Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa vasektomian, minulle taas

Vierailija
08.07.2010 |

tulee spermasta pahoja allergiaoireita (kyllä, lääkärissä on käyty). Lisäksi haluan pitää mahdollisuuden saada lapsi, vaikka nyt lapsiluku tuntuukin täydeltä. Mies odottelee minun päätöstäni. Mitä tekisit/sanoisit minun tilanteessani?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte lapsia, niin ei varmaan vasektomiaan. Kyllä se lasten hankkiminen ja hankkimatta jättäminen pitää olla yhteinen päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasektomian jälkeen enää käytettäisi. Kondomi estää nyt oireet. Lapsia ei ole tarkoitus hankkia enää, mutta minä haluaisin pitää mahdollisuuden lapseen, jos nykyisille jotakin tapahtuisi. -ap

Vierailija
4/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette ole ihan varmoja. Meillä mies haluaisi piuhat poikki, minä toisen lapsen. Toivottavasti ei hanki vasektomiaa, että olisi mahdollisuus vielä joskus.

Vierailija
5/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tuon entäs jos -mahdollisuuden. -ap

Vierailija
6/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkäillyt loppuun asti. Hän se on päättänyt ettei missään nimessä enää lapsia halua eikö totta?

Vierailija
7/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ois se tehty jo ajat sitten ja tämäkin raskauden pelko turha. Mut ei niin ei. Minun se on mentävä, ja jonotettava sterilointiin - asuinpaikkakunnallani naisilla paljon pidemmät jonot kun miehet taas pääsee melkein tuosta vain..

Vierailija
8/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kepulikonstein oikeuta! Lapsiluku on tässä maailmassa täysi, jos tenavia on YKSI

Vierailija
9/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on täysin varmaa, että lapsia ei enää haluta ja vaikka joskus vauvakuume hetkellisesti iskisikin, niin se olisi vain sellaista haluamiasta, mistä tietää ja hyväksyy, ettei sitä voi saada. Oli kyseessä sitten vasektomia miehelle tai sterilisaatio naiselle. Molemmista täytyy ymmärtää, että ovat lopullisia ratkaisuja, vaikka lääketieteellä olisikin mahdollisuus purkaa toimenpide. Liian kallista yhteiskunnan rahojen tuhlausta oman päättämättömyyden takia.

Vierailija
10/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa tulee, siitä vain poistuvat siittiöt. Oletko allerginen siittiöille?

Vierailija
11/11 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin valmis lopulliseen ratkaisuun.

Tuskin olen siittiöille allerginen. On puhuttu vain sperma-allergiasta(, josta ei siis ole ongelmaa kun käytössä on kondomi.)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi