Mistä johtuu,että vessassa käydessäni
nyt on koko viikon ensin pötkähtänyt kunnon pökäle ja sitten on tullut vielä sellainen 2-3 cm:n liisterinen tappi, joka on jämähtänyt siihen persposkien väliin, eikä irtoa millään :(
Kiva kaivaa tuollaista sitkeää tahnaa pois kankkujen välistä ja sitten haisee kädetkin koko loppupäivän kakalle vaikka kuinka pesisi ja hankaisi :(
Kommentit (8)
Minulla on vessan kaapissa pussillinen kertakäyttölusikoita tuollaisia tilanteita varten ja sitten vaan käsisuihkulla loput tai oikeaan suihkuun jos on aikaa.
Nämä helteet saavat monasti aikaan tällaisen ilmiön, että vatsa ei ole oikein löysällä, muttei kovanakaan.
Ehkä suolojen puutetta?
Minulla on vessan kaapissa pussillinen kertakäyttölusikoita tuollaisia tilanteita varten ja sitten vaan käsisuihkulla loput tai oikeaan suihkuun jos on aikaa. Nämä helteet saavat monasti aikaan tällaisen ilmiön, että vatsa ei ole oikein löysällä, muttei kovanakaan. Ehkä suolojen puutetta?
Minulla on vessan kaapissa pussillinen kertakäyttölusikoita tuollaisia tilanteita varten ja sitten vaan käsisuihkulla loput tai oikeaan suihkuun jos on aikaa. Nämä helteet saavat monasti aikaan tällaisen ilmiön, että vatsa ei ole oikein löysällä, muttei kovanakaan. Ehkä suolojen puutetta?
niillä on hyvä katkasta vähän pidempikin kakki, jos tulee viemäristä veto-ongelmia. jätskitikut on ekologisempia, koska ne voi polttaa. ei jää haisemaan veskiin.
niillä on hyvä katkasta vähän pidempikin kakki, jos tulee viemäristä veto-ongelmia. jätskitikut on ekologisempia, koska ne voi polttaa. ei jää haisemaan veskiin.
kietoo vessapaperiin ja heittää saunan pesään.
ei ole auttanut suolan lisäyskään, vatsa on koko ajan hieman löysällä ja kakka tahmaista. Ei kiva
ja muitakin herkästi pilaantuvia tuotteita.
Lisäksi kannattaa pitää huolta nestetasapainosta ja suolan saannista.
tuollaisia tilanteita varten ja sitten vaan käsisuihkulla loput tai oikeaan suihkuun jos on aikaa.
Nämä helteet saavat monasti aikaan tällaisen ilmiön, että vatsa ei ole oikein löysällä, muttei kovanakaan.
Ehkä suolojen puutetta?