Mieheni tienaa kuussa vähän alle 8000 €, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (74)
Bruttopalkkahan ei kerro vielä oikein mitään. Nettona tuo palkka on hyvä, bruttona varmaan ok muttei nyt mikään taivaitahipova.
Kunhan maksamme puoliksi laskumme ja lapsilla on ruokaa + muuta. Muuten ne ovat mieheni rahoja, en voisi ikinä kehua tai edes miettiä koko asiaa.
Ei helvetti. Sama se, tienaako mies 2000 vai 6000 euroa. Kunhan on muut asiat kunnossa.
t. suht' varakkaasta perheestä kotoisin oleva - mutta omillaan 17-vuotiaasta toimeentullut.
Paljonko sinä saat noista tuloista käytettäväksesi? Tienaatko itse? Laitatteko kulut puoliksi?
En saa mitään tarkkaa summaa/kk käytettäväkseni.
Tililleni tulee kotihoidontuki ja lapsilisät.
Mieheni maksaa kauppareissut ym. jos ja kun minulla ei ole rahaa.
Lisäksi maksaa minun henk.koht. ostoksiani tarvittaessa tai antaa rahaa niihin.
ap
Mun kysymys kuuluukin, että miten pärjäätte?
Emme harrasta mitään "ökyilyä", mutta ei myöskään tarvitse kiristää joka penniä.
ap
tuntuu olla köyhä? tienaamme miehemme kanssa yhteensä n 1400 euroa kuussa
ap
Saan käytettäväksi laadukkaalta mieheltä varmaan 90 prosenttia tuloistaan käytettäväksi eli noin 3000 tonnia kuukaudessa.
ap
Kuinka monta tuntia viikossa miehesi tekee töitä?
Vaihtelee todella paljon, 30-60 h viikossa.
ap
onko hän koskaan kotona??harrastatteko seksiä?nauratteko yhdessä?hoitaako lapsia?lista on aika pitkä....
Saman tienaa munkin mies. Ei mulle kenenkään sen takia tartte mitään kysymyksiä esittää. Toivoisin toki että mieheni tienaisi 2 kertaa ton verran, mutta ei se tienaa. Pakko se siis on vaan tulla tolla toimeen ja tullaanhan me.
Täällä on aina näitä vastaavia aloituksia "minulla on sitä ja tätä, haluatko kysyä minulta jotain?", ihan vain päähänpisto oli tämä :).
ap
pokeripelle jos tienaa 8000 bruttona 3 tunnin päivätyöstä..
ap
Bruttopalkkahan ei kerro vielä oikein mitään. Nettona tuo palkka on hyvä, bruttona varmaan ok muttei nyt mikään taivaitahipova.
Verottaja vie aivan helvetillisen osan. Kiitos progressiivisen verotuksen.
ap
onko hän koskaan kotona??harrastatteko seksiä?nauratteko yhdessä?hoitaako lapsia?lista on aika pitkä....
Liian harvoin, erittäin paljon, hoitaa lapsia kiitettävästi.
ap
Mun kysymys kuuluukin, että miten pärjäätte?
Emme harrasta mitään "ökyilyä", mutta ei myöskään tarvitse kiristää joka penniä.
ap
Ökyilyä,heh.Ei kai noilla tuloilla vielä mitään ökyillä,vai?Me tienataan miehen kanssa nettona yhteensä n.9000€ ja olen tosi ylpeä siitä,että kannan oman korteni kekoon:)En voisi ajatellakaan,että mieheni antaisi mulle käyttörahaa menoihini...
Ja mitä ihmettä sinulta nyt sitten pitäisi kysyä?Noin yleisesti , aivan älytöntä meuhkata täällä palstalla rahasta.
Teillä ei kummoiset tulot ole, kun olet kotona. Mutta kyllä tolla pärjää, jos ei rakenna oktaloa Helsinkiin kivalle alueelle tms.
Ökyilyä,heh.Ei kai noilla tuloilla vielä mitään ökyillä,vai?Me tienataan miehen kanssa nettona yhteensä n.9000€ ja olen tosi ylpeä siitä,että kannan oman korteni kekoon:)En voisi ajatellakaan,että mieheni antaisi mulle käyttörahaa menoihini...
Ja mitä ihmettä sinulta nyt sitten pitäisi kysyä?Noin yleisesti , aivan älytöntä meuhkata täällä palstalla rahasta.
Kuten sanoin jo, kohta on päättymässä minunkin kotiäitiyteni ja kannan sitten rahani kekoon myös, kunhan työelämään pääsen/joudun ;).
Samaa perhettä ollaan, niin pitäisikö jokainen ravintolalaskukin pistää puoliksi vai? Vai mies istuisi rahakekonsa päällä ja minä kituuttaisin kotihoidontuella?
Eikä minulta tarvitse kysyä mitään, siksi kysymys "haluatko kysyä minulta jotain", kuten täällä palstalla on tapana laitella milloin mistäkin aiheesta. Enkä mielestäni meuhkaa.
Kumman paljon tunteita herättää tämä kysymys ;).
ap
Teillä ei kummoiset tulot ole, kun olet kotona. Mutta kyllä tolla pärjää, jos ei rakenna oktaloa Helsinkiin kivalle alueelle tms.
ap
Hämmästelen vaan sitä kuinka tunnut haluavan antaa ymmärtää, että olette varakkaita.
ap
Hämmästelen vaan sitä kuinka tunnut haluavan antaa ymmärtää, että olette varakkaita.
Täällähän on aina näitä kaikkia "haluatko kysyä minulta jotain?" -juttuja.
Niin "perheemme tulot yhteensä on 2500 € kuussa", kuin "olen neljän lapsen yksinhuoltaja", tai "opiskelen ja minulla on 3 kk ikäinen vauva", miksi tämä kysymys on jotenkin epähyväksyttävä noiden lukuisten muiden rinnalla?
ap
ap