Tässä ketjussa saat avautua: MIKÄ TÄNÄÄN VITUTTAA?
Mulla: auto paskana, skootteri paskana ja raha asiat päin persettä. Hyvää iltaa nyt sitten vaan!
Kommentit (59)
Ja vielä kun olen aiheuttanut läskini itse syömällä liikaa :(
Enkä edes saa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa laihduttamisen.
Tyhmä minä!!
Muut perheenjäsenet tsemppaavat, mutta eivät siivoukseen juuri osallistu. Lapsen ehkä saan keräämään lelujaan.
Muut perheenjäsenet tsemppaavat, mutta eivät siivoukseen juuri osallistu. Lapsen ehkä saan keräämään lelujaan.
se, että lapsi joutuu lastenkirurgille ja luultavasti leikkaukseen. Itse en pääse mukaan kun on pakko mennä töihin. töihinmeno vituttaa koska sijaisena saan taas pitää kesälomani pätkissä silloin kun muut on jo tulleet töihin ja ilmat on kylmenneet...ja sitten potilaille pitäis olla iloinen ja jaksaa kuunnella heitä vaikka omissa ongelmissa on tarpeeksi. *huoh*
kun piti mennä ihastumaan mieheen joka onkin ihan peluri. Ja kuitenkin aina kun se ottaa yhteyttä niin mä oon ihan sulaa vahaa...
jotka jauhaa paskaa! Että voi kateus tehdä ihmisestä RUMAN!
että join eilen jopa kaksi siideriä ja nyt on karsee päänsärky... ei sovi mulle akoholi.
Saatana, että on kipeä. Ja potkaisin sen vielä esikoisen leluihin, jotka olin ehkä sata ja viis kertaa käskenyt siirtää.
Jos kerran sanon ei niin ei tarvi jauhaa ja jauhaa vain!
Parisuhde katkolla, ei ole kavereita, rahat loppu, liian kuuma, olen läski, nilkkakipeä, hammas lohjennut yms.
läskit, alkavat menkat ja erityisesti naapurin kakarat
Aamula vitutti mies joska on huomioinut kolmen päivän aikana enemmän animea koneelta kuin minua. Sanoin asiasta suoraan.
Ja taas vaihteeksi vituttaa tämä digiaika! Me ei olla omakotitalossa katottu vuoteen kunnolla näkyvää telkkaria, vaikka on digiantennit ja kaikki. Tänään taas katos kanavat kokonaan.
kuumuus, lasten tappelemiset, omat läskit ja miehen kans vähäinen yhteinen aika.
ja se että ei ole aikaa kehittää itseään kun hoitaa vauvaa - on tavoitteita, joiden eteen ei ehdi tehdä mitään.
Vituttaa myös maailman ylikansoittuminen ja luonnon pilaaminen. (esim. öljyjätti BP:n olemassaolo)
Vituttaa poliitikkojen lahjonta ja hyvä-veli-verkostot.
Vituttaa liian kovat asuntojen hinnat Suomessa ja se että yhteiskunta antaa liian vähän aikaa äitiydelle. Äidit pakotetaan taloudellisen epävarmuuden konsteilla töihin.
Tiiätkö, jotkut päivät on kultaa ja kiveä muut :o) (Freud, Marx, Engels & Jung). Jos uskallat, laita mulle vaikka Poste Restante -osoittees mailiin roxxanne@suomi24.fi (huom 2 äxxää) tai tähän ketjuun niin koitan tehä sun huomisesta kivemman :o) Tai ylihuomisesta, miten se posti nyt kulkee... Jos et tiä mikä on poste restante, ks wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Poste_restante En oo sekopää mutta sen mainitseminen tuskin mitään muuttaa tässä nettimaailmassa. Kaikille parempaa päivän jatkoa!!
Mua v***aa lapsi joka ei edes ole omani, mutta josta haluaisin huolehtia. Tappelu alkaa heti aamulla ja jatkuu koko päivän. Mitään ei usko, haistattelee päin naamaa, kiroilee, yrittää jatkuvalla syötöllä saada muut perheessä olijat reagoimaan, lyö, satuttaa, valehtelee, tekee kaikkensa että saa muut hyppimään seinälle. Kun yrittää saada sällin kuosiin se haistattelee taas, paukuttaa tavaroita päin seiniä, huutaa, parkuu.....Meillä on nyt sitten rikki kaapin iso ovi, oven karmi, joka on muovia (miten senkin korjaa?) puinen lasten tuoli, kerrossänky, koiriakin se lyö...HUOH*
Kiitos siskot korvasta! Helpotti vähän.
Tällä hetkellä. Vittu vittu vittu vittu kun vituttaa!
Kyllä opiskeluaika olikin ihanaa: oli kavereita ja uskoa tulevaisuuteen. Nyttemmin kumpikin on kadonnut johonkin. Tili on miinuksella ja vasta ensi viikolla tulee rahaa. Ylipainokin vituttaa mutta vielä enemmän se, että olen niin laiska paska etten jaksa tehdä mitään sen ylipainon eteen. Ruokavalintani on tyyliin pikaista lohtua. Sen kyllä huomaa kun nytkin vatsassa kiertää niin ettei nukkumisesta tule mitään.
en tiedä mitä tuolle nyt tekisi. huoh..