Mieheni tienaa kuussa vähän alle 8000 €, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (74)
Mun mies tienaa suunnilleen saman ja mä saan olla kotiäitinä.
Ethän tienaa pyllylläs? Kait elätät itses?
Kuinka monta tuntia viikossa miehesi tekee töitä?
päivässä.
En tee itse mitään, mutta en myy peppuanikaan.
ap
Paljonko sinä saat noista tuloista käytettäväksesi? Tienaatko itse? Laitatteko kulut puoliksi?
Mun kysymys kuuluukin, että miten pärjäätte?
tuntuu olla köyhä? tienaamme miehemme kanssa yhteensä n 1400 euroa kuussa
Saan käytettäväksi laadukkaalta mieheltä varmaan 90 prosenttia tuloistaan käytettäväksi eli noin 3000 tonnia kuukaudessa.
verottaja ja työsuhdeauto vie tuloista niin paljon, että käteen jää noin 3500 euroa/kk. Asumiskulut meillä on erittäin isot, joten kovin leveästi ei elätä, kun itse olen kotiäitinä. Asutaan siis pk-seudulla. Ja mies tekee töitä noin 12 tuntia päivässä.
terveisin ei ap
3000 tonnia laadukkaalta mieheltä... :DDDDD
Saman tienaa munkin mies. Ei mulle kenenkään sen takia tartte mitään kysymyksiä esittää. Toivoisin toki että mieheni tienaisi 2 kertaa ton verran, mutta ei se tienaa. Pakko se siis on vaan tulla tolla toimeen ja tullaanhan me.
Meillä sama. Ja joudutaan laskemaan pennoset aika tarkkaan, että riittää meidän menoihin täällä pk-seudulla. Ei eletä hulppeasti vaan ahtaasti pienessä remonttia vaativassa paritalossa. Itsellä vielä paljon pienemmät tulot. Meillä ei tehdä hulppeita matkoja, osteta ihania vaatteita tai rakenneta kesähuviloita. Mä niin toivoisin, että mies tienaisi väh 10 000 niin elämä alkaisi helpottaa.
Mutta minulle riittäisi vaikka tienaisi 3000 euroa kuussa kun olisi enemmän kotona! Nykyään aina duunissa.
Rahalla ei saa onnea, vaikka siis ei tuo mieletön tulo olekaan.
pokeripelle jos tienaa 8000 bruttona 3 tunnin päivätyöstä..
ap
ap
päivässä.
En tee itse mitään, mutta en myy peppuanikaan.
ap
ap
miksi haluaisin?