Mieheni tienaa kuussa vähän alle 8000 €, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (74)
Kun menet töihin, tienaatko vähemmän, yhtä paljon vai enemmän kuin miehesi?
Montako lasta teillä on, minä ikäisiä?
Mikä auto teillä on?
Asutteko ok-talossa?Rivarissa?Kerrostalossa?Onko omistusasunto vai vuokra?
Onko teillä lemmikkieläintä?
Tienaan paljon vähemmän kuin mieheni.
3 alle kouluikäistä lasta.
Kaksi autoa, en kerro merkkejä, tutut tunnistaisivat ;).
Kerrostalossa. Omistusasunto.
On.
ap
Onko miehesi yrittäjä?Minkä alan,jos on?
Mitä lapsenne harrastavat?
Mikä eläin teillä on?Jos koira,rotu?
Asutteko kaupungilla kerrostalosaa vai lähiössä kauempana keskustasta? Missä päin Suomea?
Asuvatko isovanhemmat lähellä teitä ja ovatko avuksi esim. lastenhoidossa?
Minä tienaan kuussa 6000 e ja olen äärettömän ylpeä siitä mitä olen itse saanut aikaiseksi enkä elä kenenkään, en rakkaan aviomieheni, enkä muidenkaan, siivellä!!
aloititko samansisältöisen ketjun myös kaksplussalle?
Eli en palstaile kaksplussalla ollenkaan. Tämä on ainoa silloin tällöin harrastamani palsta.
ap
p.s. laita linkki mainitsemaasi ketjuun :)!
Onko miehesi yrittäjä?Minkä alan,jos on?
Mitä lapsenne harrastavat?Mikä eläin teillä on?Jos koira,rotu?
Asutteko kaupungilla kerrostalosaa vai lähiössä kauempana keskustasta? Missä päin Suomea?
Asuvatko isovanhemmat lähellä teitä ja ovatko avuksi esim. lastenhoidossa?
Lapsilla ei kauheasti harrastuksia, muskarissa ollaan käyty ja liikuntaa harrastettu.
Koira on, en kerro senkään rotua ;).
Asumme pk-seudulla ihan mukavalla alueella.
Isovanhempia asuu suht lähellä, mutta aika harvoin lapsiamme hoitavat.
Minä tienaan kuussa 6000 e ja olen äärettömän ylpeä siitä mitä olen itse saanut aikaiseksi enkä elä kenenkään, en rakkaan aviomieheni, enkä muidenkaan, siivellä!!
Me tienataan ukon kanssa 8000 e / kk netto (3500 ja 4500) ja ihan 37,5 t viikossa töillä, ei työmatkoja joista bonareita, eikä myöskään myyntibonuksia.
Nyt nautitaan 6 vkon kesälomasta. Normikeskiluokkaa Uudellamaalla.
Me tienataan ukon kanssa 8000 e / kk netto (3500 ja 4500) ja ihan 37,5 t viikossa töillä, ei työmatkoja joista bonareita, eikä myöskään myyntibonuksia.
Nyt nautitaan 6 vkon kesälomasta. Normikeskiluokkaa Uudellamaalla.
kun ap:kin mainitsi miehensä tulot?
kun ap:kin mainitsi miehensä tulot?
Hassua, miten monelle on herännyt tarve kertoa omista tuloistaan.
Hyvin pärjätään silti, ei ongelmia. Itse tienaan noin 25000/vuosi.
Mihelläni jää käteen verotuksen jälkeen yhtä paljon, mutta bruttotulot huomattavasti pienemmät...ja työtuntejakin vain 8-10 päivässä.
Asutaan myös pk-seudulla.
verottaja ja työsuhdeauto vie tuloista niin paljon, että käteen jää noin 3500 euroa/kk. Asumiskulut meillä on erittäin isot, joten kovin leveästi ei elätä, kun itse olen kotiäitinä. Asutaan siis pk-seudulla. Ja mies tekee töitä noin 12 tuntia päivässä.
terveisin ei ap
tulos oli viime vuonna 90 000 euroa. Haluatteko kysyä meiltä jotain?
haluatkos kysyä minulta jotain...heh-heh =)
tulos oli viime vuonna 90 000 euroa. Haluatteko kysyä meiltä jotain?
että jos kerrot niistä rahoista, niin voisitko antaa niitä vähän meillekin, joilla ei ole yhtä paljon. Itse tienaan tällä hetkellä 1500 e kuussa käteen, syyskuussa vain tonnin. Lokakuussa tilanne muuttuu ja saan taas palkkaa, brutto on 2600 euroa, ja siinä on ikälisät ja kaikki.
Emme ole köyhiä, mutta tällaisten ketjujen aloittajat kyllä saavat miettimään, miten eri tasolla palkat liikkuvat muualla SUomessa kuin pk-seudulla. Täällä 4000 euroa kuussa on hyvä bruttopalkka.
Toki menotkin ovat siellä suuret, mutta esim. maalla auto (tai kaksi, koska yleensä perheen vanhemmat ovat eri suunnissa töissä ja eri aikoihin) on välttämätön. Minulla menee tällä hetkellä ruokaan ja auton ylläpitoon 85 prosenttia omista tuloistani. Mies maksaa asuntolainaa omista tuloistaan ja lapsilisistä. Miehen tulot ovat hieman paremmat kuin minun, vaikkakin syksyllä otan hänet kiinni.
Jos haluat, kyllä mulle voi lähettää kesälomarahaa. Kesällä ei ole muita reissuja tehty kuin yksi huvipuistokeikka ja paljon uimarantaretkiä omilla eväillä. Onneksi lapset eivät ole koskaan tottuneet mihinkään merkkivaatteisiin tai muihin hömpötyksiin.
Niin, ja kerran vuodessa kuitenkin normaalisti käymme ulkomailla. Sitä reissua varten säästetään ja nautitaan sitten täysillä!
Kun menet töihin, tienaatko vähemmän, yhtä paljon vai enemmän kuin miehesi?
Montako lasta teillä on, minä ikäisiä?
Mikä auto teillä on?
Asutteko ok-talossa?Rivarissa?Kerrostalossa?Onko omistusasunto vai vuokra?
Onko teillä lemmikkieläintä?
Siinä nyt aluksi ;)