Lue keskustelun säännöt.
Onko suprafil-haalarit tosiaan hävinneet
07.08.2010 |
tai siis Lassien sivulla ei enää ole kuin vauvamalleja 98 senttiin asti. Tarkotan niitä haalareita, joissa oli kurahousukangasta haalarin alaosassa.
Eihän ole kauaakaan kun niitä oli paljon isompiakin kokoja. Käyttääkö isommat lapset sitten kuitenkin mieluummin erillisiä kuriksia kuin tuollaisia yhdistettyjä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kumman itse ostaisit lapselle, jos pitäisi valita: suprafill-haalari vai kurahousut?