Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapään karvoitus karmeaa miehillä sekä naisilla

Vierailija
21.07.2010 |

Ainakin jos ei ole yhtään siistitty.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaista puskaa. Minulla on kunnon pöheikkö, joka ulottuu edestä taakse asti (hyvin tuuhea) ja hivenen reisillekin asti. Minusta on mukavaa, että on karvoja, paitsi kun on menkat (vaikea pitää puhtaana).

Vierailija
22/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin.

Miehillä pidän kyllä vähän lyhennetyistä karvoista, ei mene karvoja suuhun suihinotossa ym. Posliini miehellä ei oikein ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole teiltä pois, eikä monelta muultakaan. En nuolisi yhtään naista, joka ei ole siistinyt karvoja, se on vain niin...oksettavaa.

Vierailija
24/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni kuuluu jo täällä mainittuun fiksuun ja sivistyneeseen luomuluokkaan. Olisi kyllä viimeinen tekoni alkaa höyläämään kaksinkerroin vääntyneenä karvoitustani herkimmältä alueelta mitä kehosta löytyy. Syynätä sänkeä, sietää kutinaa, punotusta ja paisuneita karvatuppeja ja sisään kasvaneita karvoja. NEVER! Posliinista pitävät taitavat tykätä alaikäisistä??

Vierailija
25/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koulutetumpi ja kypsempi mies, sitä varmemmin tykkää luomusta. Tämä on fakta.

Rehottava alakerta on kuin se voikukkia rehottava takapiha.

Mitä koulutetumpi, sitä enemmän hän ymmärtää yleisen siisteyden päälle.

Kiitorata on paras, kiva pikku kolmio seuraavaksi ja posliinikin on ihan Jees.

Karvat tulee olla lyhyitä, olivat sitten pintalalataan pienet tai suuret. Sellainen noin "kahden sentin sänki" on paras.

Ihan superällöttävää kakoa pillukarvoja kurkusta.

Vierailija
26/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyvin herkkä iho ja vaikka millä konstilla koitan poistaa karvat iho kärsii. Olen joutunut antibioottikuurejakin syömään, kun iho on tulehtunut niin pahasti. Nykyään siis olen vaan luomuna, tosin oon miettinyt onko jotain pysyvää karvanpoistosysteemiä?

Vierailija
27/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin ilman suuseksiä kuin näkisin vaivaa ajella karvojani. Onneksi ei tarvitse valita.

Vierailija
28/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyvin herkkä iho ja vaikka millä konstilla koitan poistaa karvat iho kärsii. Olen joutunut antibioottikuurejakin syömään, kun iho on tulehtunut niin pahasti. Nykyään siis olen vaan luomuna, tosin oon miettinyt onko jotain pysyvää karvanpoistosysteemiä?

on eri asia omistaa karvoitus, joka on kuin Hasselhoffin pää, kuin lyhennetty karvakolmio.

Vierailija
29/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin ilman suuseksiä kuin näkisin vaivaa ajella karvojani. Onneksi ei tarvitse valita.

Vierailija
30/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaltaisiasi naisia ei ole paljoa

Aletaanko kohta naisilta edellyttää myös faceliftiä ja silikoneja miesten kunnioittamiseksi?

Vierailija
31/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen just näitä Madonnan nuoruusnakukuvia:

http://cityrag.com/2010/07/madonna-nude-waxing/madonnanaked6/

Uhh.. kainalokarvat ja karvahattu alapäässä. Toisaalta jotenkin siveää, kun ei alapäästä näe mitään metristen karvojen alta.

Vierailija
32/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaltaisiasi naisia ei ole paljoa

Aletaanko kohta naisilta edellyttää myös faceliftiä ja silikoneja miesten kunnioittamiseksi?

Mutta miehet kyllä pitävät, sen tiedän itsekin.

Alapään karvoitus on kyllä todella rumaa. Naistenkin, olen itsekin nainen.

Vierailija
33/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta ajeta? Tai itse olen luullut omistavani kiitoradan, ajellut jo vuosikausia niin :(

Vierailija
34/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta ajeta? Tai itse olen luullut omistavani kiitoradan, ajellut jo vuosikausia niin :(

ja oikea termi sun pöheikölles...

Vierailija
35/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän karvattomana itseni, inhoan karvoja, myös mies tykkää olla karvatom, paremopihan se on pallejakin nuolla kun ei oo karvoja!

Vierailija
36/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikea termi sun pöheikölles...

Enkä omaa pöheikköä.

Vierailija
37/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan av:n seksiraadin mielestä.

Vierailija
38/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suuseksi on pakollista.

Vierailija
39/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden torvet, että se oma mieltymys ei ole totta kaikkien kohdalla. Jos itse tykkään poslarista/pehkosta, niin fine, mutta turha tulla muille mielipiteitä tuputtamaan. Ja parempi jättää nuo "kaikki miehet tykkää posliinista", "koulutetut miehet tykkää --", koska tämä on todellakin jokaisen henkilökohtainen makuasia.

Mun valintani on siistiminen. Miehelle on sama, siistinkö vai annanko olla. Hän ei kuitenkaan tykkää posliinista tai kiitoradasta. Olemme tyytyväisiä.

Vierailija
40/41 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden torvet, että se oma mieltymys ei ole totta kaikkien kohdalla. Jos itse tykkään poslarista/pehkosta, niin fine, mutta turha tulla muille mielipiteitä tuputtamaan. Ja parempi jättää nuo "kaikki miehet tykkää posliinista", "koulutetut miehet tykkää --", koska tämä on todellakin jokaisen henkilökohtainen makuasia.

Mun valintani on siistiminen. Miehelle on sama, siistinkö vai annanko olla. Hän ei kuitenkaan tykkää posliinista tai kiitoradasta. Olemme tyytyväisiä.

Pelottaako sinua moinen keskustelu? Anna ihmisten jutella.