Lue keskustelun säännöt.
MITÄ me tehtaäis 9v ja 7½v lasten kanssa tänään kun
29.07.2010 |
ulkona ei oikein jaksais olla (+33 ja painostavaa) ja sisälläkin seinät kaatuu päälle:// tuntui jo eilen että hulluksi tulee.
Kavareita ei lähipiirissä ole "saatavilla", puistoja tms ei ole alueella, ihan superankeaa ja tylsää:(((
Eilen tein jopa lettuja vaikka hiki valui muutenkin, mutta olipsahan tekemistä ja herkuttelua.
Kommentit (2)
Löytyykö lähistöltä mitään huvipuistoa tms, siellä ainakin saa tuulenvirettä osakseen ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
-Pyöräretki kirjastoon
-Sulkapallopeli
-Juoksukilpailut lapsille, matkalle vesiesteitä (vettä vateihin)
-Sadettaja nurmikolle tai vesi-ilmapallojen heittoa (vesi-ilmapalloja saa aika monesta tavallisesta ruokakaupastakin)
-Tietenkin uimarannalle, jos mahdollista
-Uimahallissakin voi käydä vedessä vilvoittautumassa
-Metsäretkelle eväiden kanssa
-Kasvien keräystä ja kuivatusta retrohenkeen
-Retki kotiseutunähtävyyttä katsomaan, jätskit matkalla ja vaikka postikorttien lähettämistä mummoille ja serkuille
-Retki torille
Kuumahan noissa kaikissa tulee, mutta ehkä kivan tekemisen aikana sen voi vähän unohtaa. Mukavaa päivää!