Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet erilainen kuin muut?

Vierailija
25.07.2010 |

Nyt ei tarvitse olla sellaisia juttuja, mitä on vaan yksi miljoonasta, mutta kuitenkin sellaisia, joissa koet, että olet selvästi poikkeava, erilainen tai erityinen valtaosaan väestöstä verrattuna?

Odottelen mielenkiinnolla vastauksia!

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on hetki tylsää, lasken vaikka tiessä olevia valkoisia kaistaviivoja. Sitten lasken niistä muodostuvia numeroita yhteen, ja olen tyytyväinen kun pääseen numeroon 4, 5 tai 6. Jos en ole liikenteessä, lasken esimerkiksi jonkun pitkän sanan kirjaimet, ja niistä eri laskutoimituksien kautta pääseen numeroon 4, 5 tai 6. Samoin lasken portaiden askelmia, ja taas lasken eri laskutoimituksia päästäkseni numeroon 4, 5 tai 6. Jos joku sana on kirjoitettu tikkukirjaimilla, lasken monestako tikusta sana muodostuu, ja taas venkslaan päässäni kunnes saan luvuksi 4, 5 tai 6.

Järjestelen myös sanoissa olevia kirjaimia, jotta saan niistä mieleisiäni joukkoja. Esim koira -sanassa laittaisin kirjaimet järjestykseen okira, jotta vierekkäin ei olisi kahta vokaalia. Sana hevonen, olisi henonev (näyttää nätimmältä).

Tiedän, olen tosi outo.

Vierailija
82/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ennen kuin minulla oli tämä liuta lapsia (nykyään sippaan heti). Keksin yltiöromanttisia satuja tai tarinoita päässäni aina ennen nukkumista.

ennekuin nukahdan minun on pääsätävä omaan mielikuvitusmaailmaan. menen siis sänkyyn ja keksin mieleeni jonku asian mitä unelmoin ja alan kehittää siitä tarinaa päässäni, sitten jossain vaiheessa nukahdan ja seuraavana iltana jatkan mihin jäin tai kehitän uuden tarinan.

sitähän en tiedä olenko tässä asiassa erilainen kuin muut koska en ole siitä milloinkaan kenenkään kanssa jutellut. kertokaa tekeekö muutkin tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän en tiedä olenko tässä asiassa erilainen kuin muut koska en ole siitä milloinkaan kenenkään kanssa jutellut. kertokaa tekeekö muutkin tätä?

Olen miettinyt, onko elämäni jotenkin erityisen tylsää, kun pitää tällaista tehdä?

Mitä muut tekee unta odotellessaan?

Minä myös rakentelen tarinoita kun odottelen unta.

Vierailija
84/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinoitsija. Helpottavaa kuulla, etten ole ainut. Ihan lapsesta saakka olen tätä tehnyt.

Vierailija
85/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (testien mukaan) keskimääräistä älykkäämpi, en muista tarkkaa tulosta enää mutta oli about Mensaan pääsyn rajan verran.

Olen tosi notkea, pääsen esim. hengarin läpi.

En halua ns. suomalaista unelmaa: omakotitaloa järven rannalla, 2 lasta, koiraa ja autoa.

En omista ajokorttia eikä meillä ole telkkaria.

En ole kristitty, muslimi, juutalainen, hare krishna, buddhalainen, hindu, ateisti enkä agnostikko.

En kuuntele käytännössä ollenkaan suomalaista musiikkia paria poikkeusta lukuunottamatta (mm. Von Hertzen Brothers).

En ole koskaan käynyt seuramatkalla tai missään rantalomalla.

En lue seiskaa tms. lehtiä edes silloin kun niitä on ilmaiseksi saatavilla (esim. näytenumerot).

Olen valmis kokeilemaan melko lailla kaikkea vaaratonta (olen mm. syönyt hiiriä ja uinut Kekkosen muistomerkkialtaassa Helsingissä).

Mminusta tavallista, mutta yllättän suurta hämmästystä aiheuttavaa se että inhoan salmiakkia ja hernekeittoa :)

Vierailija
86/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka elämääsi ohjaa?

Vierailija
87/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten koukku eteen ja hengari vyötärölle, koukku taake ja takapuoli läpi. Ja minäkään en pääse niiden kaikkein pienimpien hengareiden läpi :)

Elämääni ohjaa omatuntoni, tiivistäen pyrin tuottamaan mahdollisimman vähän vahinkoa.

Miten mahdut hengarin läpi?

Kuka elämääsi ohjaa?

Vierailija
88/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä kyllästyn ihmisiin siksi, etteivät he pysty tarjoamaan minulle juuri mitään.

Vierailija
89/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä kyllästyn ihmisiin siksi, etteivät he pysty tarjoamaan minulle juuri mitään.

Jokainen ihminen on uusi tapa nähdä maailmaa. Jokainen ihminen tarjoaa erilaisen peilin, josta voi tarkastella itseään ja maailmaa uudesta vinkkelistä.

Vierailija
90/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua liikaa ihmisiä ympärilleni. En käytä alkoholia.

Vierailija
91/107 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuvitellut olevani ainoa:)

Minä en ole koskaan haaveillut isoista prinsessahäistä, joissa saisin olla koko päivän keskipisteenä. Häissämme olikin ruhtinaalliset seitsemän vierasta. Muuten olen kyllä sosiaalinen, mutta häät, plääh...

Vierailija
92/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenteli tarinoita nukkumaan mennesään saadakseen unta. teen samaa, mutta myös päivällä. saatan myös jatkaa uniani hereillä ollessa, keksin siis uusia tapahtumia niihin. jos tulee "katkos" eli täytyy keskittyä johonkin muuhun ajateltavaan, jatkan tarinaa myöhemmin tai keksin uuden.

Olen keksinyt ties kuinka monta tarinaa jotka menisivät täällä provoina läpi niin että heilahtaisi. hmm.. tosiaan, voisihan noista joskus koittaa jotain novellia vaikka väsätä ;) tylsä elämäkö?

Vierailija
93/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useampikin melko harvinainen sairaus.

Meiltä on kuollut vauva.

Tienaan enemmän kuin keskivertosuomalaiset, keskivertonaiset ja keskimäärin myös enemmän kuin ammatissani olevat samalla työkokemuksella.

En haaveile omakotitalosta.

Vierailija
94/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta mennä naimisiin (Voi olla avovaimona lopun elämää). En jaksaisi hoitaa omakotitaloa.

Vierailija
95/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta en viihdy paljoa muiden naisten seurassa muutamaa naista lukuun ottamatta. Olen mielummin poikien kanssa. Olen paljon vanhempi henkisesti mitä monet muut ikäiseni. Viihdyn parhaiten kotona tai mökillä :)

Vierailija
96/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdenillanjuttu kaksosmiesten kanssa ja rakastajia ollut 10 eri kansallisuudesta.. Meilla on loma-asunto 3 eri maassa.

Vierailija
97/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osallistun aktiivisesti seurakunnan toimintaan.

Vierailija
98/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kokenut, että minun tarvitsisi mollata aviomiestäni (vielä)

minulla on 6lasta rakkaudesta lapsiini (muiden lapsista en välitä)

ihmisen titteli tai varallisuus ei tee vaikutusta,

vaan oman elämän hallinta ja onnelliset ihmiset

Vierailija
99/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on hetki tylsää, lasken vaikka tiessä olevia valkoisia kaistaviivoja. Sitten lasken niistä muodostuvia numeroita yhteen, ja olen tyytyväinen kun pääseen numeroon 4, 5 tai 6. Jos en ole liikenteessä, lasken esimerkiksi jonkun pitkän sanan kirjaimet, ja niistä eri laskutoimituksien kautta pääseen numeroon 4, 5 tai 6. Samoin lasken portaiden askelmia, ja taas lasken eri laskutoimituksia päästäkseni numeroon 4, 5 tai 6. Jos joku sana on kirjoitettu tikkukirjaimilla, lasken monestako tikusta sana muodostuu, ja taas venkslaan päässäni kunnes saan luvuksi 4, 5 tai 6. Järjestelen myös sanoissa olevia kirjaimia, jotta saan niistä mieleisiäni joukkoja. Esim koira -sanassa laittaisin kirjaimet järjestykseen okira, jotta vierekkäin ei olisi kahta vokaalia. Sana hevonen, olisi henonev (näyttää nätimmältä). Tiedän, olen tosi outo.

Ymmärrän sua. Mulle tärkeintä on saada aina joka paikasta parillinen luku. Jos joku jää parittomaan, se ahdistaa. Kun kuuntelen autossa radiota, sen äänen voimakkuus täytyy olla parillinen luku, en voi jättää sitä vaikka sammutettaessa voimakkuuteen 11. Jos laitan herätyskellon soimaan, sen pitää olla minuuteiltaan parillinen, esim. 5.46. Ei missään nimessä 5.45.

Minulla on myös tarve laskea sanojen ja lauseiden kirjainten lukumäärä. Jos lauseessa on pariton määrä kirjaimia, sitä pitää jatkaa sanalla, jossa on pariton määrä kirjaimia.

Sanat pitää myös tavuttaa uusiksi. Ei voi sanoa he-vo-nen, vaan hev-on-en. Tavujen kuuluu päättyä konsonanttiin.

Outo, minäkö?

Vierailija
100/107 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut ihan pihalla kaikista bändeistä, en ole koskaan fanittanut mitään artistia/yhtyettä enkä oikeastaan kuuntele musiikkia.

Olen hyvin herkkä äänille, en voisi kuvitella kuuntelevani mitään kuulokkeilla. Radiota kuuntelen joskus uutisten takia.

En ole koskaan käynytt missään festareilla. Konserteissa kyllä käyn silloin tällöin. Klassisen musiikin konsertteja kjopa rakastan, koska niissä yleensä ei ole minua häiritseviä sivuääniä, jumputuksia ja hyrinöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme