AV:n vakiohapannaama
Ootteko huomannut, että todella usein sellaisen avauksen kohdalla, joss aloittaja kertoo jotain omasta elämästään, vaikeuksistaan tai vaikkapa jonkun sukulaisen elämästä (etenkin jos on huolissaan), niin todella usein ensimmäinen viesti on törkeä.
Musta on alkanut tuntua, että täällä kyttää joku vakihapannaama, jolla on liikaa aikaa (MT-ongelmien takia sairaseläkkeellä?) ja joka haluaa aina vastata ensimmäisenä ketjuun rumasti.
Tunnistatteko muuten muita AV:n vakihulluja? Mä tunnistan ainakin Jankkaajan (vastaa aina viesteihin numerolla, ei lainaamalla, ja väittää vaikka mustan valkeaksi todella haparoivin argumentein) sekä Psykomamman. (Mä työni liittyy kielen ja kirjoittamisen kanssa puljailuun, ja tunnistan todella helposti eri kirjoittajien tyylejä ja manerismeja.)
Kommentit (66)
Hauskaa seurata miten täällä yritetään profiloida jotain anonyymeja kirjotuksia.
Ihan samaa meininkiä kuin jossain juoruakkojen kahvipöydässä: 'ooksää kuullu onko se sen ja sen kaa ja onko se siellä toissä ja mitä se on ennen tehny ja onkohan sillä päässä vikaa kun se puhuu niin äänekkäästi, käveli huojuenkin ni eihän se terve voi olla...' :D
Voi elämän kevät tätä naisen elämää.
Hauskaa seurata miten täällä yritetään profiloida jotain anonyymeja kirjotuksia.
Ihan samaa meininkiä kuin jossain juoruakkojen kahvipöydässä: 'ooksää kuullu onko se sen ja sen kaa ja onko se siellä toissä ja mitä se on ennen tehny ja onkohan sillä päässä vikaa kun se puhuu niin äänekkäästi, käveli huojuenkin ni eihän se terve voi olla...' :D
osallistut tähän keskusteluun ja käyt AV:lla... Miksei sitä nyt voi tehdä noinkin, jos se kiinnostaa? En tajua. Aivan yhtä merkityksettömi keskusteluja on koko palsta täynnä. Ja hyvä niin. Me likes!
mä loukkaannuinkin ihan omasta puolestani, kun olen mt-eläkeläinen ja notkun aina täällä..
mä loukkaannuinkin ihan omasta puolestani, kun olen mt-eläkeläinen ja notkun aina täällä..
jos et ole se tyyppi, joka vastailee inhottavasti muille!
että täällä näkee millaisia ihmiset oikeasti on. En usko että 'räksyttäjistä' monikaan on mikään mt-potilas, täällä vain uskalletaan sanoa suoraan ne asiat mistä oikeasti vaietaan 'ihmisten ilmoilla'.
On vain huvittavaa huomata että sama kaava toistuu kaikkialla minne meneekin. Ihmiset on vain niin samanlaisia joka paikassa.
osallistut tähän keskusteluun ja käyt AV:lla... Miksei sitä nyt voi tehdä noinkin, jos se kiinnostaa? En tajua. Aivan yhtä merkityksettömi keskusteluja on koko palsta täynnä. Ja hyvä niin. Me likes!
toivotavasti ymmärrätte missä menee lainaus.