Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapään karvoitus karmeaa miehillä sekä naisilla

Vierailija
21.07.2010 |

Ainakin jos ei ole yhtään siistitty.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden torvet, että se oma mieltymys ei ole totta kaikkien kohdalla. Jos itse tykkään poslarista/pehkosta, niin fine, mutta turha tulla muille mielipiteitä tuputtamaan. Ja parempi jättää nuo "kaikki miehet tykkää posliinista", "koulutetut miehet tykkää --", koska tämä on todellakin jokaisen henkilökohtainen makuasia.

Mun valintani on siistiminen. Miehelle on sama, siistinkö vai annanko olla. Hän ei kuitenkaan tykkää posliinista tai kiitoradasta. Olemme tyytyväisiä.

kyllä asiasta voi kertoa mutu-tuntumaltakinPelottaako sinua moinen keskustelu? Anna ihmisten jutella.

Ole hyvä ja lue viestini uudestaan. Oman mielipiteensä voi sanoa, mutta enpä usko, että kukaan tänne kirjoitteleva on tehnyt asiasta tutkimusta, jonka perusteella voisi sanoa, että kaikki miehet tykkää X:stä ja koulutetut miehet tykkää Y:stä.

Oman tuttavapiirini perusteella jakauma on suunnilleen tämä: kahta lukuunottamatta kaikki miehet, joiden kanssa olen asiasta keskustellut, pitävät siitä, että naisella on alapäässä karvoja. Nämä kaksi miestä ovat duunareita.

Tämän perusteella en kyllä olisi valmis tekemään mitään yleistyksiä. Jos sua muuten kiinnostaa ryhtyä jankkaamaan aiheesta, niin ilmoitan jo etukäteen, että en aio siihen ryhtyä.

Ps. En käsitä, mikä tässä keskustelussa voisi mua pelottaa. Se, että yhtäkkiä joku viesteistä muuttuu tultasyökseväksi hirviöksi? Joku keskustelijoista tupsahtaa bittiavaruuden kautta kotiini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla