Tervehdys!
"Ahdas on portti ja kaita on tie joka vie elämään!"Tämän tutun kohdan löydämme raamatusta ja ilo tämä jakaa teidän kaikkien kanssa ja saada lähimmäinen ajatelemaan ja etsimään Herraa.Kuinka monelle elämän portti on vaikea ja jos tämän löytää ,niin on niin vaikea astua sisälle.Pääsynä tästä portista on edellyttää ,että menemme itseemme ja kumarramme Jumalan edessä ja tunnustamme syntimme ja myös vaikeutemme ja täytyy kyllä rukoilla apua että Jumala tulee ja vapauttaa taakoista meidät ja esteistä ja tulee ja auttaa meitä selviytymään;sillä Herra rakastaa tällaista rukousta ja auttaa ja Herran avulla itse olen selvitynyt onnellisiesti tähän päivään asti ja ilo vain kasvaa ja voima,kiitos ja siunausta,keijo södertälje
täällä taas näitä vähemmän fiksuja paikalla..