Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneimpia sisustusjuttuja

Vierailija
23.07.2010 |

Mitkä ovat mielestäsi kauneimpia sisustusjuttuja?

Vastapainoa kamalille:)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi olla streliiliä ollakseen modernia. Vaalea väritys esim seinissä. mä ainakin olen jo kurkkuani myöten täynnä tätä suomalaisten intoa kaikkeen maalaisromanttiseen ja wanhaan. Se on mausteena ihan kivaa mutta liika on liikaa. Mua ei saisi koskaan asumaan johonkin Ainolaan mikä täynnä vanhaa tai tekowanhaa roinaa...

Vierailija
22/23 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää, kuten minäkin, innolla kiertelee kirppikset ja osto- ja myyntiliikkeet sekä sisustusliikkeitä kanssani. Siis oikeasti. Ja on ihan miehinen mies, mutta pitää romantiikasta myös sisustuksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis sisustus on sellainen joka kertoo asujastaan jotain vaikka itse en tyylistä tykkäisikään. Esim. en voisi kuvitellakaan asuvani kodissa jossa on kristallikruunuja tai ruusunnuppukuvioisia verhoja ja pitsiä. Tuttavallani on sellainen koti ja sopii hänelle kuin nappi, näkee että nauttii olostaan kotonaan, siispä en voi olla muuta mieltä kuin kaunis koti ja sisustus HÄNELLE.

Itse tykkään tummasta puusta, mielellään pitäisi olla paksua puuta, esim. pöytätaso Sohvat, matot, tapetit ym kiinteä (tai kallis) haluan laittaa neutraaliksi väriltään, koska en ole niin hyvätuloinen että jatkuvasti olisi varaa ostaa uutta sohvaa tai tapettia koska edelliseen trendiväriin kyllästyisin niin pian. Sohvatyynyt ja verhot ym pikkujutuilla tuon väriä kotiini, ne saavatkin sitten olla kunnon värikkäät eikä "harmaata tai beigeä mausteeksi".