Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähteekö joku teistä mun kans Tampereelle joskus bilettämään?

Vierailija
19.07.2010 |

Joku, joka on suurinpiirtein ikäiseni (itse olen 29) ja tykkää viihteellä tanssia (hittimusiikkia, ei mitään iskelmää) ja on viihteellä sellainen "menevä", hyväntuulinen, nauravainen ja tykkää mennä ja tanssia eikä vaan kököttää baarin perimmäisessä nurkkapöydässä hiljaa koko iltaa.. ;D



Oma kaveriporukka on sellaista, joka tykkää iskelmästä ja istuu baarissa koko illan samassa pöydässä, puheenaiheet liikkuu lähinnä lapsissa.. (ei siinä mitään vikaa muuten, mutta kun kerran perhe-elämästä pääsee vähäksi aikaa vapaalle, en halua koko iltaa lapsista höpöttää)



no, innokkaita? :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat tanssimaan niin tampereella ei oikein oo mitään huippupaikkaa (riippuu aina niin fiiliksestä, dj:sta ja seurasta).

Mutta tässä jotain paikkoja: ilves, lovehotel, bebop, emma, armas.. jne

t: 8

Voisi tehdä vaikka niin, että tehdään "treffit" johonkin jossa voi aloitella (eli varmaan joku pubi jossa puhekin kuuluu) Mä en oikein tiedä mitään pubejakaan sieltä, mutta saat ehdottaa ja katsotaan sitten :)

Palstailetko useinkin? Jos huutelen sua täällä joskus niin kuinkahan helposti täältä sinut saan "kiinni"?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme