Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet erilainen kuin muut?

Vierailija
25.07.2010 |

Nyt ei tarvitse olla sellaisia juttuja, mitä on vaan yksi miljoonasta, mutta kuitenkin sellaisia, joissa koet, että olet selvästi poikkeava, erilainen tai erityinen valtaosaan väestöstä verrattuna?

Odottelen mielenkiinnolla vastauksia!

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asemalla, ammatilla, tuloilla tai kalun koolla ei mitään merkitystä :) On ihan sama, onko mies putkimies vai suuren kansainvälisen yrityksen tj.

Mutta ei elämäntapa sellainen, tai ainainen asian suhteen valittaja.

Vierailija
42/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ikää kohta 45v. Ulkomailla käynyt vain Tukholmassa ja Tallinnassa.

En ole myöskään ollut koskaan sairaslomalla, vaikka työelämässä ollut jo nuoresta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dermografinen urtikaria, en voi raskautua luomuna ja olen liftannut alasti kaupunkiin.

Vierailija
44/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon Jeesukseen ja ihmettelen suuresti ihmisten ilkeyttä, pinnallisuutta jne.Mutta olenkin korknut paljon pahaa elämässäni, ehkä olen kasvanut henkisesti ja siitä kyse?

En pidä siis materiaa tärkeänä, en tunne kateutta materiasta.

Vierailija
45/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntavamma, vai joku muu? Miten se rajoittaa elämääsi tai miten on muuttanut sinua? Onko vamma ollut aina, vai tullut jossakin vaiheessa?

Vierailija
46/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan normi ev.lut...

Vierailija
47/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään niinkuin muut naiset.

Vierailija
48/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamma on tullut minulle nuorena aikuisena. Rajoittaa jonkin verran. Hälyisessä ympäristössä on vaikea kuulla ja muutenkin kuulen joskus asioita hassusti. Joudun pinnistelemään ja jännittämään, että pysyisin kärryillä mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
49/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskivertoväestöstä, niin varmaan joissain asioissa poikkeava, mutta mikään näistä ominaisuuksista ei ole kovin tavatonta, vaan oikeastaan aika yleistä. Ainakin se, että oon kasvissyöjä ja lajittelen jätteeni erittäin perinpohjaisesti. Yritän muutenkin kierrättää tavaraa, mieluummin ostan käytettyä kuin uutta. Toinen asia on todella suuri eläinrakkaus. Kolmanneksi vois sanoa sen, että ns. mainstrean-viihde ei kauheasti puhuttele mua. En esimerkiksi tykkää katsoa amerikkalaisia hömppäelokuvia, vaan tykkään jostakin hieman syvällisemmästä.

(Sanottakoon tuosta viihdeasiasta kuitankin, ennen kuin joku suuttuu, että mä en kuitenkaan pidä esim. omaa leffamakuani mitenkään parempana, tää on vaan mun valinta. Aloitin elokuvien suurkuluttamisen teini-iässä, jolloin katsoin itseni irti amerikkalaisesta massaviihteestä.

Vierailija
50/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulunut nuorempana omituiseen uskonlahkoon.

Kiinnostaa!

Vierailija
51/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamma on tullut minulle nuorena aikuisena. Rajoittaa jonkin verran. Hälyisessä ympäristössä on vaikea kuulla ja muutenkin kuulen joskus asioita hassusti. Joudun pinnistelemään ja jännittämään, että pysyisin kärryillä mitä ympärillä tapahtuu.

Tuo nyt on kai vielä ihan siedettävää kuitenkin.

Vierailija
52/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan sisällä kyllä parissakymmenessä maassa.

Vierailija
53/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmä on psykiatrin mukaan sellainen, että sitä esiintyy alle prosentilla. Ihanaa.

Vierailija
54/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmä on psykiatrin mukaan sellainen, että sitä esiintyy alle prosentilla. Ihanaa.

Vierailija
55/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin jos en saa tiettyä yksioloaikaa. Lisäksi luen paljon kirjoja. Jopa neljään viiteen kertaan samoja jos en pääse hakemaan kirjastosta uusia.

Vierailija
56/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin jos en saa tiettyä yksioloaikaa. Lisäksi luen paljon kirjoja. Jopa neljään viiteen kertaan samoja jos en pääse hakemaan kirjastosta uusia.

En tosin lue kirjoja uudestaan heti peräkkäin mut joo.

Vierailija
57/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän anoppini anopin astioita.

Vierailija
58/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla tukholmaa lukuunottamatta.

Enkä ole koskaan kokeillut huumeita(vaikka kaikki lapsuuden kaverini ovat enempi tai vähempi harrastaneet).Seksisuhteenkin olen aloittanut vasta 18v.Olen avoliitossa huume-alkoholisti-rikollismiehen kanssa,joka kovasti yrittää raitista elämää viettää,ilman rikoksia.

Vierailija
59/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan juonut alkoholia tai käynyt baarissa. koko ajatus on täysin vieras, ja on hassua ajatella että baareissa käynti on oikeasti muka ihan normaalia.

lisäksi olen ollut lapsena niin yksinäinen, että minulta tuntuu puuttuvan joitakin oleellisia sosiaalisiataitoja. en esim yhtään tiedä miten tutustutaan uusiin ihmisiin. no, onneksi jokunen on tullut tutustumaan minuun.. :)

Vierailija
60/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sampoot, meikit, hiusvärit jne) enkä huomaa juuri eroa satunnaisesti kokeiltuihin kalliimpiin tuotteisiin. Eroan tässä ainakin suunnilleen kaikista työpaikkani naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi