Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuntemanne 170 cm miehet löytäneet ihan hyvin naisen itselleen?

Vierailija
20.07.2010 |

Jos oma miehesi on noin 170 cm, niin mitä mieltä olet hänen pituudestaan? (165-174 cm)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni nai suorastaan rotunaisen: minut :-)

Vierailija
2/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan ajattele minkä pituisia ihmiset ovat, jos ei nyt aivan äärilaidoista ole kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ajateltua pituutta tämän miehen seurassa. Seurallinen, raamikas pituudesta huolimatta, ihana isä ja toimelias "talonmies". Loistopari kaiken kaikkiaan!

Ei se määrä vaan laatu ;)

Vierailija
4/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan loistonaisen, oman parhaan kaverini.

Mutta se pituus ei tästä tee ihmeellistä, vaan se että se mies on ihan huomattavasti tyhmempi kuin ystäväni.

Hän kuulemma korvaa nämä puutteensa olemalla naistaan arvostava (on syytäkin...) ja hyvä sängyssä.

Vierailija
5/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla jopa todella paljon vientiä. Eli ei niin pituudesta kiinni tai jos niin 170 cm ei vielä ole liian paha.

Niin ja oma 180, mutta lähipiirissä lyhempiäkin!

Vierailija
6/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 170 cm, itse olen 172 cm. En asiaa juuri ajattele, enkä esim. välttele korkokenkiä.

Vierailija
7/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan normaali pituus?

Vierailija
8/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa tuo pituus nyt NIIN paljoa merkitsee. Tiedän kyllä että jotkut naiset tykkäävät pitkistä miehistä, ja lähes poikkeuksetta nainen "etsii" itseään pidemmän miehen, mutta en usko pituuden viime kädessä olevan se ratkaiseva tekijä kun rakastutaan.

Itse olen 159cm pitkä joten oma mieheni on itseäni lähes 15cm pidempi joten ei hän rinnallani mitenkään lyhyeltä näytä. Lisäksi on harteikas niin ei näytä miltään pikkupojalta muutenkaan.

Eli tuollaisilla pituuksilla mitä ap laitoit viestiisi en usko että mies ei naista saa. Sitten on eri asia jos mies on jäänyt vaikkapa 150cm aloitettuaan tupakoinnin liian aikaisin tms, eli on OIKEASTI todella lyhyt.

Vierailija
9/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165 ja mies 175. Just sopiva, tykkään että silmät on suunnilleen samalla tasolla. En ole koskaan sillä lailla fanittanut pitkiä miehiä kuten monet muut.

Vierailija
10/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole koskaan kokenut häntä erityisen lyhyeksi. Hyvin on noita naisia löytänyt itselleen ennen muakin..

Vierailija
11/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin itse esim 160cm niin mikäs siinä ollessa 170-174cm miehen kanssa. mutta kun pituutta itsellä on yli 170cm + viihdyn päivittäin korkkareissa, niin kyllä haluan mieheltä pituutta yli 180cm. jotkut miehet ovat sitä kritisoineet, mutta olen vastannut, että tämä juttu nyt vain on omassa päässäni ja piste.

Vierailija
12/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä edes ajatellut hänen pituuttaan, ennenkuin jostain (ehkä tältä palstalta?) luin juttuja lyhyistä miehistä!

Hänellä on hyvä itsetunto ja tavatessamme hän oli lihaksikas ja raamikas, missään nimessä häntä ei tulisi mieleenkään kuvailla pieneksi. Hänelle ei myöskään tuota minkäänlaista ongelmaa, vaikka minä käytän usein 10-12cm korkoja.

Minusta ehkä pienikokoisuus on miehelle pahempi kuin lyhkäisyys. 180cm ja 70kg mies on ulkoisesti paljon "epämiehekkäämpi" kuin 170cm ja 80kg.

Vierailija
13/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on lyhyt ja hintelä, silloin tosiaan näyttää pieneltä, mutta normipituinen raamikas mies näyttääkin

MIEHELTÄ!

Vierailija
14/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka mies 190cm mutta on täysi kukkakeppi hän ei ole miehekäs, kun taas 170cm harteikas mies näyttää mieheltä.

Vierailija
15/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 170 mies on lyhytt, siitä nyt ei päästä mihinkään. Ihan kuten 180 nainen on pitkä, siitäkään ei päästä mihinkään.

Vierailija
16/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on saanut näinkin ihanaisen vaimon kuin minut :) Mieheni on 169 cm pitkä, ja minä häntä 5 cm pidempi. Ei mulla ole mitään sen kummempaa mielipidettä mieheni pituudesta: kun muuten niin sopiva löytyi, niin eipä siinä pituus/lyhyys mitään merkitse.

Tunnen muitakin 170 cm tietämillä olevia miehiä, joilla on naisasiat oikein hyvällä tolalla.

Vierailija
17/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aika hot kamaa!!!

Itsekkään en ajatellut tavatessamme ollenkaan miehen pituutta, vasta kun pituus tuli puheeksi!

Vierailija
18/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuspojan 3v ennustepituus on 179 cm. Ovat melkein samanpituiset, vaikka ikäeroa on 1v4kk.

Minä olen 156 cm ja mies on 179 cm..

ap

Vierailija
19/37 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen 170 cm enkä ole ikinä katsellut sillä silmällä ketään alle 180 senttistä miestä, joten 170cm tuntuu todella lyhyeltä. Isäni ja veljeni myös 190+ cm ja raamikkaita, suvun naiset ml. äitini 170+ cm.

Luuletteko, että se, että suvussa on vain pitkiä miehiä, vaikuttaa siihen, mitä seurustelukumppanissa/aviomiehessä pituus korostuu? ja lyhyet miehet jäävät noteeraamatta...

Vierailija
20/37 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että se, että suvussa on vain pitkiä miehiä, vaikuttaa siihen, mitä seurustelukumppanissa/aviomiehessä pituus korostuu? ja lyhyet miehet jäävät noteeraamatta...

mutta itse olen pitkästä perheestä/suvusta, sekä äidin että isän puolelta kaikki sukulaismiehet ovat pituudeltaan 180 cm - 195 cm (esim. oma isäni on 185 cm ja veljeni 192 cm). Siltipä vain rakastuin itseäni lyhyempään mieheen ja menin hänen kanssaan naimisiin. Ennen mieheni tapaamista olin seurustellut monenpituisten miesten kanssa, joten ainakaan mulla lyhyet miehet eivät ole jääneet noteeraamatta, vaikka suvussa onkin vain pitkiä miehiä.

-17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi