Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavia väärinkirjoituksia, kertokaapa tekin :D

Vierailija
20.08.2004 |

.

Kommentit (409)

Vierailija
401/409 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
402/409 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/409 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustussu-unnittelija xD

Vierailija
404/409 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillin hinnastossa luki kanahapurilainen. Huomautin, ja kun muutaman päivän kuluttua kävin uudelleen, oli teksti korjattu tunkemalla yläpuolelle m -kirjain. Nyt siinä luki kanahapmurilainen. Tilasin sitten sen...

Vierailija
405/409 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli itsepäinen mies. Hänen veljensä, joka oli myös kummisetämme kuoli ja seppeleen jauhoihin piti kirjoittaa muistolause. Hän ei luottanut, että me lapset osaamme kirjoittaa ( olimme jo aikuisia) ja niinpä hän itse kirjoitti: Kumisedän muistoa kunnioittaen. . .

Vierailija
406/409 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppiaallamme oli *lukihärö*. Silloin 1970-80-luvuilla oli kaupoissa tarjouksista kertomassa itse kirjoitetut pahvitaulut. Kaupassa oli tarjouksessa, milloin managomehu, omena-puoulukkamehu, milloin silalakat tai nutanpaisti.

Vierailija
407/409 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuo kovat ja pehmeät äänteet sekaisin, yhdyssanat pieleen, possessiivisuffiksi puuttuu (vrt. minun lapsi/minun lapseni), ja Hki taivutetaan aina Hkissa kun pitäisi olla Hgissä.....(=Helsingissä)

Ei paljon naurattanut. Mulla on kai huono huumorintaju. 

Vierailija
408/409 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli itsepäinen mies. Hänen veljensä, joka oli myös kummisetämme kuoli ja seppeleen jauhoihin piti kirjoittaa muistolause. Hän ei luottanut, että me lapset osaamme kirjoittaa ( olimme jo aikuisia) ja niinpä hän itse kirjoitti: Kumisedän muistoa kunnioittaen. . .

. . . nyt mene itselläkin (p:leen automaattinen tekstinsyötttö)po. NAUHOIHIN, ei jauhoihin. . 🤗

Vierailija
409/409 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuipa hyvään ketjuun nuo seppeleen jauhot :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän