Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä motivaatiota laihdutukseen?

Vierailija
25.07.2010 |

Minä olen reilusti ylipainoinen ja totaalisen kyllästynyt liikakiloihin. Tiedän, ettei ne kilot lähde tällä tavalla kun aina jossain vaiheessa sorrun herkkuihin kun joku asia mättää.

Mistä saisi sen inspiraation/motivaation, ettei sortuisi aina herkkuihin.Masennustakin minulla on, mutta nämä liikakilot ei ainakaan auta sen suhteen kun ne vaan lisää ahdistusta.

Haluaisin todellakin taas mahtua vanhoihin vaatteisiini ja olla normaalipainoinen. Tuntuu vaan mahdottomuudelta kun en pysty vastustamaan herkkuja :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sai hetkellisen hyvän olon ja sit iski morkkis syömisestä ja kierre oli valmis. Minä onnistuin laihduttamaan vasta kun löydettiin oikea lääkitys masennukseeni.

että kaikki ei ole niinkuin pitäisi.

Et rakasta itseäsi, haet lohtua herkuista, miksi?

Mutta voin taata sinulle, että saat 10 kertaa paremman olon itsellesi, jos alat liikkua ja hoitaa itseäsi, kunnioitat omaa kroppaasi ja mieltäsi.

En ole koskaan kuullut,että kukaan tulisi oikasti tyytyväiseksi siitä, että myrkyttää itsensä herkuilla. Samaa pätee myös alkoholiin ja tupakkaan.

Mutta liikunta ja oikea ruoka ovat oiva tie aitoon hyvinvointiin!

Pienestä voi aloitaa ja vaikka olisi pieniä lapsia kotona, eikä pääse ns. mihinkään, voi kotiin ostaa vaikka crosstrainerin ja treenata sillä säännöllisesti telkkua katsoen. Hyviä tuloksia tulee ja hyvä mieli!Ei tee enää herkkuja mieli!

Vierailija
2/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fitfarm.fi/

Pidän tuon ruokavaliosta ja olo on mitä mahtavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aluksi se voisi olla vaikka kävelyä sauvoilla tai ilman. Tai ulimista/vesijuoksua/vesijumppaa.

Liikkuminen pitää ottaa elämäntavaksi. Joka päivä jos liikut esim puli tuntia reippaasti, niin varmasti alkaa tapahtumaan :)

Syömiseen kannattaa tosiaan kiinnittää huomiota. Aamupala on todella päivän tärkein ateria. Olet varmasti kuullut ennenkin, että kannattaa syödä useita pieniä aterioita pitkin päivää. Eli pieniä terveellisiä välipaloja (hedelmiä, viiliä, mysliä..) ja ruoaksi voisi olla sitten keittoja ja salaatteja.

En ole mikään ravintoterapeutti tai liikunnanohjaaja, mutta auttaisin mielelläni sinua :)

Vierailija
4/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty ajattelemaan kerralla 10 kg tai suurempaa pudotusmäärää. Jos alan tuohon enkä saavuta tavoitetta, kaikki menee ihan poskelleen ja lihon +3 kg aloituspainosta

Mulle sopii niin, että tavoite on -3 tai -5 kg. Se on helppo saavuttaa suht lyhyessä ajassa. Sitten on mukava iloita onnistumisesta ja kyllä sen vaatteissa huomaa kun ei purista. (ympäristö ei näin pientä muutosta huomaa, mutta siitä viis).

Sitten sen painon ylläpito vasta vaikeaa onkin...

Ja kun taas halua löytyy - heti tai vähän ajan kuluttua - voi ottaa uuden -3 tai -5 kg tavoitteeksi.

Ja kalorimäärä tarpeeksi pieniksi. Mulle sopii 1200 kcal /pv, että muutosta alkaa tapahtua.

Vierailija
5/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen laihduttanut sillä tyylillä, että lupaan itselleni herkkuja joinain päivinä. Totaalinen kielto ei toimi, koska repsahtaisin kuitenkin.

Löysin vihdoin liikuntamuodon josta tykkään kovasti, ja haluan liikkua. Tulee mielettömän hyvä fiilis, kun tietää tehneensä jotain.

Tosi tärkeää on syödä kuitenkin hyvin, liian vähä syönti saa vain aikaan sen, että tekee mieli herkkuja.

Itse repsahdan joskus syömään tosi paljon karkkia, ja huomaan, että jään todellakin koukkuun. Mitä pidempään saan itseni pidettyä erossa karkeista ja herkuista, sitä vähemmän niitä tekee mieli. Ja yritän vaihtaa muutenkin kaikki herkut terveellisempiin.

Minä toisaalta olen sellainen, että jos on vähänkään paha mieli, huono olla, stressiä tms. lakkaan syömästä, syön vain sen mikä on ihan pakko, en vaan saa kurkustani alas mitään silloin kun on paha olla.

Oletko kokeilut esim. Kiloklubia? Sivusto on mielestäni tosi hyvä! Kun merkkaa ylös kaiken minkä syö ja sen minkä verran liikkuu, se antaa motivaatiota ja tsemppaa kokoajan parempaan suuntaan!

Suosittelisin kurkkaamaan noille sivuille, itselleni se antoi puhtia ja uuttaa intoa laihduttamaan.

Nyt on ihanaa kun mahtuu entiset vaatteet päälle, tunnen oloni hyväksi ja peilikuvakin on jo ok.

Tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön nykyään pelkastään keittoja , koska silloin vatsa tuntuu täydemmältä eikä tule tarvetta ahmia. lisäksi syön vitamiineja . mitään tieteellistä pohjaa minulla ei ole , mutta olen laihtunut 10kg 3 kuukaudessa

Vierailija
7/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja masentaa, en halua on läski!

Vierailija
8/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voin taata sinulle, että saat 10 kertaa paremman olon itsellesi, jos alat liikkua ja hoitaa itseäsi, kunnioitat omaa kroppaasi ja mieltäsi.

En ole koskaan kuullut,että kukaan tulisi oikasti tyytyväiseksi siitä, että myrkyttää itsensä herkuilla. Samaa pätee myös alkoholiin ja tupakkaan.

Pienestä voi aloitaa ja vaikka olisi pieniä lapsia kotona, eikä pääse ns. mihinkään, voi kotiin ostaa vaikka crosstrainerin ja treenata sillä säännöllisesti telkkua katsoen. Hyviä tuloksia tulee ja hyvä mieli!Ei tee enää herkkuja mieli!

Vierailija
9/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että herkuista ja rasvaisesta ruoasta tulee oikeasti hyvä olo. Mutta kun on harrastanut kunnon liikuntaa, oikein rääkännyt itseään, ja siihen päälle syönyt herkullisen, terveellisen aterian, tuntee olonsa oikeasti niin hyväski, että sen fiiliksen haluaa kokea aina vaan uudestaan.

Ja ne hetket, kun saa pukea päälleen sen ihanan vaatteen, joka näyttää päällä hyvälle, tuntee itsensä seksikkääksi ja kauniiksi, se tekee itselle niin hyvän fiiliksen, että haluaa pitää itsestään huolta ja kuntoilla.

En sano, etteikö isompikin ihminen kiloineen näyttäisi hyvälle, mutta itse tunnen itseni kauniiksi ja terveeksi, kun olen sopusuhtainen ja ei ole liikakiloja. Silloin kun niitä on ollut tunsin itseni kokoajan väsyneeksi, oli huono olla, enkä kokenut olevani niin hyvässä kunnossa kun haluaisin olla.

Vierailija
10/10 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sai hetkellisen hyvän olon ja sit iski morkkis syömisestä ja kierre oli valmis. Minä onnistuin laihduttamaan vasta kun löydettiin oikea lääkitys masennukseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi