Missä asiassa olet erilainen kuin muut?
Nyt ei tarvitse olla sellaisia juttuja, mitä on vaan yksi miljoonasta, mutta kuitenkin sellaisia, joissa koet, että olet selvästi poikkeava, erilainen tai erityinen valtaosaan väestöstä verrattuna?
Odottelen mielenkiinnolla vastauksia!
Kommentit (107)
oletko jotenkin kansainvälisestä suvusta tms, asunut useita vuosia ulkomailla vai ihan "perushärmää". Täytyy sanoa, että en ole ennen kuullut tällaisesta muilta kuin niiltä, joiden sydän on esim synnyinmaassaan. Mistä asiasta Suomessa pidät?
Enkä ole asunut ulkomailla. Matkoilla kyllä todennut, että huomattavasti sopivampia ympäristöjä mulle löytyy. Toisaalta äitini veikkaa, että jostain isän suvun puolelta olisi jotain kaukaisia ulkomaisia juuria. Isän puolen sukuni, kun on suurin osa "kaukokaipuisia" ja lisäksi olemme tummaverisiä ja karvaisia :D Serkun kanssa joskus keskustelin tästä ja hän on ihan samaa maata kuin minä ja etsinyt "kotiaan" maailmalta jo kauan.
..pidän lähes pelkästään tummista sävyistä. Inhoan valkoista ja keltaista niin ettei mitään rajaa. Esim valkoisia seiniä, ne suorastaan ahdistaa.
- en meikkaa ikinä, mutta olen oikeasti luonnonkaunis
- inhoan lapsia (siis vieraita)
- minulla on 4 omaa lasta
- minulla on 13v nuorempi mies
- osaan ratkaista Rubikin kuution
- en käy ikinä baareissa, en pidä niistä ollenkaan
- en tykkää kännätä, vaikka en olekaan absolutisti
oletko jotenkin kansainvälisestä suvusta tms, asunut useita vuosia ulkomailla vai ihan "perushärmää". Täytyy sanoa, että en ole ennen kuullut tällaisesta muilta kuin niiltä, joiden sydän on esim synnyinmaassaan. Mistä asiasta Suomessa pidät?
Enkä ole asunut ulkomailla. Matkoilla kyllä todennut, että huomattavasti sopivampia ympäristöjä mulle löytyy. Toisaalta äitini veikkaa, että jostain isän suvun puolelta olisi jotain kaukaisia ulkomaisia juuria. Isän puolen sukuni, kun on suurin osa "kaukokaipuisia" ja lisäksi olemme tummaverisiä ja karvaisia :D Serkun kanssa joskus keskustelin tästä ja hän on ihan samaa maata kuin minä ja etsinyt "kotiaan" maailmalta jo kauan.
Paitsi että pidän kesästä täällä.
- En seuraa muotia, eikä se kiinnosta minua juurikaan.
- Pukeudun kaikista mieluiten päästä varpaisiin (tai no sukat voivat olla jotkut ylipirteätkin jopa/värikkäät) pelkkään mustaan.
- En viihdy yksin kovin kauaa.
- Osaan "ennaltanähdä" asioita.
- Minulla on ihan uskomaton kyky nähdä ihmisen "sisälle" ja kertoa asioita jostakin, ketä en edes tunne. Yleensä kertomani osuu täysin oikeaan.
- Aistin toisten ihmisten energioita.
- Tunnun saavan ihmiset "sekaisin" pelkällä olemuksellani. :D
- Minulla on jonkinlainen fetissi raskaannäköisiin kenkiin, kuten mustat. teräskärkimaiharit, New rock'in kengät jne.
- Rakastan myös ketjuja (mitä paksumpi sen parempi) ja niittejäkin.
- Minusta Schindlerin lista on äärimmäisen seksikäs ja kiihottava elokuva (ja ei, en todellakaan ole mikään natsi, tai kannata natsismia tms.).
omakotitalon, farmarin ja koiran vastustaja. Haluan luoda oman elämän, enkä toteuttaa toisten mielikuvia.
Lisäksi tunnen olevani ainoa, joka välittää yhteisestä hyvästä, jopa omansa kustannuksella. Esimerkiksi äänestän vasemmistoa, vaikka omat tuloveroni kasvaisivat.
Ne tuntuvat uskomattoman ahdistavilta :) En halua oikeastikaan sen enempää rahaa kuin nyt saan, en enempää tavaraa(paitsi lapset saavat) tai muutakaan omaisuutta. Minulle merkitsee oikeasti henkinen omaisuus paljon enemmän.
- En seuraa muotia, eikä se kiinnosta minua juurikaan. - Pukeudun kaikista mieluiten päästä varpaisiin (tai no sukat voivat olla jotkut ylipirteätkin jopa/värikkäät) pelkkään mustaan. - En viihdy yksin kovin kauaa. - Osaan "ennaltanähdä" asioita. - Minulla on ihan uskomaton kyky nähdä ihmisen "sisälle" ja kertoa asioita jostakin, ketä en edes tunne. Yleensä kertomani osuu täysin oikeaan. - Aistin toisten ihmisten energioita. - Tunnun saavan ihmiset "sekaisin" pelkällä olemuksellani. :D - Minulla on jonkinlainen fetissi raskaannäköisiin kenkiin, kuten mustat. teräskärkimaiharit, New rock'in kengät jne. - Rakastan myös ketjuja (mitä paksumpi sen parempi) ja niittejäkin. - Minusta Schindlerin lista on äärimmäisen seksikäs ja kiihottava elokuva (ja ei, en todellakaan ole mikään natsi, tai kannata natsismia tms.).
Pukeudun aina mustaan, päästä varpaisiin, rakastan myös raskaita kenkiä ja omistankin näitä teräskärkimaihareita. Ketjut ja niitit ovat jääneet nyt työni vuoksi taka-alalle. Olen kuitenkin hyvin naisellinen nainen pitkine hiuksineni.
Sinussa on siis valo. Minussa on sama. Näen paljon asioita. Yhtenä päivänä tapasin aivan vieraan ihmisen, joka alkoi tuijottaa minua. Hän kysyi mitä haluan viestittää ja hän kertoi että olen samanlainen kuin äitini ja mummoni. Niin olen. Kysyi myös, olenko varma tiestäni. Ja minähän olen :) Hän ehdotti että vaihtaisin puolta, koska valitulta tieltä ei ole paluuta. Sanoin että tiedän mitä tietä kuljen.
Aiheutan levottomuutta joissakin.
asemalla, ammatilla, tuloilla tai kalun koolla ei mitään merkitystä :) On ihan sama, onko mies putkimies vai suuren kansainvälisen yrityksen tj.
Kärsin jos en saa tiettyä yksioloaikaa. Lisäksi luen paljon kirjoja. Jopa neljään viiteen kertaan samoja jos en pääse hakemaan kirjastosta uusia.
Pidän kohtuullisen isoa kirjastoa, että aina on jotain luettavaa. Olen lisäksi nopea lukija, ja kirjastosta haettu lukeminen saattaa loppua kesken viikonlopun/pyhien aikana. Silloin pitää olla lukemista varalla. :)
asiantuntijatehtävässä vaikka en ole lukion jälkeen käynyt mitään koulua.
Olen käynyt armeijan, metsästän mm.hirviporukassa ja kalastan ja rakastan tarkkuusammuntaa. Luen sotakirjallisuutta ja etenkin Suomen sotahistoria kiinnostaa.
etten ole koskaan halunnut lapsia, on varmasti erilaista. Enkä haluakaan. Ja niille jotka kohta kysyvät miksi sitten pyörin tällä palstalla, voin heti vastata että täällä jutellaan niin paljon muustakin ja että tämä on nopea ja huvittava keskustelualue.
että minäkin eroan suurimmasta osasta suomalaisia tumman ja karvaisen ;) ulkonäköni takia, mutta rakastan Suomen luontoa, valoisia öitä ja kaikkea. Sen sijaan olen aina tuntenut selittämättömän voimakasta vastenmielisyyttä Espanjaa kohtaan. Pidän Välimeren alueesta kyllä muuten. Vastikään sukututkimus paljasti, että yksi sukuhaaramme on sieltä kotoisin, usean sadan vuoden takaa! :o Taisi olla oikea päätös lähteä. :D
Vastikään sukututkimus paljasti, että yksi sukuhaaramme on sieltä kotoisin, usean sadan vuoden takaa! :o Taisi olla oikea päätös lähteä. :D
-vihaan hameita, sukkahousuja..
-en meikkaa - koskaan
-en käytä alkoholia
-en ole koskaan käynyt ulkomailla
-emme tilaa mitään lehtiä
-myös minä satuilen ennen ja jälkeen nukkumaanmenon
-pelkään puhelinta (tai puhumista, vieraille soittamista - tai ihan vaan tutuillekin)
-siksipä laskuni ovatkin n. 80 euroa vuodessa..
-hiukseni ulottuvat melkein koko pepun yli
-olen tosi notkea, vaikka raskauden jälkeen melkoisen lihavoitunut..
hmm..hauska ketju:D
Olen keskivertoa epäsosiaalisempi. Auto pitää olla, mutta ei ole paljon väliä minkälainen, kunhan kulkee. Saatan joskus käydä kirkossa (omanikäiseni lähinnä naureskelee sille)
Minulle miehen asemalla, ammatilla, tuloilla tai kalun koolla ei mitään merkitystä :) On ihan sama, onko mies putkimies vai suuren kansainvälisen yrityksen tj.
rakenteli tarinoita nukkumaan mennesään saadakseen unta. teen samaa, mutta myös päivällä. saatan myös jatkaa uniani hereillä ollessa, keksin siis uusia tapahtumia niihin. jos tulee "katkos" eli täytyy keskittyä johonkin muuhun ajateltavaan, jatkan tarinaa myöhemmin tai keksin uuden.
Olen keksinyt ties kuinka monta tarinaa jotka menisivät täällä provoina läpi niin että heilahtaisi. hmm.. tosiaan, voisihan noista joskus koittaa jotain novellia vaikka väsätä ;) tylsä elämäkö?