Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ me tehtaäis 9v ja 7½v lasten kanssa tänään kun

Vierailija
29.07.2010 |

ulkona ei oikein jaksais olla (+33 ja painostavaa) ja sisälläkin seinät kaatuu päälle:// tuntui jo eilen että hulluksi tulee.

Kavareita ei lähipiirissä ole "saatavilla", puistoja tms ei ole alueella, ihan superankeaa ja tylsää:(((

Eilen tein jopa lettuja vaikka hiki valui muutenkin, mutta olipsahan tekemistä ja herkuttelua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pyöräretki kirjastoon

-Sulkapallopeli

-Juoksukilpailut lapsille, matkalle vesiesteitä (vettä vateihin)

-Sadettaja nurmikolle tai vesi-ilmapallojen heittoa (vesi-ilmapalloja saa aika monesta tavallisesta ruokakaupastakin)

-Tietenkin uimarannalle, jos mahdollista

-Uimahallissakin voi käydä vedessä vilvoittautumassa

-Metsäretkelle eväiden kanssa

-Kasvien keräystä ja kuivatusta retrohenkeen

-Retki kotiseutunähtävyyttä katsomaan, jätskit matkalla ja vaikka postikorttien lähettämistä mummoille ja serkuille

-Retki torille



Kuumahan noissa kaikissa tulee, mutta ehkä kivan tekemisen aikana sen voi vähän unohtaa. Mukavaa päivää!

Vierailija
2/2 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lähistöltä mitään huvipuistoa tms, siellä ainakin saa tuulenvirettä osakseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi