Missä asiassa olet erilainen kuin muut?
Nyt ei tarvitse olla sellaisia juttuja, mitä on vaan yksi miljoonasta, mutta kuitenkin sellaisia, joissa koet, että olet selvästi poikkeava, erilainen tai erityinen valtaosaan väestöstä verrattuna?
Odottelen mielenkiinnolla vastauksia!
Kommentit (107)
Synnyin itse iäkkäille vanhemmille, ja sain myös oman kuopukseni itse nelikymppisenä. En ole tästä syystä oikein koskaan kokenut kuuluvani mihinkään ikäryhmään, kun esim vauvamuskareissa olin siellä parikymppisten seassa, ja toisaalta lapsuudessani sisarukseni olivat jo aikuisia.
Mutta on paljon muutakin, jos pitäisi laittaa itsensä janalle erilainen kuin muut --- samanlainen kuin muut, panisin rastin noin 75% erilaiseen päin.
Siis jos on hetki tylsää, lasken vaikka tiessä olevia valkoisia kaistaviivoja. Sitten lasken niistä muodostuvia numeroita yhteen, ja olen tyytyväinen kun pääseen numeroon 4, 5 tai 6. Jos en ole liikenteessä, lasken esimerkiksi jonkun pitkän sanan kirjaimet, ja niistä eri laskutoimituksien kautta pääseen numeroon 4, 5 tai 6. Samoin lasken portaiden askelmia, ja taas lasken eri laskutoimituksia päästäkseni numeroon 4, 5 tai 6. Jos joku sana on kirjoitettu tikkukirjaimilla, lasken monestako tikusta sana muodostuu, ja taas venkslaan päässäni kunnes saan luvuksi 4, 5 tai 6.
Järjestelen myös sanoissa olevia kirjaimia, jotta saan niistä mieleisiäni joukkoja. Esim koira -sanassa laittaisin kirjaimet järjestykseen okira, jotta vierekkäin ei olisi kahta vokaalia. Sana hevonen, olisi henonev (näyttää nätimmältä).
Tiedän, olen tosi outo.
itse tosin lasken mieluiten rekisterikilpien numeroita ja kirjoimia yhteen. Esim. ABC-123 on laskutoimituksena tällainen= kirjaimet vastaavat numeroita samassa järjestyksessä eli A=1, B=2, C=3. Laskuna A+B=C tai C-B=A. Tykkään vain rekkareista jotka saa laskutoimituksen avulla minun mielestäni "järkevän".
Eipä mulla muuta ku että herään joka aamu viiden jälkeen jumppaamaan...
Voin melkeinpä sanoa inhoavani Suomen luontoa. Metsät on ihan syvältä ja poikittain muutamia lehtoja lukuunottamatta. En tykkää vuodenajoista, en kestä yhtään kylmyyttä ( = alle 20 astetta) tai valottomia päiviä. Kesä olisi muuten ok, mutta sitten tuppaa joka paikka täyteen kaiken maailman ötökkää. Ja valoisat yöt on ihan luonnottomia. En koe tätä maata ollenkaan kodikseni, vaikka olen täällä syntynyt ja elämäni asunut. Tunnen kuolevani jokaisen syksyn myötä, vaikka ei se kesäkään mikään superihana ole täällä.
vihaan enemmän ihmisiä, tai en vihaa,mutta koen etten kuulu joukkoon.Suomen kehuttu luonto on myöskin mun mielestä todella ruma,vihaan mäntymetsää ja soita ylikaiken, vihaan suomalaisia perinteitä,lastenkasvatustyyliä ,tyyliä olla ja teeskennellä. lol
Mutta
Kerro toki lisää!:) Oon aina halunnu nähä livenä tällasen henkilön haha:D Johtuukohan nämä asiat ihmisen herkkyydesstä vai onko perinnöllistä?
Kerro toki lisää!:) Oon aina halunnu nähä livenä tällasen henkilön haha:D Johtuukohan nämä asiat ihmisen herkkyydesstä vai onko perinnöllistä?
tarkotin tän viestin henkilölle joka tunsi muiden ihmisten energiat ja näkee asioita
-olen asunut useissa eri maissa.
-Minun mieheni on minua paljon nuorempi.
-en ole koskaan halunnut lapsia enkä aio niitä koskaan tehdäkkään.
-olen vahvan uskonnollisen vakaumuksen omaava.
-tunnen erään edesmenneen megajulkkiksen hyvän ystävän.