Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkiä se mieli muuttui. Kaverin piti heti tehdä kolme lasta.

Vierailija
22.11.2025 |

Mutta oli 6 kk äitiyslomalla. Ja nyt molemmat vanhemmat tekevät uraa. Ja hoitavat tietysti lasta. Onneksi on sukulaisia apuna. Hyvä näin koska eihän sitä etukäteen tiedä mit se lastensaaminen tarkoittaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
2/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se elämä on. Mun ei pitänyt tehdä yhtään lasta ja sain niitä 3 ja nyt olen vanhemmiten miettinyt, että olisi pitänyt yrittää vielä pari lisää. Elämä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasi kerralla kolme lasta, kolmoset? Ja nyt hoitavat vain yhtä niistä? Enkö mä nyt ymmärrä jotain?

Vierailija
4/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä lapsia tehdä isommallakin iköerolla. Kaikki eivät myöskään saa välttämättä lisää lapsia , vaikka haluaisivatkin.

T. Kolmen äiti, lapset 16v, 8v ja 1v. Ura tuli myös luotua 

Vierailija
5/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekee lapsi sitä tahtia kun itse päättävät.   Ei kuulu muille  piste.

Vierailija
6/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kulissit ole täydelliset, jos niihin ei kuulu vähintään se kaksi lasta. Ei niitä hoitaa tai kasvattaa tietenkään haluta, kun heti vaan vauvana päiväkotiin muitten jalkoihin pyörimään. Status on tärkein, ei se itse lapsi kiinnosta.

Vierailija
7/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsia kuutta kuukautta pidempään kukaan jaksa kotona katsella. Pois silmistä, pois mielestä. Näkeehän niitä sitten illalla sen pari tuntia, ja ne tietää kyllä ketkä on vanhemmat, kun niille opettaa kuka maksaa kaiken.

Vierailija
8/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se elämä on. Mun ei pitänyt tehdä yhtään lasta ja sain niitä 3 ja nyt olen vanhemmiten miettinyt, että olisi pitänyt yrittää vielä pari lisää. Elämä on

Pointti oli kai se, että lapsia oli pakko tehdä, mutta ne myös laitettiin heti hoitoon. Eli mieli muuttui siinä, kuinka ihanaa se lasten hoito on? Ei enää huvittanutkaan.

Vierailija
9/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai lapsia kuutta kuukautta pidempään kukaan jaksa kotona katsella. Pois silmistä, pois mielestä. Näkeehän niitä sitten illalla sen pari tuntia, ja ne tietää kyllä ketkä on vanhemmat, kun niille opettaa kuka maksaa kaiken.

Miinustajilla on nytkin vauvat isovanhemmilla, kun viikonloppu on vähän liian pitkä aika viettää oman lapsen kanssa.

Vierailija
10/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimammat kauhisteleen kun lapset menee 6kk ikäisenä hoitoon. Tervetuloa Länsi-Eurooppaan, jossa vauvat viedään hoitoon heti kun 3kk tulee täyteen :D Äidit myös sanovat töissä, että eivät voisi millään olla muksun kanssa kotona pidempään. 

Vierailija
11/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

APta taitaa kismittää kun ei ole saanut ensimmäistäkään

Vierailija
12/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy jos ei mieti raha-asioita ennen lasten tekoa. Köyhät pystyy pitämään lasta kotona vain puoli vuotta.

Vierailija
13/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta.

Ensin vannoutunut vela, sitten tuli ihana mies ja kolme lasta. 

Vierailija
14/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mieli muuttui ja missä asiassa? 

Vierailija
15/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan  se Natalie Koivu????

Vierailija
16/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kolme löytyy. Sulla on oudot motiivit. Joskus ihmiset ihan vaan kirjoittavat ilman takaa-ajatuksia yms tai ilman kateutta.

Vierailija
17/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta.

Ensin vannoutunut vela, sitten tuli ihana mies ja kolme lasta. 

Niin Nataliehan on 40v... Ei ne lapset ole yksikään hänen tekemiä.  Ne ovat Helenan ja Mikon yhteisiä lapsia. 

Vierailija
18/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys vähentää naisten syöpiä, koska lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään.

Lapsettomuus aiheuttaa syöpiä naisilla koska evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta. 

Vierailija
19/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys vähentää naisten syöpiä, koska lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään.

Lapsettomuus aiheuttaa syöpiä naisilla koska evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta. 

Eli syy on puhtaasti itsekäs. Se selittää sen ettei lapsen hoito huvita.

Vierailija
20/21 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syy on puhtaasti itsekäs. Se selittää sen ettei lapsen hoito huvita.

Älä tee yksinkertaisia päätelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi