Naurettavia väärinkirjoituksia, kertokaapa tekin :D
Kommentit (409)
Tuo lastenlastenlapaset oli paras :D
Yleensä nuo kovat ja pehmeät äänteet sekaisin, yhdyssanat pieleen, possessiivisuffiksi puuttuu (vrt. minun lapsi/minun lapseni), ja Hki taivutetaan aina Hkissa kun pitäisi olla Hgissä.....(=Helsingissä)
Nurmijärvellä toimii sellainen paikallislehti kuin Nurmijärven Extra-uutiset, jossa ei paljon jakseta kiinnostua tekstien oikolukemisesta (elleivät ole muuttaneet tapojaan viime vuosina).
Lehden toimitus sijaitsi silloin Kauppatalo-nimisessä rakennuksessa, ja lehdessä mainostivat toimivansa " Kuppatalossa" .
kalvolla luki LAPASEN PSYYKKINEN KEHITYS isoin kirjaimin...:)
Olikohan ne tarkotettu sateenkaariperheen tenaville..? :) Kirpparilla olen nähnyt bodyja nimellä " paitahousu-juttu" :) :)
Vierailija:
Ei täällä saa naureskella tai ilkeillä toisten kirjoitusmokille!*pilluilkiö* ;)
Olen vain kateellinen, kun en ole itse saanut aikaan ikinä yhtä hauskaa typoa. :)
Eräällä luennolla oli kerran erittäin odotuksenmukainen kirjoitusvirhe: kalvolla luki intertekstuaalisuuden sijaan interseksuaalisuus...
Nuo numerot on tällä palstalla kummallisia, en vieläkään ymmärrä mitä tarkoittaa 2n. Sehän pitää lukea kaksin vai tarkoitetaanko sillä kaksi kertaa n, en ymmärrä.
Vierailija:
Pizza slice oli muuntunut pizza cli..
-roileri
-panani
-bonitseja
-naistennahka hanskat
Vaa´assa luki: " Ei tarroja saa liimata vaakaan" . Olisi ollut vähän fiksumpaa kirjoittaa vaikka " Vaakaan ei saa liimata tarroja" .
BINGO KORTTI OSTOT KERTA OSTOINA. EI VIHKO MYYNTIÄ.
menstruate, kun piti olla measurement. Mahtoi olla työnantajalla hauskaa, eipä saanut kyseistä hommaa.
Talon myynti-ilmoituksessa kerrottiin, että kauppaan kuuluu pakastinarkku ja ruhonleikkaaja... Kääks! Oisko tarkoitettu RUOHONleikkaajaa! :)
Lähikuppilan seinällä:
" Älä polta äläkä jupottele biljardipöydän äärellä"
Vanhainkodin seinällä:
" Pyydämme omaisia merkitsemään vaatteet jotka tuotte tänne epäselvyyksien välttämiseksi"
" Saddam Hussein on joutunut eritysselliin"
" Lindhin murhasta pidätettyä vartioidaan itsemurhan ehkäisemisen välttämiseksi"
Projisiotelkkarimme käyttöoppaan kansilehdessä lukee todellakin " HEITTÄMINEN-TV" !
Joku valopää vain oli vetäissyt tusilla I:n L:ksi...