on tosi sosiaalinen jne. Se ero meillä, että mieheni on työtön ja minä hoitovapaalla, tulot tosi pienet, minkä olen ajatellut olevan osasyyn tähän tilanteeseen.

Minusta tuntuu, että tilanne muuttui esikoisen synnyttyä. Kenties voisin koittaa rakastua uudelleen, sen eteen olisi tehtävä töitä, mutta se ei edes jaksa kiinnostaa.

Vierailija
22/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, joskus sitä on oltava, että saan miehen hiljennettyä taas joksikin aikaa. Seksi on kammottavaa pakkopullaa.

-Nro 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi parisuhdeterapiaa miehen kanssa.

Koti, lapset ja tämä elämä ovat minulle niin tärkeitä ja arvokkaita, etten halua hukata niitä.

Ei tämä arkitouhu herkkua ole täälläkään, mutta missään tapauksessa en rikkoisi perhettäni ilman että edes yritän!

Vierailija
25/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahdistunut ja tunnen eläväni jonkun muun elämää. Olen äiti ja rakastan lapsiani, mutta mieheni on toinen juttu... Hän on raitis, hyvä isä ja muutenkin kunnollinen, mutta rakkaus puuttuu. Tuntuu ettei jaksa...

Vierailija
26/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa oma pahoinvointiongelmanne ennen kuin aiheutatte lapsillekin suurta kärsimystä. Mies ja lapsen kärsivät varmasti jo nyt, mutta erotessa se moninkertaistuu.

Ei oma onnellisuus/ onnettomuus johdu toisesta ihmisestä niin kauan kun toinen on suht koht normaali, niin kuin teidän kuvauksistanne voi olettaa.

Kylmä nainen aiheuttaa kyllä onettomuutta miehelle.

Vika on naisessa itsessään.

Vierailija
27/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin milloin ilmestyy av:n perinteinen 'naisen omaa vikaa kaikki' kommentti! :D

Hoitakaa oma pahoinvointiongelmanne ennen kuin aiheutatte lapsillekin suurta kärsimystä. Mies ja lapsen kärsivät varmasti jo nyt, mutta erotessa se moninkertaistuu.

Ei oma onnellisuus/ onnettomuus johdu toisesta ihmisestä niin kauan kun toinen on suht koht normaali, niin kuin teidän kuvauksistanne voi olettaa.

Kylmä nainen aiheuttaa kyllä onettomuutta miehelle.

Vika on naisessa itsessään.

Vierailija
28/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä se bovarismi oikein on? jotain huuhaata?

Vierailija
29/29 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Bovaryn käytöstä kirjassa Rouva Bovary. Lyhyesti kertoo nuoresta lääkärinvaimosta maaseudulla, joka alkaa täyttää kuivaa ja tunteetonta elämäänsä sivusuhteilla ja tuhlailulla. Se aviopuoliso, lääkäri, on ihan kunnollinen, mutta Emma kaipaa enemmän intohimoa. Kertoo 1800-luvun Englannista. No, kirjassa loppu on ankea, kun Emman käytös paljastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi