Missä asiassa olet erilainen kuin muut?
Nyt ei tarvitse olla sellaisia juttuja, mitä on vaan yksi miljoonasta, mutta kuitenkin sellaisia, joissa koet, että olet selvästi poikkeava, erilainen tai erityinen valtaosaan väestöstä verrattuna?
Odottelen mielenkiinnolla vastauksia!
Kommentit (107)
mulla ikää kohta 45v. Ulkomailla käynyt vain Tukholmassa ja Tallinnassa.
En ole myöskään ollut koskaan sairaslomalla, vaikka työelämässä ollut jo nuoresta asti.
dermografinen urtikaria, en voi raskautua luomuna ja olen liftannut alasti kaupunkiin.
uskon Jeesukseen ja ihmettelen suuresti ihmisten ilkeyttä, pinnallisuutta jne.Mutta olenkin korknut paljon pahaa elämässäni, ehkä olen kasvanut henkisesti ja siitä kyse?
En pidä siis materiaa tärkeänä, en tunne kateutta materiasta.
Liikuntavamma, vai joku muu? Miten se rajoittaa elämääsi tai miten on muuttanut sinua? Onko vamma ollut aina, vai tullut jossakin vaiheessa?
Vamma on tullut minulle nuorena aikuisena. Rajoittaa jonkin verran. Hälyisessä ympäristössä on vaikea kuulla ja muutenkin kuulen joskus asioita hassusti. Joudun pinnistelemään ja jännittämään, että pysyisin kärryillä mitä ympärillä tapahtuu.
keskivertoväestöstä, niin varmaan joissain asioissa poikkeava, mutta mikään näistä ominaisuuksista ei ole kovin tavatonta, vaan oikeastaan aika yleistä. Ainakin se, että oon kasvissyöjä ja lajittelen jätteeni erittäin perinpohjaisesti. Yritän muutenkin kierrättää tavaraa, mieluummin ostan käytettyä kuin uutta. Toinen asia on todella suuri eläinrakkaus. Kolmanneksi vois sanoa sen, että ns. mainstrean-viihde ei kauheasti puhuttele mua. En esimerkiksi tykkää katsoa amerikkalaisia hömppäelokuvia, vaan tykkään jostakin hieman syvällisemmästä.
(Sanottakoon tuosta viihdeasiasta kuitankin, ennen kuin joku suuttuu, että mä en kuitenkaan pidä esim. omaa leffamakuani mitenkään parempana, tää on vaan mun valinta. Aloitin elokuvien suurkuluttamisen teini-iässä, jolloin katsoin itseni irti amerikkalaisesta massaviihteestä.
Olen kuulunut nuorempana omituiseen uskonlahkoon.
Kiinnostaa!
Vamma on tullut minulle nuorena aikuisena. Rajoittaa jonkin verran. Hälyisessä ympäristössä on vaikea kuulla ja muutenkin kuulen joskus asioita hassusti. Joudun pinnistelemään ja jännittämään, että pysyisin kärryillä mitä ympärillä tapahtuu.
Tuo nyt on kai vielä ihan siedettävää kuitenkin.
Euroopan sisällä kyllä parissakymmenessä maassa.
yhdistelmä on psykiatrin mukaan sellainen, että sitä esiintyy alle prosentilla. Ihanaa.
yhdistelmä on psykiatrin mukaan sellainen, että sitä esiintyy alle prosentilla. Ihanaa.
Kärsin jos en saa tiettyä yksioloaikaa. Lisäksi luen paljon kirjoja. Jopa neljään viiteen kertaan samoja jos en pääse hakemaan kirjastosta uusia.
Kärsin jos en saa tiettyä yksioloaikaa. Lisäksi luen paljon kirjoja. Jopa neljään viiteen kertaan samoja jos en pääse hakemaan kirjastosta uusia.
En tosin lue kirjoja uudestaan heti peräkkäin mut joo.
ja käytän anoppini anopin astioita.
ulkomailla tukholmaa lukuunottamatta.
Enkä ole koskaan kokeillut huumeita(vaikka kaikki lapsuuden kaverini ovat enempi tai vähempi harrastaneet).Seksisuhteenkin olen aloittanut vasta 18v.Olen avoliitossa huume-alkoholisti-rikollismiehen kanssa,joka kovasti yrittää raitista elämää viettää,ilman rikoksia.
koskaan juonut alkoholia tai käynyt baarissa. koko ajatus on täysin vieras, ja on hassua ajatella että baareissa käynti on oikeasti muka ihan normaalia.
lisäksi olen ollut lapsena niin yksinäinen, että minulta tuntuu puuttuvan joitakin oleellisia sosiaalisiataitoja. en esim yhtään tiedä miten tutustutaan uusiin ihmisiin. no, onneksi jokunen on tullut tutustumaan minuun.. :)
(sampoot, meikit, hiusvärit jne) enkä huomaa juuri eroa satunnaisesti kokeiltuihin kalliimpiin tuotteisiin. Eroan tässä ainakin suunnilleen kaikista työpaikkani naisista.
Mutta ei elämäntapa sellainen, tai ainainen asian suhteen valittaja.