Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet erilainen kuin muut?

Vierailija
25.07.2010 |

Nyt ei tarvitse olla sellaisia juttuja, mitä on vaan yksi miljoonasta, mutta kuitenkin sellaisia, joissa koet, että olet selvästi poikkeava, erilainen tai erityinen valtaosaan väestöstä verrattuna?

Odottelen mielenkiinnolla vastauksia!

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä se että vihaan käyttää sukkahousuja. Käytän vain pakon edessä, esim. juhlissa, noin pari kertaa vuodessa.

Minäkään en muuten halua omakotitaloa (ainakaan tällä hetkellä, en ehkä ikinä..).

Festareilla en myöskään ole käynyt koskaan, mikä on sinänsä kummaa sillä musiikki on todella lähellä sydäntäni.

Vierailija
62/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan myös käyttää sukkahousuja, en ole koskaan käynyt festareilla, en ole koskaan ollut Euroopan ulkopuolella, luen myös monesti samoja kirjoja uudelleen ja uudelleen (lyhyempien tai pidempien taukojen jälkeen) ja käytän tyytyväisenä markettikosmetiikkaa.

Tämän lisäksi en osaa tehdä kuperkeikkaa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja raskausarpinen löllömaha (on!). En yleensä meikkaa enkä muutenkaan panosta ulkonäköön lainkaan. Ei vaan kiinnosta.

Olin nuorena tosi hyvämuistinen ja muistan vieläkin yksityiskohtia esim. romaaneista jotka olen lukenut 20 vuotta sitten.

Vierailija
64/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fobia liittyen oksentamiseen.

Vierailija
65/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän viskistä. Ja juon viskiä.

EN pidä kavereista, siis en halua seurustella kenenkään kanssa enkä tavata ihmisiä.

En koskaan soita kenellekään kaverilleni (joo, mulla ihme kyllä sellaisia vielä on!)

Olen vanha sielu.

Näen kaiken kolmiulotteisesti päässäni.

Puhun takaperin.

Vierailija
66/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Käytän sukkahousuja kesät talvet, koska silloin alkkarit pysyvät paremmin paikoillaan. Kesällä vain 13 denierin...

- En juo, polta enkä katso telkkaria.

- En ui luonnonvesissä, vaan kesälläkin uimahallissa.

- Olen neljän lapsen äiti, mutta en laita ruokaa. Meillä mies on kotona ja kantaa päävastuun lasten ja kodin hoidosta, kun itse käyn töissä.

Pistäkääpä paremmaksi!

Vierailija
67/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa

-En noudata opiskelu, biletys, työ, omakotitalo, lapset -linjaa vaan teen asiat päinvastoin

-Olen vakavasti harkinnut itsemurhaa (tästä on kyllä paljon aikaa)

-Minulla on värikäs mielikuvitusmaailma, jonne palaan kun oikea elämä alkaa ahdistamaan

-Vaihdoin lakanat viimeksi 2kk sitten

-Talvella minulla saattaa olla neljätkin pitkikset päällekkäin farkkujen alla.

Vierailija
68/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omassa lähipiirissäni erotun seuraavilla:

Olen tosi hiljainen, viihdyn omissa oloissani ja tarvin runsaasti "omaa aikaa" olla yksin.

Saatan tilaisuuden tullen maata koko päivän ja vain lukea (terkut niile parille aiemmalle, vähän samoin siis kuin teillä).

Usein jään mietiskelemään omiin ajatuksiini pitkiksi ajoiksi. Tätä tapaani "nukkua silmät auki" pidetään tosi hörhönä;) Se kai näkyy niin selvästi ulospäin.

Minäkin näen kolmiulotteisesti päässäni.

Luen usein lehteä vääripäin (siis ylösalaisin niin, että jos mieheni lukee sitä pöydän toiseleta laidalta, voin lukea sitä samaa lehteä vatsakkaiselta puolelta.

Minulla on sairalloinen kammo tiettyjä eläimiä kohtaan, niin että se rajoittaa jonkin verran elämistä. Useimmat eivät käsitä että aikuisella voi olla niin paha fobia.

Vierailija
69/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaikka muut pitävät tosi sosiaalisena ja puheliaana niin en halua kavereita, viihdyn loistavasti yksin (saan ihmisistä tarpeekseni töissä ja ahdistun liiasta yhteydenpidosta, ynm...)

- en pidä sukkahousuista enkä hameista, laitan kerran pari vuodessa juhliin/menoihin stay upit jalkaan.

-soittelen tositosi harvoin sukulaisille tai tutuille ja silloinkin on oltava tärkeää asiaa.

Vierailija
70/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan ihan hullu muiden silmissä kun vielä lisääkin haluan. Enkä ole edes lesta! :)

Vierailija
71/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan tupakoinut, en edes pitänyt savuketta kädessäni.

Vierailija
72/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati junassa. En voi antaa muiden ihmisten koskea polviani, en edes lasten.

Vierailija
73/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on ollut vain se yksi ja ainoa seksikumppani (mieheni, yhdessä jo 19v) ja kengännumeronkin on pienempi kuin 98%:lla muista. Rakastan autolla kaahailua!

Vierailija
74/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omassa lähipiirissäni erotun seuraavilla: Olen tosi hiljainen, viihdyn omissa oloissani ja tarvin runsaasti "omaa aikaa" olla yksin. Saatan tilaisuuden tullen maata koko päivän ja vain lukea (terkut niile parille aiemmalle, vähän samoin siis kuin teillä). Usein jään mietiskelemään omiin ajatuksiini pitkiksi ajoiksi. Tätä tapaani "nukkua silmät auki" pidetään tosi hörhönä;) Se kai näkyy niin selvästi ulospäin. Minäkin näen kolmiulotteisesti päässäni. Luen usein lehteä vääripäin (siis ylösalaisin niin, että jos mieheni lukee sitä pöydän toiseleta laidalta, voin lukea sitä samaa lehteä vatsakkaiselta puolelta. Minulla on sairalloinen kammo tiettyjä eläimiä kohtaan, niin että se rajoittaa jonkin verran elämistä. Useimmat eivät käsitä että aikuisella voi olla niin paha fobia.

Vierailija
75/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat liian kuumat sekä lapseni, että minun mielestä. Pestään peitot ja tyynyt helteiden mentyä ohi.

Aluslakanat sentään oltais voitu laittaa, muttei ole niitäkään.

Vierailija
76/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennekuin nukahdan minun on pääsätävä omaan mielikuvitusmaailmaan. menen siis sänkyyn ja keksin mieleeni jonku asian mitä unelmoin ja alan kehittää siitä tarinaa päässäni, sitten jossain vaiheessa nukahdan ja seuraavana iltana jatkan mihin jäin tai kehitän uuden tarinan.

sitähän en tiedä olenko tässä asiassa erilainen kuin muut koska en ole siitä milloinkaan kenenkään kanssa jutellut. kertokaa tekeekö muutkin tätä?

Vierailija
77/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä on nyt kolme ja neljäs tulossa. Miölenkiintoisia kommentteja on tippunut ympäristöstä, negatiivisia ja positiivisia. Ja toinen ero on siinä etten pidä pikku-lapsi aikaa niin raskaana kuin monet muut. Minulle se on jotenkin oikeasti vain niin luontevaa. Enkä tarkoita nyt sitä että olisin joku superäiti vaan nautin kotona olosta ja aika arkisista asioista. Minulla on vakituinen, hyvä ja kiinostava työ, mutta nytkin olen niin iloinen kun saan olla kotona ja keskittyä lapsiin ja perheesseeni.

Vierailija
78/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-33-

Vierailija
79/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän en tiedä olenko tässä asiassa erilainen kuin muut koska en ole siitä milloinkaan kenenkään kanssa jutellut. kertokaa tekeekö muutkin tätä?

Olen miettinyt, onko elämäni jotenkin erityisen tylsää, kun pitää tällaista tehdä?

Mitä muut tekee unta odotellessaan?

Vierailija
80/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun maailmankuvaani nimittäin kuuluu esim. ns. taivas, uudelleensyntyminen ja henkien olemassaolo, mutta ei minkään sortin jumaluuksia.

Ei ole vielä toista samanlaista tullut vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän