Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lestadiolaiset ovat AIDSista ja lähetystyöstä?

Vierailija
23.07.2010 |

Kun lestadiolaiset tekevät lähetystyötä maissa joissa on paljon AIDSia ja kieltävät ehkäisyn. Seksin rajoittaminen avioliittoon ei estä AIDSin leviämistä, koska sen voi saad myös muualta, esim. likaiset lääkeruiskut jotka ovat yleisiä kehitysmaissa ja tietysti lapsi voi saada äidiltään. Ja tietysti joku on voinut saada taudin jo ennen kääntymistään lestadiolaiseksi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mies voi parantua AIDS:sta makaamalla nuoren neitsyen kanssa. Eli tarkoittaa tosi elämässä sitä että raiskataan tyttölapsia. Ja hyvin nuorten, oikeastaan lasten raiskauksia sattuu myös siksi paljon että todennäköisyys että ovat jo taudin kantajia on pienempi kuin vanhemmalla. Raakaa.

Muutenkin olen sitä mieltä että humanitaarinen apu ja uskonto eri pakettiin, kiitos.

Vierailija
62/64 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lestadiolaiset tekevät lähetystyötä maissa joissa on paljon AIDSia ja kieltävät ehkäisyn. Seksin rajoittaminen avioliittoon ei estä AIDSin leviämistä, koska sen voi saad myös muualta, esim. likaiset lääkeruiskut jotka ovat yleisiä kehitysmaissa ja tietysti lapsi voi saada äidiltään. Ja tietysti joku on voinut saada taudin jo ennen kääntymistään lestadiolaiseksi.

Hyi hitto! Rikollista puuhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
64/64 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mies voi parantua AIDS:sta makaamalla nuoren neitsyen kanssa. Eli tarkoittaa tosi elämässä sitä että raiskataan tyttölapsia. Ja hyvin nuorten, oikeastaan lasten raiskauksia sattuu myös siksi paljon että todennäköisyys että ovat jo taudin kantajia on pienempi kuin vanhemmalla. Raakaa. Muutenkin olen sitä mieltä että humanitaarinen apu ja uskonto eri pakettiin, kiitos.

Olen itse asunut etelä afrikassa ja tuo on se yleinen urbaani legenda. Ei väki tuohon usko

Afrikka on ollut lähetystyontekijoiden vastaanotto maa kautta aikojen. Ei uskonto ja humanitaarinen apu siellä ole eri paketeissa.

Sen voin sanoa että jos joku luulee vl uskonon leviävän Gambiassa, niin olette väärässä. He harrastavat omanlaatuista kristillisyyyttä ja eivät ota asioita suomalaisten hihhuleiden tapaan tosissaan.

Katolilaisuus myos kieltää ehkäisyn. Katolilainen kirkko ja amerikkalainen lähetystyo kustantaa paljon klinikkoja. Se tarkoittaa sitä että ne klinikat eivät saa antaa ehkäisytietoa eivätkä tehdä abortteja. Jos he niin tekevät niin he menettävät rahoituksensa.

Tilanne on kurja, tiedän sen. Ja olen kuullut tapauksista joissa naisväki on joukolla mennyt ja vaatinut ehkäisyvälineitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi