G: Lastenne nimet? Muut sitten arvaavat koulutustasonne ja sen, asutteko huonossa lähiössä. OSA II
Tuo on niin pitkä ketju, että aloitetaan alusta ;)
Mä alotan
Nella
Kommentit (96)
Jessen ja Helmin vanhemmat ovat nuoria, Aada saatu jo 20-v tietämillä, ja siitä pari vuotta Jesse ja siitä 4 vuotta Helmi.
Eipä sitä silloin siis ehdi opiskella, joten kotiäiti ja amatsu-isä asentaa kylmälaitteita. Asuvat itä-Suomessa pienellä paikkakunnalla.
ruotsalaiset ja norjalaiset ym. länsimaalaiset alexandra!
vanhemmat ovat luultavasti lähiökaksiossa asuvat yli 30-v pari joka yrittänyt esikoistaan jonkun aikaa. Ovat itse työteliäitä duunareita. Äiti lähihoitaja ja isä vakuutustarkastaja. Antoivat hienolta kalskahtavan nimen jotta lasta ei kiusattaisi nimestä kuten isäänsä. Danielille toivotaan sisarusta joka ristitään Sebastianiksi tai Aadaksi.
Äidillä on edellisen poikaystävän kanssa saatu Nora nuoruudessaan ja nyt on päässyt naimisiin ja saanut siitä liitosta Iiriksen ja Eemilin.
Vanhemmat ovat opiskelleita ihmisiä, molemmat opettajia. Asuvat Keski-Suomessa.
Äidillä on edellisen poikaystävän kanssa saatu Nora nuoruudessaan ja nyt on päässyt naimisiin ja saanut siitä liitosta Iiriksen ja Eemilin. Vanhemmat ovat opiskelleita ihmisiä, molemmat opettajia. Asuvat Keski-Suomessa.
Anna Helmiina (9v)
Iida Sofia (7v)
Emma Matilda (4v)
Toni Samuli (3kk)
lasten kanssa mahdollisimman pitkään. Ei uraa odottamassa tai sitten hoitovapaalla kunnes lapset 3v. Ei ole ollut lasten välissä töissä. Nyt kun tuli poika, lapsiluku tosin täysi. Perhe asuu Espoossa, isä hyvätuloinen :)
Anna Helmiina (9v) Iida Sofia (7v) Emma Matilda (4v) Toni Samuli (3kk)
Teette kaikkea kivaa viikonloppuisin perheena, asutte paakaupunkiseudulla, aiti perheen paa.
vanhemmat on nuoria. Äiti ei vielä ehtinyt koulun penkiltä töihin kun tyttö imoitti tulostaan. Isä haaveilee yrittäjyydestä. Asuvat Tampereella ja harrastavat thai-nyrkkeilyä molemmat. Vanhemmat asuvat avoliitossa.
ehdotuksia.
Maijan ja Elenan vanhemmat ovat lähempänä 40-v. Isän juuret vienan karjalasta. Äiti aikoo olla pitkään kotona kun lapset vihdoin saatu maailmaan. Asuvat länsi-rannikolla, pori-rauma-osastolla.
Aatun vanhemmat asuvat Oulun korkeudella. Nuoria, mutta konservatiivisia. Rakentavat omakotitaloa.
Eli kaikkea kivaa tehdään perheenä, se meni oikein!
Helsingissä olen asunut, mutta nyt asumme pienessä (suomalaisessa mittakaavassa keskisuuressa) kaupungissa keskustassa.
Lapsen isäkin on kyllä aivan suomalainen. Nimiehdotus äidiltä (joka mm. opiskellut slaavilaisia kieliä, ei tosin puolaa ja asunut ulkomailla), mutta ei olisi mennyt läpi, ellei olisi ollut vanhassa suomenkielisessä almanakassa ja muutenkin Suomessa käytössä kauan, vaikkakin harvinaisena. Nimi löytyy peräti suvusta, tosin historiasta. Ja tarkoituksella ei haettu noin harvinaista.
Niin, ehkä jopa myönnän tuonkin, että äiti on perheen pää! :D
Ja koulutustaso: äiti AMK-opiskelija, isä yo+toisen asteen koulutus+aiempia AMK-opintoja takana, mutta ei ollut oikea ala.
luettuaan toisen arvauksen! :)
Eli ei asuta Tampereellakaan. Tosiaan, mulla koulu kesken, mutta olen sitä ennen ollut työelämässä. Ja lasta toivottiin ennen koulupaikan saamista jo. Tällöin mulla oli vakityö, mutta ei alalta, jota aiemmin opiskelin.
Eli yrittäjyyshaaveista en ainakaan tiedä, mutta voisi sopia miehelle, joka tykkää itsenäisestä työstä.
Ei harrasteta thai-nyrkkeilyä! :D Vois ehkä kyllä koittaa joskus... Jalkapallo on meidän laji, siinä ollaan eri tavoin mukana edelleen.
Avoliitto oikein!
Eli yrittäjyyshaaveista en ainakaan tiedä, mutta voisi sopia miehelle, joka tykkää itsenäisestä työstä.
Ei harrasteta thai-nyrkkeilyä! :D Vois ehkä kyllä koittaa joskus... Jalkapallo on meidän laji, siinä ollaan eri tavoin mukana edelleen.
Avoliitto oikein!
Riikka: Vanhemmat viihtyvät kotona ja perinteisissä miehen ja naisen rooleissa. Asuvat maalla. Naimisissa, kissoja lemmikkeinä.
Eetu ja Nanna: Nuoria parikymppisiä vanhempia. Lasten ikäero alle 2 v. Isä duunari, äiti kotiäiti. Aikoo opiskella lähihoitajaksi kun nuorempi on täyttänyt 2-v. Vuokra-asunto lähiössä Hervannassa, haaveilevat omakotitalon rakentamisesta.
Luca ja Jade: Samoin todella nuoret vanhemmat. Asuvat kaupungissa kerrostalossa, haaveissa kolmas lapsi. Äiti yliopisto-opiskelija, isä amatsu-poika, alanaan autot. Asuvat keskisuuressa kaupungissa; Kuopio tai Jyväskylä.
alle 30v. Molemmilla ehkä töitä tai toinen puolisosta opiskelee. Löytyy asuntolainaa ym. Asutaan pienellä paikkakunnalla rivarissa.
Juu viihdytään kotona,kissakin löytyy, avoliitossa, molemmat hoitavat niin lasta kun kotiakin ja kaupungissa asutaan. Eli muutama asia osui ihan kohdalleen:)
vanhemmat seuraavat urheilua ja ihailevat Mika Häkkistä. Asuvat Vaasassa ja 35-v akateemisia.