Lue keskustelun säännöt.
Lähteekö joku teistä mun kans Tampereelle joskus bilettämään?
19.07.2010 |
Joku, joka on suurinpiirtein ikäiseni (itse olen 29) ja tykkää viihteellä tanssia (hittimusiikkia, ei mitään iskelmää) ja on viihteellä sellainen "menevä", hyväntuulinen, nauravainen ja tykkää mennä ja tanssia eikä vaan kököttää baarin perimmäisessä nurkkapöydässä hiljaa koko iltaa.. ;D
Oma kaveriporukka on sellaista, joka tykkää iskelmästä ja istuu baarissa koko illan samassa pöydässä, puheenaiheet liikkuu lähinnä lapsissa.. (ei siinä mitään vikaa muuten, mutta kun kerran perhe-elämästä pääsee vähäksi aikaa vapaalle, en halua koko iltaa lapsista höpöttää)
no, innokkaita? :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisi tehdä vaikka niin, että tehdään "treffit" johonkin jossa voi aloitella (eli varmaan joku pubi jossa puhekin kuuluu) Mä en oikein tiedä mitään pubejakaan sieltä, mutta saat ehdottaa ja katsotaan sitten :)
Palstailetko useinkin? Jos huutelen sua täällä joskus niin kuinkahan helposti täältä sinut saan "kiinni"?
ap