Tässä ketjussa saat avautua: MIKÄ TÄNÄÄN VITUTTAA?
Mulla: auto paskana, skootteri paskana ja raha asiat päin persettä. Hyvää iltaa nyt sitten vaan!
Kommentit (59)
-tämä helle
-en saa aikaiseksi laittaa uusia verhoja ikkunaan koska niitä pitäis lyhentää ensin 20cm, mukana on tarranauha mut en osaa käyttää sitä.
-mies on iltavuorossa
-raskauskiloja vielä 3jäljellä ja senkin jälkeen 20kiloa ylipainoa, mut ei voi laihduttaa kun imetän, muuten ei maitoa riitä.
Töissä on yks todella ärsyttävä HUORANAAMA-akka jonka kanssa ei kemiat pelaa millään tasolla yhteen ja yhteenottoja tulee vähän liiaksikin.
Ainoa lohduttava asia on, että tän viikon jälkeen jään äitiyslomalle ja toivottavast tuo nainen ei ole enää tuossa työssä jos ja kun sinne palaan.
Toinen:
Miksei ihmiset osaa liikennesääntöjä?! Ties kuinka ja monta autoa meinaa tulla kylkeen kolmion takaa tai tasa-arvoisessa risteyksessä missä muilla on väistämisvelvollisuus.
Opetelkaa niitä liikennesääntöjä prkl, miehet varsinkin!
Miks pitää tunkea väkisin pienestä välistä auton kanssa vaikka ihan selvästi näkee, että mä tuun nyt ja ei mahdu samaan aikaa?
ARGH!
Mun mies kattoo koko ajan sinkku sivuja ja väittää ettei etsi ketään. Mutta valetta se on kun kerran on tunnukset ja kaikki! VITUTTAA KERTA KAIKKIAAN! aargh.... Mä haluun erota mutta ei luonto anna periksi.
Olen niin vitun väsynyt, että tekisi mieli itkeä. Jos lapset eivät olisi hereillä, niin varmasti itkisinkin.
Univelkaa enemmän kuin maailmassa numeroita. Miksi, oi miksi kolmas lapsemme on niin huono nukkumaan?!? Ei voi puhua enää heräilystä, kun ei nuku kunnolla ollenkaan. Vartin välein herättää mut yölläkin ja tsekkaa, että olen vieressä. Ja joo, on kokeiltu toista sänkyä, huonetta, kapunkia jne. Ei auta ei.
Mä voisin nukahtaa nyt vaikka seisaalleen. Olen valvonut puoli vuotta jollain naurettavilla puolentunnin unilla. Ja lapsia on kolme, vanhin 4 vuotta, "isommat" eivät nuku päikkäreitä, vaikka eipä vauvakaan päikkäreitä niin hyvin edes nuku, että saisin itse nukauttua vaikkei isompia lapia olisikaan.
Mies tekee meille taloa töiden jälkeen, tapaamme öisin sängyssä. En jaksa sanoa kuin "moi" sängystä kun tulee kotiin. Aamulla lähteekin seitsemältä töihin.
Ihan vitun paska päivä töissä (ehkä paskin ikinä), rahat on tosi lopussa, kurkku on hieman kipeä, isäukko soitti kännissä ja haukkui mua, olen rakastunut varattuun mieheen, lapsella hirveä nuha, ulkona -15 pakkasta, luultavasti auto ei käynisty huomenna ja vielä pitäisi jaksaa herätä aamulla kukonlaulun aikaan että pääsee taas tekemään sitä paskaduunia että sais edes vähän rahaa.
kun mies on illalla laittanut pistaasipähkinän kuoret sinne pähkinäkuppiin. Ärsyttävää syödä kun on kaikki siellä sekaisin.
ja tämän palstan muslimimyönteiset eli todnäk muslimien nyrkkeilysäkit ja patjat.
mulla pojat 7v ja 4,5v ja olivat itse perkeleitä kaupassa. Ei yhtään asiaa ollut mitä olisivat totelleet. Juoksivat, painivat ym niin että häpesin silmäni päästä. Nyt ollaan kotona ja molemmat istuvat huoneissansa kun vähän avauduin asiasta autossa. Kyllä tämä vitutus tästä hälvenee kun istun nyt hetken hiljaa tässä koneella ja nautin kupin kahvia.
kun muutenkin nyt viime viikkoina nähty vähemmän johtuen kummankin töistä; mies lähtee aamulla ja tulee illalla, minä lähden illalla ja tulen aamulla. Eli suunnilleen läpsystä vaihto. Ja kun illasta olisi pari tuntia aikaa olla yhdessä niin mies tarttuu pleikkarin ohjaimeen! PERKELE! Muka niin hyvää rentoutumista..
Jotka laittavat lastensa kuvia av-palstalle (tai ylipäänsä nettiin) muiden arvosteltaviksi.
Ei voi ymmärtää ei!
kun muutenkin nyt viime viikkoina nähty vähemmän johtuen kummankin töistä; mies lähtee aamulla ja tulee illalla, minä lähden illalla ja tulen aamulla. Eli suunnilleen läpsystä vaihto. Ja kun illasta olisi pari tuntia aikaa olla yhdessä niin mies tarttuu pleikkarin ohjaimeen! PERKELE! Muka niin hyvää rentoutumista..
Kuin mä oisin näppäillyt textin!
Täälläkin mies vain hieroo pleikkariohjainta..osuisikohan vielä sama peli..CODI! Call of duty..or what ever, mutta voi veetu sentään!!!
Kuin mä oisin näppäillyt textin!
Täälläkin mies vain hieroo pleikkariohjainta..osuisikohan vielä sama peli..CODI! Call of duty..or what ever, mutta voi veetu sentään!!!
mua vituttaa mun miehen tytär edellisestä liitosta joka ei osaa käyttäytyä. tai ei halua meillä käyttäytä... ja mies ei osaa komentaa pätkäkään tätä lasta. sekin vituttaa.
vituttaa sekin, että tää lapsi ei tule ikinä poistumaan meidän elämästä ja aina vierailleessaan saa mut ärsyyntymään...
Kuin mä oisin näppäillyt textin! Täälläkin mies vain hieroo pleikkariohjainta..osuisikohan vielä sama peli..CODI! Call of duty..or what ever, mutta voi veetu sentään!!!
Voi luoja mä rakasta kuunnella sitä selostusta ja hurraahuutoja..
että mulla on 80 snt tilillä rahaa ja huomenna joudun menemään sossuun, jos ne vaikka maksais vuokran :(
että lomaan vielä kuusi aamua....ei jaksa enää yhtään. Sisällä saa kökkiä kun ulkona hieno kesä ja aurinko paistaa. Illalla ei ehdi enää ulos.
Menkatkin alkoi eilen ja mahaa särkee ja turvottaa.
Mies ei laita tikkuakaan ristiin asuntoasioiden takia. Myydä pitäis mutta, mutta... mies ei välitä pätkääkään koko asiasta. Kyselee vaan miks en ole tehnyt sitä tätä ja tuota... joopa joo...hoitakoon itse kohta.
Blaa....nyt töihin taaaas jälleen.
Pitäisi siivota se. Ei huvita alkaa noukkimaan pikku legoja lattialta. Vituttaa etten saa lapsiani siivoomaan huonettaan. Nyt ne on mummmolassa ja pitäisi kerätä kaikki kamat lattialta ja pistää jemmaan, jos vaikka jotain oppisivat.
Sekin vituttaa, että tuli jo tulahtua kaikki rahat ja nyt pitää selvitä vielä viikko ilman rahaa.
se, olen käynyt punttisalilla laihtuakseni nyt kaksi kuukautta joka toinen päivä ja painoni vaan NOUSEE!!
En ole koskaan painanut näin paljon kuin nyt!
Vartalon malli on muuttumassa, mutta vaatteet eivät mahdu yhtään paremmin päälle.
Ja tämä konekin vittuilee koko ajan, prkle!