Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

- Avioero, loistava ratkaisu -

Vierailija
24.07.2010 |

ainakin minulle.

Hyvät välit exään, exän uuteen, ei erimielisyyksiä kasvatustavoista jne, joustoa löytyy molemmin puolin.

Lisäksi exä asuu nyt tuossa kävelymatkan päässä, lapselle helppoa pitää yhteyttä ja viettää aikaansa kumman luona tahansa.

Ja kun meillä on viikko-viikko systeemi, niin minulla on joka toinen viikko aikaa itselleni, olla yksin, tehdä mitä tahdon, harrastaa eikä työkään käy ylivoimaiseksi.

Voin suositella, omalta osaltani.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on 100 fakta

Vierailija
22/32 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Arvostus YDINPERHETTÄ kohtaan näyttää puuttuvan kokonaan????!!! Mikä ihminen se sellainen on, joka ei hammasta purren pidä kulisseja koholla, kun sentään on kyse YDINPERHEEN kunniasta ja auvosta

2. Lapsilukukin näyttää olevan aivan liian alhainen, tuskin edes koetitte pelastaa liittoanne tekemällä LISÄÄ lapsia.

Lisäksi koko eronnekin näyttää olevan aivan VÄÄRIN hoidettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minulle.

Hyvät välit exään, exän uuteen, ei erimielisyyksiä kasvatustavoista jne, joustoa löytyy molemmin puolin.

Lisäksi exä asuu nyt tuossa kävelymatkan päässä, lapselle helppoa pitää yhteyttä ja viettää aikaansa kumman luona tahansa.

Ja kun meillä on viikko-viikko systeemi, niin minulla on joka toinen viikko aikaa itselleni, olla yksin, tehdä mitä tahdon, harrastaa eikä työkään käy ylivoimaiseksi.

Voin suositella, omalta osaltani.

Tero

Vierailija
24/32 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin on kiva, kun on kaksi kotia. Ai mut eihän mulla tarvi olla, kun mä voin järjestää sellasen lapselleni, kun rakastan häntä niin paljon, että mua ihan harmittaa, kun on vapaa viikko ja omaa aikaa. Vitsi, kun en aikoinaan tajunnu mieheltä pyytää vapaa viikkoa, niin ehkä ei oltais erottukaan. Mutta nyt lapsi saa juoksennella kahden kodin väliä ja etsiä sitä omaa paikkaansa, sitähän ne tekee sitte murrosiässä kuitenkin, niin hyvä aloittaa jo 8-vuotiaana se pohtiminen. Ja tullepa ainakin läheiset välit molempiin vanhempiin, sitähän ei olisi jos asuttais saman katon alla!!

Onnea sulle ap! Hienosti olette järjestäneet asiat lapsellenne, etenkin kun jo viestissä hehkutat mitä hyvää erossa on tullut SULLE!!!! Aikuistu ja mene kehuskelemaan oikeilla saavutuksillas, jos sinulla niitä on.

Vierailija
25/32 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jälkikasvulle. Olemme hyvissä ja läheisissä väleissä nykyisen mieheni kanssa, ja lapsilla yksi koti, mihin tulevat aina koulu- ja hoitopäivän jälkeen. Teemme paljon hauskoja juttuja yhdessä perheenä, ja välillä lasten kavereitakin on mukana. On kiva kun hoito- ja kasvatusvastuun voi jakaa toisen vanhemman kanssa ihan arkipäiväisissä asioissa. Omaa ja yhteistä aikaa saamme ijan miten sen vaan sovimme.Olin hiljattain viikon yksi, ei ollut kovinkaan mieltä ylentävää. Suosittelen avioliittoa kaikille!

Vierailija
26/32 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi vähän omien lapsiensa kanssa.

Lapset on paljon isänsä luona, mummoloissa, sekä meillä.

Tällä äidillä on vapaata todella paljon. Meillä sitä ei ole koskaan.

On niitä yh äitejä, joiden ex ei tapaa lastaan koskaan, joten toisinkin voi käydä.

Meillä vielä omien lasten lisäksi lasten kaverit, kuin muille ei pääse sisälle.

Omaa aikaa kaivataan, mutta sitä ei saada.

Vierailija
27/32 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te erositte?

Olette hyvissä väleissä jne. Mikä multa meni ohi?

Kai otit heti uuden ja suunnittelette jo häitä?

Vierailija
28/32 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat isänsä luona, niin miten ex ei tapaa lapsiaan?

on tosi vähän omien lapsiensa kanssa.

Lapset on paljon isänsä luona, mummoloissa, sekä meillä.

Tällä äidillä on vapaata todella paljon. Meillä sitä ei ole koskaan.

On niitä yh äitejä, joiden ex ei tapaa lastaan koskaan, joten toisinkin voi käydä.

Meillä vielä omien lasten lisäksi lasten kaverit, kuin muille ei pääse sisälle.

Omaa aikaa kaivataan, mutta sitä ei saada.

Vierailija
29/32 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on paskaa, tietty kierrätys on hyvä pitää yllä ja vaihtaa maisemaa useesti

Vierailija
30/32 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet on paskaa, tietty kierrätys on hyvä pitää yllä ja vaihtaa maisemaa useesti

mutta onhan vanhemmilla sentään mukavaa ja ihanaa:)

Vierailija
31/32 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilitystä miehistään ja elämästään, niin totisesti tulee mieleen, että lapsien olisi parempi elää sopuisassa erokodissa

Vierailija
32/32 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilitystä miehistään ja elämästään, niin totisesti tulee mieleen, että lapsien olisi parempi elää sopuisassa erokodissa

Täällä ne petetyt ja kulissiavioliitossa elävät av-mammat huutelee ja kadehtii. Eihän kukaan oikeasti voi olla onnellinen ja asiat ei oikeasti voi olla näin hyvin jos on eronnut. Huoh!

Minusta ainakaan ap:n pointti ei ollut retostella siitä kuinka hyvin heillä nyt on. Hän vain antoi esimerkin että näinkin voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi