Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki joukolla aspergeria testaamaan

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen sosiaaliset taitonsa ovat aika olemattomat ja hänellä on hyvin suppea ystävien joukko mutta laatu korvaa tässä määrän. Mekin olemme tunteneet 30 vuotta ainakin joten on helppo lukea toista rivien välistä ja se hänen kömpelyytensä ei ole niin haittaavaa. Sosiaaliset tilanteet ärsyttävät häntä joten tiedän jo valmiiksi että en pyydä häntä kanssani ulkokirppikselle myymään tai stokkalle nuuhkimaan tuoksuja. Liiat aistiärsykkeet saavat hänet hermostumaan täysin eikä hän pysty esim kommunikoimaan usean ihmisen kanssa samanaikaisesti.



hän ei ole työelämässä mukana joten pystyy tulemaan toimeen kun arki on rauhallista.

Vierailija
2/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin uutinen? Arvelin moista mahdollisuutta kerran minut tuntevan psykiatrin kuullen. Hän ei ollut eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehui tekemisillään, opasti kaikkia ilman heidän pyyntöään, saarnasi kuin saarnamies ja halveksi ihmisiä joissa oli virheitä. Löysi muista kaikenlaisia ulkonäöllisiä ja opillisia virheitä ja luetteli ne häpeämättä kaikille. Raivosi ja pyysi anteeksi ja sen jälkeen raivosi siitä koska oli mielestään johdateltu pyytämään anteeksi, ja aina lopulta vaati muita pyytämään viimeiseksi anteeksi myös asioista jotka itse aiheutti. Ei ymmärtänyt sanaa "ei" kun oli eri mieltä jonkun kanssa. Vaati tunteita, vaati hellyyttä, vaati oikeita sanoja, antoi valmiiksi lauseita joita halusi kuulla sen sijaan mitä sanoin, vaati ilmaisemaan asiat tietyllä tavalla ja syyllisti jos ajatuksenluku ei minulta onnistunut. Harrasti extremelajeja, ei pysynyt paikallaan, paitsi tietokoneen ääressä jossa vietti yöstä suurimman osan, unirytmi oli ihan sekaisin. Tuhlasi määrättömästi rahaa itseensä mutta minua vaati maksamaan euronkin velan takaisin. Haukkui naisia jotka olivat yli 40 vuotiaita, ylipainoisia tai matalasti koulutettuja. On hakeutunut aina paljon nuorempien seuraan, näin kävi minullekin ja olin suhteessa aivan liian kauan koska olin nuori ja tietämätön. Vaati naiselta kokemattomuutta ja esiintyy uskovaisena. Suhteen päätyttyä ahdisteli ja vainosi vuosikaudet ja samalla syyttäen minua hulluudesta kun jätin hänenkaltaisensa täydellisen miehen. Mä en todella voi assi-inholleni tän kokemani jälkeen mitään.

Vierailija
4/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei syönyt.

Vierailija
5/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei toi tyhmä testi toimi mulla?

sulla on selkeästi vaikeuksia noudattaa annettuja ohjeita...

Vierailija
6/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei toi tyhmä testi toimi mulla?

sulla on selkeästi vaikeuksia noudattaa annettuja ohjeita...

Firefoxilla ei toiminut, mutta sain sen just tehtyä IE:lla. Tulos 73 pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei syönyt.


eikä sellaisia yleensä tarvitakaan.

ootkohan sä nyt sekoittanut sen johonkin muuhun?

Vierailija
8/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nämä nettitestit ovatkin lähinnä viihdettä. Älkää nyt kauhean tosissanne olko. Kysymyksetkin ovat tosi johdattelevia ja monitulkintaisia.



86p. ap itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä ei syönyt.


eikä sellaisia yleensä tarvitakaan.

ootkohan sä nyt sekoittanut sen johonkin muuhun?

ja ettei syö siihen mitään lääkkeitä. En itse tiennyt tähän saakka ettei mitään lääkitystä olisi tuohon syndroormaan ollutkaan.

Vierailija
10/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen alkanut miettiä, jospa exällä olikin ja tuomitsin hänet narsistiksi ja jätin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen alkanut miettiä, jospa exällä olikin ja tuomitsin hänet narsistiksi ja jätin:(

Vierailija
12/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa aika hyvät viitteet, jos ihan rehellisesti vastaa niihin kysymyksiin.Niitä on kuitenkin niin paljon ja oleellisia kysymyksiä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen alkanut miettiä, jospa exällä olikin ja tuomitsin hänet narsistiksi ja jätin:(

olettanut hänen olevan samanlainen kuin minä olin/olen.

Olisin voinut ottaa huomioon aspergerin, jos se olisi niin. Olemme eron jälkeen jutelleet ja hän sanoo, ettei tiedä, miksi on sellainen kuin on.Kuitenkin osasi rakastaa omalla tavallaan todella paljon.

Vierailija
14/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan olen alkanut miettiä, jospa exällä olikin ja tuomitsin hänet narsistiksi ja jätin:(

olettanut hänen olevan samanlainen kuin minä olin/olen.

Olisin voinut ottaa huomioon aspergerin, jos se olisi niin. Olemme eron jälkeen jutelleet ja hän sanoo, ettei tiedä, miksi on sellainen kuin on.Kuitenkin osasi rakastaa omalla tavallaan todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voin olla väärässäkin...

Vierailija
16/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voin olla väärässäkin...

joka käytti assi-korttia saadakseen lisää mahdollisuuksia kumppanin manipulointiin ja omien ilkeiden tekojen vähättelyyn.

Vierailija
17/28 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus?



selaimena firefox

Vierailija
18/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain kyllä kauhean korkeat pisteet.

Vierailija
19/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

= sinulla ei ole aspergerin syndroomaa.



Menenpä tekemään vielä saman veljeni tiedoilla. Pitäisi tulla ihan toisenlainen vastaus...palaan kohta.

Vierailija
20/28 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tuo yksi aikaisempi vastaaja. Laitoin (nyt jo aikuisen) veljeni tiedot (omasta mielestäni siis mitä hän olisi vastannut/minkälainen hän on) ja sain tulokseksi 132 pistettä = sinulla on todennäköisesti as. Niin onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi