Onko tuntemanne 170 cm miehet löytäneet ihan hyvin naisen itselleen?
Jos oma miehesi on noin 170 cm, niin mitä mieltä olet hänen pituudestaan? (165-174 cm)
Kommentit (37)
170 senttinen harteikat ja lihaksikas on miehekäs, 180-senttinen pullohartioilla varustettu laiheliini taas ei.
olen 159 ja mies tuon 170 eli ei häiritse. Paljon mukavampi suudella kuin pidempien kanssa :) Ehkä jos olisin itse pidempi, niin asia häiritsisi.
Luuletteko, että se, että suvussa on vain pitkiä miehiä, vaikuttaa siihen, mitä seurustelukumppanissa/aviomiehessä pituus korostuu? ja lyhyet miehet jäävät noteeraamatta...
Suvussa miehet ovat järjestään 180-200cm väliltä. 182 senttistä isääni kutsutaan perhepiirissä usein käppänäksi.
Oma mieheni on 171cm pitkä ja miehekkäimpiä tapaamiani miehiä. Hyvä itsetunto ja jäntevä kroppa korvaavat seksikkyydessä muutaman puuttuvan sentin. Miestäni ei vaivaa vähääkään se, että olen korkojen kanssa häntä pitempi eikä hän ole koskaan kokenut huonommuutta pituutensa vuoksi.
Hänellä ja samanpituisella veljellään on ollut nuoruudessa useita 170-180cm pitkiä seurustelukumppaneita eikä pituusero tunnu silmäänpistävältä, kun kumpikaan suhteen osapuolista ei ajattele asiaa.
Älä ap murehdi tuota pituusasiaa. Vala poikiisi jo nuorella iällä itseluottamusta, sisäistä kauneutta ja hyviä käytöstapoja. Rakkaus ei katso pituutta.
ja aivan upean naisen onkin, eli minut:) En vuosiin edes ajatellut miehen pituutta, minusta hän on aivan normaalipituinen. Vasta jotain keskustelua luettuani tajusin, että joidenkin mielestä hän on lyhyt. Olen itsekin aika pätkä, joten mies ei tunnu mitenkään lyhyeltä.
ja sai parhaan mahdollisen naisen, minut.
Samoin minä, siis miehen :=)
Olen itse vain 158 cm, joten mieheni pituus on oikein sopiva.
Pidempiäkin miehiä tapailin ennen häntä, mutta kyllä se on sydämen koko mikä ratkaisee. Se, kuka väittää muuta, ei ole tavannut "sitä oikeaa".
aika yksioikoista ja ja jonkinlaista keskivereto normien tavoittelua. Lyhyistä miehistä kiinnostuu ja heihin uskaltaa rakastua fiksu nainen.
yhden n. 170 cm pitkän miehen, jolla olisi naisia varmaan joka sormelle. Ei tunnu olevan mitään vaikeuksia saada naisia kaadettua.
että noin pitkä mies olisi jotenkin lyhyt. Ihan tavallisen pituinen mieshän tuo on.
Mä en oo liian lyhyttä miestä vielä edes kohdannut. Itse oon 158 cm. Mutta sen oon huomannut, että sellaiset 16X mittaiset miehet ajattelevat itse, että pituus rajoittaa mahdollisia tyttöystäväehdokkaita. Että pidemmillä miehillä on enemmän mistä valita.
Mutta 170-senttisellä sitä valinnanvaraa jo riittää, kun tuo ei oo mitenkään erityisen lyhyt pituus.
Mieheni on 172cm pitkä ja minä 166cm. Pituus minua ei häiritsee. Kyllä olin kiinnostunut aina 180cm+ miehistä mutta tapahtui vaan niin että rakastuin häneen. Parempi on mielestäni että kaikki muut asiat on hyvin ja teidän suhde on hyvä kun se pituus. Kaikki mieheni elämässäni on pidempiä.. isä 182cm ja äiti on 172cm mieheni pituinen mutta asiaa ei häiritsee. Joskus kyllä ajattelen ja olisin itse halunnut olla lyhyempi mutta hänen pituutta en ole miettinyt sen kummempaa.
Miksi 155cm pitkällä persjalkaisella suominaisella pitäisi olla vähintään 180cm pitkä mies?
Miksi kaikissa kommenteissa on niin pitkät kappalevälit? Ärsyttävää! Oma isäni on 172 cm pitkä ja hänellä ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää naisia, tosin isäni on ollut naimisissa jo kohta 40 vuotta.
M31
On löytäneet. Yökerhoissa on ollut vaikeampi ehkä nuorena hurmata yhden yön seuraa, mutta kyllä ne on vaimoja löytäneet ja perheitä perustaneet siinä missä pidemmätkin.
Oma mieheni ja meidän aikuinen poika on 167 cm. Itse olen 168 cm. En ole koskaan miehissä pituutta miettinyt, ei ole mitenkään tärkeä asia mulle. Ja tuntuu tuolla pojallakin olevan suosiota tyttöjen keskuudessa kun on aika söötti kasvoista, vaikka ei pitkä olekaan.
Mieheni on saanut oikein hyvän, kivan, fiksun ja koulutetun naisen itselleen. Hän on 172cm, minä 153cm.
Kyllä, kaikilla niillä oli minut ja ne mokasi. On niillä ollut paljon muitakin hyviä naisia.
No ennen tuli tapailtua näitä max 175 miehiä. Oli pitkä suhde yhden tällaisen kanssa. Nyt on sitten ollut näitä todella pitkiä, yksi 2m ja nyt on eräs 197. Ja itse 162. Ja tykkään kyllä, vaikka toki suhteessa muutakin pitää olla.
Oma mies on tuon 170cm, ja olen sitä mieltä, että on ihan ok mitta, yltääpähän pussaamaan ilman jakkaraa..
t. 152cm vaimo ;D