AV:n vakiohapannaama
Ootteko huomannut, että todella usein sellaisen avauksen kohdalla, joss aloittaja kertoo jotain omasta elämästään, vaikeuksistaan tai vaikkapa jonkun sukulaisen elämästä (etenkin jos on huolissaan), niin todella usein ensimmäinen viesti on törkeä.
Musta on alkanut tuntua, että täällä kyttää joku vakihapannaama, jolla on liikaa aikaa (MT-ongelmien takia sairaseläkkeellä?) ja joka haluaa aina vastata ensimmäisenä ketjuun rumasti.
Tunnistatteko muuten muita AV:n vakihulluja? Mä tunnistan ainakin Jankkaajan (vastaa aina viesteihin numerolla, ei lainaamalla, ja väittää vaikka mustan valkeaksi todella haparoivin argumentein) sekä Psykomamman. (Mä työni liittyy kielen ja kirjoittamisen kanssa puljailuun, ja tunnistan todella helposti eri kirjoittajien tyylejä ja manerismeja.)
Kommentit (66)
ja toi pohdinta näistä ilkeilevistä vastauksista ja jankkaamisesta lähti muistaakseni siitä ketjusta, jossa joku oli huolissaan siskonsa tilanteesta, ja tämä joku sai siihen sekä törkeitä vastauksia että niskaansa Jankkaajan.
Pointtini oli se että itse en moiseen kykene, koska aikani menee todellakin oikeaan elämään eikä palstakyttäämiseen.
Huti meni hupaisat ärhentelyt - jälleen.
Ap:lle: suotta alennat täällä oman ammattikuntaai imagoa, tokikaan kaikki eivät ole mitenkään köyhiä.
Harmi sinänsä, että alkuperäisestä aiheestasi ei sitten syntynyt keskustelua palstamillimetrin vertaa, kun nämä pätemisentarpeiset rassukat mesoivat innosta pinkeinä.
Hänen nimissään kirjoittelee ilmeisesti useampikin henkilö. Myös minun kommentteihini on yhdistetty Psykomamma.
Siihen usein viitataan tällä palstalla, mutta tuntuu ettei niiden juttujen tarvitse olla kovinkaan ihmeellisiä että Psykomammaa aletaan huudella. Onko se siis joku ihan nimimerkki Psykomamma, joka nykyään kirjoittaa nimettömänä? Mikä sen julkisuuskulma on?
Eikö tämä ole pelkästään viihdettä kotisohvalla?Jos joku psykoilee niin ei kai sillä niin väliä?Ja jos joku vähän päsmätä niin ollos hyvä vaan.
se rumasti vastaava hapannaama olisi se mt-tapaus sairaseläkkeellä? Ainakin niissä ketjuissa, joissa useat ovat ilmoittaununeet eläkeläisiksi, vastaukset ovat hyvinkin kilttejä ja empaattisia. Oisko ne ilkeilijät ennemmin niitä diagnosoimattomia tapauksia, jotka eivät koskaan voisi alistua myöntämään, että jotain olisi vialla...
Hänen nimissään kirjoittelee ilmeisesti useampikin henkilö. Myös minun kommentteihini on yhdistetty Psykomamma.
Oisko ne ilkeilijät ennemmin niitä diagnosoimattomia tapauksia, jotka eivät koskaan voisi alistua myöntämään, että jotain olisi vialla...
joka nauttii suunnattomasti siitä jos saa bannin jollekin foorumille räksytyksensä takia. Nykyään sillä on vähän paremmat ajat joten ei taida jaksaa tuota enää harrastaa. Mulle tulee tämä kaveri joskus mieleen kun joku räkyttää ja ajattelen että mitäpä tuolle raukalle vastaamaan kun sillä on oikeasti niin hiton paha olla.
se rumasti vastaava hapannaama olisi se mt-tapaus sairaseläkkeellä? Ainakin niissä ketjuissa, joissa useat ovat ilmoittaununeet eläkeläisiksi, vastaukset ovat hyvinkin kilttejä ja empaattisia. Oisko ne ilkeilijät ennemmin niitä diagnosoimattomia tapauksia, jotka eivät koskaan voisi alistua myöntämään, että jotain olisi vialla...
että se pointti olis siinä, että tällä kys. henkilöllä olis paljon aikaa käytettävissä, josta suurin osa kuluis tällä palstalla happamasti vastailuun. Sen tähden sairaseläkeläinen.
että se pointti olis siinä, että tällä kys. henkilöllä olis paljon aikaa käytettävissä, josta suurin osa kuluis tällä palstalla happamasti vastailuun. Sen tähden sairaseläkeläinen.
ymmärsin, että ap noin järkeili, mutta silti olen eri mieltä tekeekö mt-ongelma jostain ilkeän.
Useinhan täällä huudellaan avohoito-potilaiden kesälomasta ja mt-ongelmaisista, kun joku täällä riehuu, vaikka meitä mahtuu tänne aika paljon kaikkina vuodenaikoina, veikkaisin.
Ja jos ap:n pointti oli paheksua jotenkin sitä, että täällä notkuu joku, joka työkseen haluaa vittuilla ja aiheuttaa pahaa mieltä, ap onnistui kyllä aiheuttamaan sitä monelle itsekin?
ymmärsin, että ap noin järkeili, mutta silti olen eri mieltä tekeekö mt-ongelma jostain ilkeän.
Useinhan täällä huudellaan avohoito-potilaiden kesälomasta ja mt-ongelmaisista, kun joku täällä riehuu, vaikka meitä mahtuu tänne aika paljon kaikkina vuodenaikoina, veikkaisin.
Ja jos ap:n pointti oli paheksua jotenkin sitä, että täällä notkuu joku, joka työkseen haluaa vittuilla ja aiheuttaa pahaa mieltä, ap onnistui kyllä aiheuttamaan sitä monelle itsekin?
että ap olis erityisesti paheksunut mitään. ja kyllä mä sain ainakin vähän erilaisen kuvan tuon ketjun kulusta, ainakin kun äsken luin tätä läpi. joku alkoi vittuilemaan ap.lle ja hän puollusti itseään ja yritti näyttää, millä tavalla av:lla kettuillaan ihmisille (menemällä henkilökohtaisuuksiin).
mutta ilkeät ovat usein mt-ongelmaisia
Tarkoitan, että ihan asiallisiin kommentteihini on yhdistetty joku Psykomamma. En missään nimessä esim. jaksa jankata samaa, kuten eräs Psykomammana esiintyvä tekee. Sillä mammalla tosiaan on omanlaisensa kirjoitustyyli; lauseet virheettömät jne. Mutta hänen asiallisia kommentteja en osaisi erottaa kyllä tässä sekamelskassa.
just tätä samaa: onko kyse samasta tai samoista henkilöistä, jotka vastaa tikkana aivan kummallisesti. Tyyliin mistä tahansa asiasta joku avautuu, niin monesti eka vastaus on tätä mee hoitoon, oot sairas -osastoa.
Tarkoitan, että ihan asiallisiin kommentteihini on yhdistetty joku Psykomamma. En missään nimessä esim. jaksa jankata samaa, kuten eräs Psykomammana esiintyvä tekee. Sillä mammalla tosiaan on omanlaisensa kirjoitustyyli; lauseet virheettömät jne. Mutta hänen asiallisia kommentteja en osaisi erottaa kyllä tässä sekamelskassa.
tuo kys. henkilö kirjoittaa asiallisesti. Kyllä hänessä kirjoitustensa perusteella on jotain tosi pahasti vialla, tai sitten on todella taitava feikkaaja. Siis selvästi Psykomamma monesti liioittelee ja keksii asioita, mutta kyllä siellä takana todennäköisesti on todella sairas ihminen - juuri sellainen, joka ei ota vastuuta mistään omista asioistaan, vaan aina kaikki on toisten syytä. Tuskin sellaista ihmistä kiinnostaa kauheasti paneutua muiden ongelmiin, ainakaan asialliseen sävyyn.
AV on ihan paras huumorin lähde:)
Mutta ap:lle sen verran, että ihan olen saman huomannut ja kai niillä on vaan paha olla.
Ps. tää ei kai ole mikään äikänopejen ja kielentuntijoiden ja viäntäjien kanava :)
Hauskaa kesää kaikille, ollaan ihmisiä toisillemme!
Tarkoitan, että ihan asiallisiin kommentteihini on yhdistetty joku Psykomamma.
[/quote]
että ap olis erityisesti paheksunut mitään. ja kyllä mä sain ainakin vähän erilaisen kuvan tuon ketjun kulusta, ainakin kun äsken luin tätä läpi. joku alkoi vittuilemaan ap.lle ja hän puollusti itseään ja yritti näyttää, millä tavalla av:lla kettuillaan ihmisille (menemällä henkilökohtaisuuksiin).
[/quote]
tuohon naurettavaan suunsoittoon myöhemmin, vaan puhtaasti ap:n aloitukseen, jossa se veemäisesti heti vastaileva olisi automaattisesti joku sairaseläkeläinen. Musta kun tuntuu, että useat ovat niitä hiljaisia ja empaattisia ja turhankin kilttejä, ja tuntuu toisinaan etteivät ihmiset ymmärrä, että usein nuo ongelmat eivät näy ulospäin, eikä varsinkaan ilkeytenä. Kun joku riehuu jossain, on vähän noloa olla julistamassa, että se on joku mt-ongelmainen, sairaseläkeläinen, kun itseasiassa kuulijoista puolet voi olla..
tuohon naurettavaan suunsoittoon myöhemmin, vaan puhtaasti ap:n aloitukseen, jossa se veemäisesti heti vastaileva olisi automaattisesti joku sairaseläkeläinen. Musta kun tuntuu, että useat ovat niitä hiljaisia ja empaattisia ja turhankin kilttejä, ja tuntuu toisinaan etteivät ihmiset ymmärrä, että usein nuo ongelmat eivät näy ulospäin, eikä varsinkaan ilkeytenä. Kun joku riehuu jossain, on vähän noloa olla julistamassa, että se on joku mt-ongelmainen, sairaseläkeläinen, kun itseasiassa kuulijoista puolet voi olla..
mutta kun mä ainakin ajattelin, että kyse on sellaisesta ihmisestä, jolla on aikaa kytätä täällä uusia aloituksia ja vastata veemäisesti. ei kai se nyt kaikkia sairaseläkeläisiä automaattisesti leimaa. mutta kai sä voit ajatella tästä asiasta niinkun haluat ja mä ajattelen näin. mun äiti on masennuksen takia sairaseläkkeellä ja tosi kiltti ihminen, mutta en mä ainakaan näe että mun pitäis loukkaantua sen puolesta. jos sen pään ottaa, että kaikesta pitää loukkaantua niin eihän sitä sit ehdi muuta tehdäkkään.
moralisoinut asiaa, vaan otin ilmiön puheeksi. Itse olen ollut sekä teini-iässä, että myöhemmin opiskeluaikana hoidossa masennuksen takia, joten olen ollut mt-potilas minäkin.
Miksen minä saa muuten vastata, jos arvostellaan? Voihan esim. Jankkaaja ihan koska vaan tulla puolustelemaan itseään ja jankkaamistaan, muttei näy. Miksi sinä saat arvostella minua?
Ja olen tässä jo aika monta kertaa sanonut, mitä tuolla kaupan kassa -kommentilla tarkoitin, jos ei vastaus kelpaa, niin ei kelpaa. Olen itse tehnyt monta vuotta esim. siivoushommia, en todellakaan halveksi matalapalkka-alojen työntekijöitä. Milläs muulla opiskelijatkin itsensä elättää? Kaupan kassalla, siivoojana, asiakaspalvelussa jne.