Lähteekö joku teistä mun kans Tampereelle joskus bilettämään?
Joku, joka on suurinpiirtein ikäiseni (itse olen 29) ja tykkää viihteellä tanssia (hittimusiikkia, ei mitään iskelmää) ja on viihteellä sellainen "menevä", hyväntuulinen, nauravainen ja tykkää mennä ja tanssia eikä vaan kököttää baarin perimmäisessä nurkkapöydässä hiljaa koko iltaa.. ;D
Oma kaveriporukka on sellaista, joka tykkää iskelmästä ja istuu baarissa koko illan samassa pöydässä, puheenaiheet liikkuu lähinnä lapsissa.. (ei siinä mitään vikaa muuten, mutta kun kerran perhe-elämästä pääsee vähäksi aikaa vapaalle, en halua koko iltaa lapsista höpöttää)
no, innokkaita? :)
Kommentit (21)
mut eikai se haittaa, oon ihan kiva ja asiallinen ;D
No ei sentään.. :D
Onko sulla sähköpostiosoitetta, vaikka jotain anonyymia jonka kehtaisit tänne mulle laittaa? Mulla ei oo kuin omalla nimellä... (tosin voin mä käydä tekaisemassa jonkun uuden jossain vaiheessa jos sulla ei ole)
ap
ja jos ei olisi tuo vaimo tuossa, niin tulisin. Enkä siis olisi pelkästää pervo vaan olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.
No joo, tuo tutustuminen uusiin.... tuli oltua erossa hetken aikaa ja silloin olisin tarttunutkin, ehkä ?
Oon kyllä 9 vuotta vanhempi
ap
kirjoitin sen ylös ja laitan postia sulle tässä lähiaikoina :)
nyt nukkumaan.. öitä!
ap
ei ole ensimmäinen kerta kun tämmösiä täällä on.
t: 2 vuotta sitten "mailikaverin" täältä löytänyt
se nyt vaan on lähin kaupunki, jossa olisi kunnon menomestoja.
Milloinkas olet tampereelle muuttamassa?
ap
ja jos ei olisi tuo vaimo tuossa, niin tulisin. Enkä siis olisi pelkästää pervo vaan olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.
No joo, tuo tutustuminen uusiin.... tuli oltua erossa hetken aikaa ja silloin olisin tarttunutkin, ehkä ?
Oon kyllä 9 vuotta vanhempi
ja jos ei olisi tuo vaimo tuossa, niin tulisin. Enkä siis olisi pelkästää pervo vaan olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin.
No joo, tuo tutustuminen uusiin.... tuli oltua erossa hetken aikaa ja silloin olisin tarttunutkin, ehkä ?
Oon kyllä 9 vuotta vanhempi
ap
...eli itse en voi lähteä, mutta suosittelen ehdottomasti että menet vielä tämän viikon aikana: Tampereella alkaa salsa- ja flamencoviikko, ja silloin kun valkkaat baarin oikein (sellainen missä siis esim salsaa), saat takuulla nopeasti uusia tuttavuuksia, opit uutta (ellet ole jo salsan taitaja) tai voi vain jorailla oman mielen mukaan. Itse en harrasta bsalsaa, mutta kokemukseni niistä piireistä on erittäin lämpimät ja ystävälliset ja menoa on enemmän kuin kunto kestäisi :o) Ko lajit vetävät puoleensa helposti lähestyttäviä, sosiaalisia ja meneviä ihmisiä. Suosittelen!
...eli itse en voi lähteä, mutta suosittelen ehdottomasti että menet vielä tämän viikon aikana: Tampereella alkaa salsa- ja flamencoviikko, ja silloin kun valkkaat baarin oikein (sellainen missä siis esim salsaa), saat takuulla nopeasti uusia tuttavuuksia, opit uutta (ellet ole jo salsan taitaja) tai voi vain jorailla oman mielen mukaan. Itse en harrasta bsalsaa, mutta kokemukseni niistä piireistä on erittäin lämpimät ja ystävälliset ja menoa on enemmän kuin kunto kestäisi :o) Ko lajit vetävät puoleensa helposti lähestyttäviä, sosiaalisia ja meneviä ihmisiä. Suosittelen!
ja sinä nro 8 (muistanko oikein?) lähtisitkö oikeasti joskus? Ei nyt ihan lähipäivinä tai välttämättä edes lähiviikkoina mutta tässä syksyllä vaikka? :)
Olisiko ideoita mikä/mitkä baarit olisi kivoja? Iitse en ole käynyt kuin siellä ilveksen alakerrassa, mikä se nyt onkaan, ja sitten jossain joka oli ihan keskustassa, en muista nimeä.
ap
Ja kaikki hulppeat kaksi meistä oli paikalla!Jeee!
keväämmällä, mutta ajankohta oli sellainen että en olisi päässyt.. no minkälaista teillä oli kahdestaan?
Monenko piti tulla tapaamiseen?
Minkä ikäisiä olette?
ap
Ja kaikki hulppeat kaksi meistä oli paikalla!Jeee!
Meillä oli vallan mukavaa!Siinähän sitä tutustu uuteen ihmiseen ja aika kulu kuin siivillä.Kesä vaan on verottanut, eikä olla keretty uudestaan miittaileen.
Mie oon muutaman vuoden alta kolmenkympin.
Ei mitään tietoa kuinka monen tarkalleen piti tulla.
Meillä oli vallan mukavaa!Siinähän sitä tutustu uuteen ihmiseen ja aika kulu kuin siivillä.Kesä vaan on verottanut, eikä olla keretty uudestaan miittaileen.
Mie oon muutaman vuoden alta kolmenkympin.Ei mitään tietoa kuinka monen tarkalleen piti tulla.
Varmaan teillä oli ihan kivaa, harmi etten päässyt mukaan.
Ja mies 34 v. muuten huolisin sinut kyllä mukaan, mutta oma mies ei taitais olla kauhean ilahtunut ideasta, joten kiitos mutta ei kiitos :)
ap
Kuten hiustenväri ja oletettava vaatetus (naisethan ei tiedä mitä pukevat ennen kuin minuutti ennen lähtöä..:D).Ja puh.numerot vaihdettiin, jos tulee jotain sekaannusta tms. Mutta siis, ei ollut neilikkaa :D
jos haluat tanssimaan niin tampereella ei oikein oo mitään huippupaikkaa (riippuu aina niin fiiliksestä, dj:sta ja seurasta).
Mutta tässä jotain paikkoja: ilves, lovehotel, bebop, emma, armas.. jne
t: 8
pitäs keksiä vähän parempi keino saada toisemme kiinni. ja vähän turvallisempi, ei sitä tiedä jos sä tai mä oltais jotain pervoja 60v äijiä.. :p