Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suprafil-haalarit tosiaan hävinneet

Vierailija
07.08.2010 |

tai siis Lassien sivulla ei enää ole kuin vauvamalleja 98 senttiin asti. Tarkotan niitä haalareita, joissa oli kurahousukangasta haalarin alaosassa.



Eihän ole kauaakaan kun niitä oli paljon isompiakin kokoja. Käyttääkö isommat lapset sitten kuitenkin mieluummin erillisiä kuriksia kuin tuollaisia yhdistettyjä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman itse ostaisit lapselle, jos pitäisi valita: suprafill-haalari vai kurahousut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän