Jumalaa ei ehkä ole olemassa
Joten lopeta turha huolehtiminen, ja jatka elämääsi.
Kommentit (168)
Ja nyt sä vasta kerrot mulla on mennyt 35 v ihan hukkaan.
Mä olen ihan vakaasti uskonut, että Jumala loi maapallon ja sitä rataa. Voi hitsi kohta sä sanot, että evoluutioteoria pitää sittenkin paikkansa. Nyt meni perjantai pilalle.
Mitä tarkoitat tuolla?
Tuolla lauseellahan voi perustalla ihan sattumanvaraisesti mitä hyvänsä!
Missä yhteydessä muuten tuo lause on Raamatussa, kun ei ole tullut vastaan.
ettei sillä jumalalla ole ainakaan tämän meidän firman matkalaskujen hallintajärjestelmää... se on itse pirun keksintö.
Jumala on sinulle kuin muista voimakkaampi, kaikkivoipa isä johån voi turvautua kuolemanpelossa. tai arkipäivän huolissa. Ihan jees.
Mutta sinulle ei olei olemassakaan tuomiopäivän pelkoa jos et uskoisi jumaliin. kas silloin ei olisi syytä pelätä kuolemaakaan. :-D
Jumlaaan uskominen synnyttää pelot.
en usko tuomiopäiviin enkä peristynteihin, en kirkkoon, en raamattuun enkä mihinkään kirkollisten yhteisöjen velvoittamiin sääntöihin. Mutta uskon vahvasti Jumalaan.
Erittäin vapauttavaa.
Kunpa kaltaisiasi uskovaisia olisi enemmän!
hyvää vuoden loppua ja uuden alkua...!!
terveisin eräs joka ei näe syytä uskoa jumaliin.
2000 vuotta sitten kirjoitettu Raamatun ennustus on toteutumassa, että kohta emme voi maksaa käteisellä rahalla?
ei ole ei. Miten joku omilla aivoilla ajatteleva voisi niin edes luulla, että muka olisi?!?
Ehkä yksinkertaisesti koska uskoo mitä hänelle on uskoteltu.
Monet uskovaiset selittää että kun asiat sujuu kuten toivotaa, silloin on Jumala ollut asialla.
Mutta kun tapahtuu onnettomuus, silloin se ei ole Jumalan vastuulla!
Outoa...
Kuten maanjäristys ja tsunami:
http://freepathways.wordpress.com/2011/03/15/ei-loitsu-eika-rukous/
Jokaisella on lupa lohdutukseen, eikä ole niin väliä mistä saa lohdutusta kun joutuu kokemaan niin ankaran menetyksen kuin sinä. Hyvä tuntematon, lähetän sinulle osanottoni, myötätuntoni... Voimia ja jaksamista sinulle, hyvä kevättä.
ei EHKÄ ole olemassa...
Eikö ennemmin kannattaisi rukoilla jos olet olemassa anna minun löytää sinut TOSI Jumala:)
Kysy vielä itseltäsi mitä muuta Jumalan olisi pitänyt luoda että uskoisit!
....Eikä kristinuskolla kukaan rahasta....
Voi herttinen sentään&%%¤ kuinka paljon olet maksanut kirkollisveroa 30-vuoden aikana?? Hautajaiset + muut päälle?
Taitaa olla suurin rahastaja näistä uskonnoista!!
Ja perusluterilainen kysymys sulle: miksi Raamatussa ei mainita sanallakaan kolmiyhteistä jumalaa??? Siellä sanotaan Jumala on YKSI!!!
Lueppa mistä kolmiyhteinen jumala on saanut alkunsa. Kauhistut!!
Vastaan viestiin jossa puhutaan että Jumala rankaisee!
Onko minun lasta rangaistu kuolemalla? Ei ole.
Mutta raamatussa puhutaan että ennenkö me synnytään, niin meidän päivät on luettu.
Mistä sinä tiedät mitä kuoleman jälkeen on? Paratiisi? Taivas? Helvetti? Uusi elämä?
Raamatussa on viitteitä mitä on elämän jälkeen. Että ihminen on maata ja palaa maaksi. Mutta sielu on sitten jotain muuta. Ihmisen ruumis on maaksi muuttuva kuori.
Mitä tapahtuu sielulle kun ruumis kuolee?
Ei Jumala ole rangaissut lastani kuolemalla. Kaikki me kuollaan joskus. Ei se ole rangaistus.
Että jos kuitenkaan...
Ei olisikaan...
Jo pelkästään se, että tämmönen maailmankaikkeus on olemassa todistaa sen, että Jumala on olemassa ja on tämän kaiken luonut.
Ei tällaista monimuotoista elämää voi syntyä tyhjästä. Se on ihan mahdotonta. Ja ennen kaikkea sekin, että luonnossa on tietyt lainalaisuudet, jotka toistuvat uudelleen ja uudelleen. Ei sallainen itsestään tapahdu.
Ei kai vain olisi niin että JOKU on vain sen KEKSINYT?
Jokainen tarvii joskus lohdutusta
pelottelua maailmanlopusta, helvetistä ja ikuisesta kadotuksesta?
Ainakin minulle Jumala on totta, eikä sitä voi vaahtosuisinkaan ateisti minulta riistää. Minä olen tullut elävän Jumalan puhuttelemaksi ja kokenut Hänen armonsa ja rakkautensa arjessani. Joka päivä hengitän Jumalan ilmaa ja tunnen Hänen läsnäoloaan, ja se riittää minulle todisteeksi armollisen Jumalan olemassaolosta. Viime kädessähän kaikki uskomuksemme ja tietomme perustuvat omaan kokemukseemme, eivät muuhun.
Siunatkoon teitä kaikkia armollinen ja laupias, elävä Jumala; Luoja, Lunastaja ja Pyhittäjä.
mikä on ihmiseten mielestä hulluutta, jumala teki viisaudeksi, ja sen mikä on ihmisten mielestä viisautta, jumala teki hulluudeksi. vai miten se meni. näin sanoo raamattu.