Lähihoitajan opinnot, onko ma-pe 8-16
Kommentit (8)
Aikuispuolella oli yhdessä tutkinnon osassa 2 päivää joka toinen viikko. Opintojen suunniteltu kesto yleensä vajaat 2 vuotta. Jos tarvitsee suorittaa ammattiopintoihin kuuluvia yhteisiä opintoja, ne tehdään omalla ajalla netissä. Joskus voi suorittaa kahta tutkinnon osaa samaan aikaan, jos kurssit järjestetään sopivasti, ja se tietysti nopeuttaa valmistumista. Silloin on huimat 2 päivää joka viikko.
Työharjoittelussa tehdään kyllä kaikkia vuoroja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että olisi 2 työharjoittelua. Haetaanko paikat itse?
"Lähihoitaja"=Tyyliin sattuma korjaa satoa...Kokemukseni peruusteella pahimmillaan (sairaalan osastohoito useampi kk.) sieltä voi tulla eteen ns.sisarhentovalkoisena vaikka mitä=Mt-tapauksia,N A R K K E J A,psykoja ja muuten vaan haluttomia laiskimuksia.ONNEKSI oli myös ne harvat muutamat poikkeukset,varsinkin sairaanhoitajissa!
Minä olin oppisopimusopiskelijoiden ryhmässä (vaikka en itse ollut oppisopimuksella missään) jossa oli vain yksi lähiopetuspäivä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän. Jos valitsee osaamisalakseen hammashoidon tai varhaiskasvatuksen niin on varmaan aika helppo saada harkkapaikka jossa tehdään vain aamuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että olisi 2 työharjoittelua. Haetaanko paikat itse?
Joissain oppilaitoksissa haetaan ja joissain toisissa taas ei haeta.
Ei, kolmessa vuorossa opiskellaan, että opitaan elämään vuorotyön rytmissä.