Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika- apuja! Tarvitsenko lapsille 8v ja 10v.

Vierailija
20.07.2010 |

omat henkilöllisyyspaperit Tukholman reissulle?

Ovat kumpikin minun passiini merkitty, omia passeja heillä ei ole eikä mitään henkkareitakaan, paitsi kela- kortit ilman kuvaa..

Kertokaa pian, kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole aivan varma.

Vierailija
2/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Pohjoismaihin muihinkaan. Eikä nykyään vissiin tallinaankaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ole koskaan kysytty papereita Tukholman reissulla.

Mut varmuuden vuoksi kantsii ehkä ottaa se sun passi ja lasten kelakortit mukaan. Mut ei niitäkään kyllä siellä kysytä.

Mulla ei ole koskaan ollut lapsilla passeja mukana, vaikka heillä sellaiset on. Omakaan passi ei ollut mukana. Oma ajokortti ja lasten kelakortit on ollut mukana, kun ovat mulla aina mukana.

Vierailija
4/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkarit mukana. siis virallisesti. Mut ei niitä koskaan ole kysytty.

Meillä ei ainakaan ole koskaan kysytty papereita Tukholman reissulla. Mut varmuuden vuoksi kantsii ehkä ottaa se sun passi ja lasten kelakortit mukaan. Mut ei niitäkään kyllä siellä kysytä. Mulla ei ole koskaan ollut lapsilla passeja mukana, vaikka heillä sellaiset on. Omakaan passi ei ollut mukana. Oma ajokortti ja lasten kelakortit on ollut mukana, kun ovat mulla aina mukana.

Vierailija
5/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosiaan aika äkkilähtö huomenna jo, joten en ehtinyt noita henkilöllisyysasioita edes ajatella ennemmin.

Otan varuilta mukaan lasten kuvattomat kelakortit ja oman passin, koska itselläni ei muuta henkkaria ole. t.ap.

Meillä ei ainakaan ole koskaan kysytty papereita Tukholman reissulla.

Mut varmuuden vuoksi kantsii ehkä ottaa se sun passi ja lasten kelakortit mukaan. Mut ei niitäkään kyllä siellä kysytä.

Mulla ei ole koskaan ollut lapsilla passeja mukana, vaikka heillä sellaiset on. Omakaan passi ei ollut mukana. Oma ajokortti ja lasten kelakortit on ollut mukana, kun ovat mulla aina mukana.

Vierailija
6/7 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjatkoon joku, jos olen väärässä.

Vierailija
7/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä et niitä olisi koskaan kysytty,mutta joku hiton lakipykälä.15.v asti saa olla vanhemman passilla mutta ei tietty voi siten matkustaa esim.isovanhempien kanssa ilman et se vanhempi jonka passilla ovat on mukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi