Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan täällä ketään, joka laihduttaa tällä hetkellä?

17.07.2010 |

Heips siskot!

Palasin tänne pienen tauon jälkeen kun ei nuo inssit tuottaneet tulosta ja painoa olisi hyvä pudottaa, josko se vaikka auttaisi asiassa. Eli nyt olen saanut 7 kg pois kuudessa viikossa eli BMI 29. Vielä pitäisi tikistää muutama kilo niin pääsisin taas jatkamaan hoitoja. Toki voisin jatkaa jo nyt, mutta koska minulla on kohta ikää 39 niin parempi edes tuota painolukemaa saada alas kun iälle ei valitettavasti voi mitään. Motivaatio on kova ja toivoisi tietysti nopeasti tuloksia, mutta tämä "laihdutuskerta" poikkeaa aiemmista siten, että nyt tämä on loppuelämän tapa syödä eikä mikään väliaikainen projekti. Lasken painonvartijoiden pisteitä ja se on osoittautunut hyväksi minulle.

onko täällä muita, jotka yrittävät keventyä hoitojen lomassa? Olen toiveikas, että pääsisin jatkamaan hoitoa jo syyskuussa tai viimeistään lokakuussa, mutta katsotaan nyt kilo kerrallaan. En vaan millään enää malttaisi odottaa...

TErkuin Evelina

Kommentit (427)

Vierailija
241/427 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se viiva siitä vielä vahvistuu, nyt peukut pystyyn :) Miten musta tuntuu, että sä testaat huomennakin ;)

Tänään lähden sinne miehen kainaloon. Peruin sen reissun tyttöporukalla. Menee 65 euroa hukkaan, mutta tämä on nyt tärkeämpää. Nyt on jo kuitenkin vähän parempi fiilis. Skypessä eilen voitiin jo muutakin jutella eikä vain itkeä.

Palelin minäkin eilen ja yöllä oli vielä pää ja kurkku kipeä. Mutta aamua kohti parani. Taisi mulla johtua liian vähäisestä juomisesta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
242/427 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Perjantai!! Vaikka viikonloppu onkin töitä, niin silti kivaa kun on viikonloppu :) Evelina, oot oikein kunnon testailija :) mä testailen vasta parin viikon päästä, ellei kuukautiset ala. Lääkäri sanoi, että plussatulos on nähtävissä aikaisintaan kahden viikon päästä inssistä. Mä ajattelin tosiaan laskea ton testipäivän pisimmän kierron mukaan + 1 päivä. Teitkö Evelina molemmat testit samaan vuorokauden aikaan? Kaveri, joka käytti Pregnyliä testasi aamuisin plussaa ja iltapäivällä negaa reilun viikon ajan, on noi hormonit hassuja!!

Tuulille ihanaa viikonloppua miehen kainalossa!! Ja tietenkin kevyttä&terveellistä meille kaikille!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/427 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu, kaikki testit ole aamupisusta. Mutta yritän tosissani nyt pitää ainakin pari päivää taukoa, jos onnistun, luultavasti en, niin kuin Tuuli arvelikin.

Soitin vielä klinikalle ja kysyin voiko se vielä olla pregnyl-plussa niin kuulemma ei jos olen aiemmin jo saanut negaa. Tai siis että nega ei tässä tapauksessa enää vaihdu plussaksi. Mullakin ohjeistus oli että 14 vrk inssistä, mutta kun on noita testejä niin testailenpa hyvikseni vaikka turhaa mielipahaa itselleni aiheutan jos esim. seuraava on taas negaa jne. Mutta minkäs itselleen voi..

tämä päivä on ollut aika kärsimystä kun yritän kompensoida noita pizzoja ja hampurilaista. Koko ajan tekis mieli jotain, mutta yritän pysyä tiukkana ja tehdä paljon kävelylenkkejä (tuolla sateessa) ja puuhastella kaikkea. Ja aikaisin nukkumaan, se on aina hyvä konsti kun laihduttaa;-)

Kevyttä viikonloppua teillekin siskot! Ja toivottavasti Tuulilla on edes hiukan parempi mieli.

244/427 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas siskot! Jos palaisin taas ketjun alkuperäiseen aiheeseen ja pyydänkin teiltä vinkkejä välipaloiksi. Pienin pistein siis.

Ongelma on iltapäivän kahvituokio. Kesällä tapasin syödä tuoreita marjoja raejuuston kanssa tai sitten vähän vesimelonia raejuuston kanssa. En viitsis vielä tyhjentää pakastinta marjoista ja meloni vähän jo kyllästyttää mutta raejuusto ei. Elikkäs oisko jotain ideoita? Periaatteessa tykkään kaikesta, paitsi tillilihasta, joten sen suhteen ei rajoituksia. Salaattia en oikein kahvin kanssa tykkää syödä, voileipä olisi tietty ihan ok, mutta olen vähän yrittänyt vähentää sitä leivän syöntiä. Pelkkä hedelmä taas ei oikein kahvin kanssa maistu, erikseen kyllä. Ääh, meneekö vaikeaksi.

No kertokaahan mitä puputatte välipaloiksi kun palaatte linjoille.

Mulla taas selkää vähän kiristää kun roudailin huonekaluja, jouduin ottamaan yhden panadolin, mutta ei kai se tässä kohtaa ihan pahaksi ole. Yritän minimoida lääkkeiden käytön, mutta lääkäri sanoi, että voin kyllä ottaa tarvittaessa vahvempaakin lääkettä, mutta ei ibuprofeiinia. Sanoi, että todella paha kipu saattaa nostaa kortisolia elimistössä niin paljon, että siitä saattaa vauvakin lopulta kärsiä. No tilanne ei ole nyt paha ja hyvä tietää nämä jutut siltä varalta jos lykästää, edes jonain päivänä.

Vinkkejä odotellen Evelina

Vierailija
245/427 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti ole välttämättä kahvin kanssa parhaita, mutta tässä ainakin muutama vinkki:

-rahka ja ananas (ei tarvitse edes sokeria) -rahkasta tehdyt pirtelöt

-valkuaisvaahto+rahka marjojen kera

-hedelmäsalaatit

Tässä vaiheessa sitten googlasin, kun oma mielikuvitus loppui ;) Löytyiskö täältä mitään

http://www.eu.gw.com/laihis/jalkkari.html

Eikä Nutrilet-patukkakaan silloin tällöin ole katastrofi. Mun traineri sanoi, että se on hyvä ottaa silloin, jos tietää, että pääsee syömään pääruuan normaalia myöhemmin. Siinä on jotain 270 kaloria, joten ei ihan kevyttä, mutta kyllä se aika hyvin nälkää pitää. Aterioita sillä ei kuulemma saa korvata, mutta siirtää kyllä.

Mä en muuten saata syödä raejuustoa pelkältään. Johonkin sekoitettuna se kyllä uppoaa, olen joskus jopa puuroon ja hernekeittoon laittanut. Olen lisäksi tehnyt raejuustosta ja tonnikalasta tai kanamunista sellaisen tahnan leivän päälle. On proteiinipitoisempaa kuin leikkeleet.

Menepä nyt tarkemmin tutkimaan tuota linkkiä....löytyiskö jotain kevyttä ja hyvvää :-9

246/427 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin tuota linkkiä oikein ajatuksella huomenna ennen kun menen kauppaan. Mutta tuo rahka kuulosti oikein hyvältä, en sitä itse muistanutkaan vaikka olen aikoinaan paljon syönytkin. Ja ihanat rahkapohjaiset pirtelöt, nam. Tosin se ei ehkä mene ihan kahvin kanssa, mutta muuten kyllä. Tein joskus sellaisia pirtelöitä, mihin tuli 1 prk rahkaa, puolikas banaani, marjoja, pari-kolme pähkinää, tujaus vehnälesettä ja vähän rasvatonta maitoa. Oli muuten hyvää ja loistava protskupläjäys. Oih, tässähän tulee ihan nälkä;-) Hedelmärahka kyllä sopii kahvin kanssa, eli aloitan ehkäpä siitä näin aluksi. Vaihtelu virkistää. Samoin pitäisi selata vähän salaattiohjeita kun alkaa tuo perus vihersalaatti tökkiä kevytfetan kanssa. No paneudun niihin välipalojen jälkeen.

Hyvää yötä! ja jokos Tuuli olet päässyt miehen kainaloon?

247/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siis! Tein taas aamulla testin ja negaahan se näytti. Enkö jo idiootti tajua, ettei se kuitenkaan voi vielä näyttää oikein kun on päivä 9 menossa. Voi hyvää päivää! Nyt ihan oikeasti en tee testiä ennen kun joskus tyyliin torstaina. That's a promise.

Loistavaa lauantaita! Meikkis alkaa tutkia nyt ruokaohjeita ja suunnittelee ensi viikon ruokalistaa!

Vierailija
248/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus otettu vastaan! Kyselen sulta joka päivä ootko testannut :)

Olipa ihanaa nukkua pitkään!! Mentiin peiton alle joskus yhdeltätoista ja heräsin puoli yksitoista!! Mies lähti töihin jo seiskalta, mä menen töihin kahdelta. Eilen oli ihan hirveä vilu ja nenä oli tukkoinen, nyt ei ole enää mitään. Meillä on töissä todella paljon flunssan kourissa painiskelevia työntekijöitä, mä en nyt kyllä tarvitse sitä!

Kävin malttamattomana vaa'alla jo tänään! Paino oli tippunut tasan 2kg, jee!!! Vaikka virallisesti mun punnituspäivä on vasta ensi keskiviikkona, niin oli pakko käydä tarkistamassa, että suunta on oikea :) Keskiviikkona sitten lopulliset lukemat!

Kyselit Evelina noista välipaloista. Mä syön todella paljon marjoja ja sekoitan niihin rahkaa tai maustamatonta&rasvatonta jogurttia sekä hiukan sokeria ja tipan hunajaa. Yksi mun lemppari välipaloista on 2dl maustamatonta&rasvatonta jogurttia, 1 granaattiomena ja 1 rkl hunajaa. Niin namia! Toi on todella täyttävä setti ja niin piristävää! Oon reissannut ja työskennellyt paljon ulkomailla ja tuo on yksi marokolainen jäliruoka.

Teen myös paljon salaatteja tässä pari mun suosikkia:

juustoravioleja, tonnikalaa chilikastikkeessa, jäävuorisalaattia, tomaattia, punasipulia, tilkka viinietikkaa, tuoretta basilikaa ja päällr hyppysellinen parmesaaniraastetta

ruispastaa, purjoa, marinoitua kalkkunafileetä, viinirypäleitä, kurkkua, säilykepersikoita (mehussa), tammenlehtisalaattia, herneenversoja. Näiden päälle teen marinadin: valkosipulinkynsi, öljyä, hunajaetikkaa, säilykepersikoiden lientä, sinappia, suolaa ja mustapippuria.

Sitten teen kaikenlaisia smoothieita, wrappeja, pizzaa (pohja myös itse). Leivon myös jonkun verran piste-pullia ja broiskupiiraita.

Kevyttä päivää!!

Vierailija
249/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina, sun pitäis laittaa ne testit johonkin aikalukon taakse, ettet pääse etukäteen testailemaan ;)

Tässähän tulee nälkä, kun näitä ohjeita lukee. Tuota granaattiomena jälkiruokaa kannattaisikin nyt syödä, sillä sitä granaattiomenaa pidetään hedelmällisyyden symbolina niiden siemenien takia ;) En ole muuten koskaan granaattiomenaa syönyt. Olis aika kokeilla :)

Pääsin eilen miehen kainaloon ja se on kyllä ihan paras paikka :) En vois kuvitellakaan, että nyt olisin juhlimassa. Harmi tietysti ystävien puolesta, kun ei ole kivaa, kun kuviot muuttuu. Mutta toivottavasti heillä on kuitenkin hauskaa siellä.

Pienestä se ihminen voi tulla tyytyväiseksi. Toin tänne miehen luokse yhdet ryijytaulut, jotka olin kotiini ostanut ja ne ei sinne sitten oikein passannutkaan. Maksoin niistä vielä aika paljon ja tuntui kurjalta, kun ne ei sitten olleetkaan sopivat. Tänne ne passaa kuin nenä päähän...just oikea väri, muoto ja koko :)

Jatkan siivoiluja. Mies on kilpailuissa, kun oli jo ilmoittautunut aikaisemmin. Illalla sitten vietetään yhdessä venetsialaisia :)

Hauskaa venetsialaisviikonloppua kaikille :)

250/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Siis aivan mielettömän herkulliselta kuulostavat kaikki nuo reseptit. Nam! Olen huhkinut koko päivän kellarin kimpussa enkä jaksa enää lähteä kauppaan. joten en vielä tänään pääse kokeilemaan noita herkkuja, paitsi marjarahkaa jo tein. Minäkään en ole koskaan käyttänyt granaattiomenaa vaikka olen lukenut sen olevan tuhti terveyspommi, mutta kevyt siis kuitenkin. Pitääpä kokeilla jos tuossa lähiprismassa sellaisia on, luulisin että on.

Arvaapa Tuuli mitä tein? Nakkasin testit naapurille ja sanoin, ettei anna niitä mulle ennen kuin keskiviikkona töiden jälkeen vaikka kuinka itkisin niiden perään. Kjäh kjäh, erävoitto. On jo nyt ikävä niitä, mutta onneks naapuri lähtikin mökille ja sitten on työmatkalla, joten en edes voi mitenkään saada niitä takaisin aiemmin. Ellen sitten tule hulluksi ja juokse apteekkiin...no en!

Ihana fiilis kun sain sen keltsun järjestykseen ja hyllyille lisätilaa. Nyt voin viedä sinne vaatekaapista kaikkea ylimääräistä sälää laatikoissa niin ei vie turhaa tilaa sitten mun uudesta vaatekaapista. Seuraava prokkis on kesävaatteiden laitto laatikoihin ja syksyisemmät vaatteet esille ja jättikoot kierrätykseen. Toisaalta osaa niistä voi varmaan käyttää sitten kun on viimeisillään raskaana. Mistäköhän meikäläinen muuten saa raskausajan vaatteita, lähinnä housuja kun mulla on niin piiiitkät koivet, etten saa housuja kaupasta ollenkaan. Jollain postimyynnillä on yksi ainoa merkki, missä riittää lahkeen pituus. Mutta eihän ne vauvamasun kanssa enää käy. Kääk, onpa mullakin ongelma.

Kivaa lauantaita!

Vierailija
251/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin toi, että annoit testit naapurille :) Etkä sitten lähde aamuvarhaisella tiirikoimaan naapurin ovea ;)

Granaattiomenat ovat kyllä aivan ihania! Kuorimisessa on jonkun verran työtä, kun ne siemenet ovat sellaisissa omissa lokeroissaan siellä sisällä, mutta lopputulos on niin herkkua! Mä söin koko kesäloman yhden päivässä. Täytyy käydä taas ostamassa joku päivä!

Evelina, kuinka pitkä sun normi kierto on? Koska siis sulla pitäisi kuukautisten alkaa jos alkavat?

Tuuli, nautiskele viikonlopusta, sulla on varmasti ihanaa!!

252/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan naapurilla joku varashälytin jos intoudun tiirikoimaan;-)

Mun kierto on 30-31 päivää eli pitäisi alkaa vasta 7. tai 8. päivä. Entäs sulla Satu?

Klinikalla aina ovat sanoneet, että voin testata tasan kahden viikon päästä inssistä. Ja joka kerta olen kysynyt, että eikö se ole hieman aikaista kun menkkojen pitäisi alkaa siitä vasta jotain kolmen neljän päivän päästä. Ja aina vastaavat, että kyllä ne alkaa aiemmin kun pregnyl lyhentää kiertoa. No eipä vaan ole lyhentänyt. Tämäkin kertoo minusta sen, ettei pregnyl minulle vaikuta, kerran kierron pituuskin pysyy samana kuin luomuna. On niin rasittavaa hakata päätä seinään kun eivät kuuntele!!!! Jos nyt vuoto alkaa, niin munhan pitäisi jo oliko se toisena tai kolmantena päivänä alkaa pistää hormonia IVF:ää varten. Haluaisin kuitenkin jutella lekurin kanssa, että jos tehtäis vielä yksi inssi niin että oikeasti mentäisi oman kierron mukaan. Tulisi itselleni ainakin hyvä mieli, ettei ainakaan ole siitä kiinni, etteikö ajoitus olisi oikea.

Jos siis klinikan mukaan voisin testata oikeasti jo 4. päivä kun tulee se kaksi viikkoa täyteen niin sehän on taas monta päivää liian aikaisin. No joku herkkä testi saattaisi näyttää jos on näyttääkseen. Eli ei mun siis kannata testata vielä torstainakaan. Milloinkas sulle on suositeltu testausajankohtaa?

Jaahas, pitäisköhän väsätä vähän iltapalaa, tänään en ole kyllä paljoa syönyt kun on ollut niin paljon tekemistä. Nyt olisi tarjolla itsetehtyä vispipuuroa ja pari leipää.

Lupsakkaa lauantai-iltaa!

Vierailija
253/427 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhistus, jos olisi ja sitten jotkut vartija-sedät tulisivat kyselemään, että mitäs täällä tapahtuu :)

Mun kierto on 30-34 päivää ja kerran oli 36 päivää. Jos maltan noudattaa mun logiikkaa, niin järkevintä olisi siis testata vasta 9.9. aamulla. Lääkäri kyllä sanoi, että testaa ensi keskiviikkona, mutta enpä taida vielä silloin.

Jos susta yhtään tuntuu siltä, että haluaisit vielä yhden inssin omalla kierrolla, niin mun mielestä sun kannattaisi tehdä se! Eipä ainakaan sitten jää mietityttämään se olisiko onnistunut!

Mä oon kanssa lueskellut noista rtesteistä netissä ja yleinen kehoitus on, että testaus pisin kierto+viikko. Mainostetaanhan niitä, että testaa jo samana päivänä kuin kuukautisten pitäisi tulla, mutta osalla hcg-hormoni arvo nousee niin hitaasti, että ei heti anna plussaa vaikka olisikin raskaana.

Pitäisi vaan yrittää unohtaa tää asia hetkeksi ja yht'äkkiä huomata, että oi, kuukautisethan ovat kaksi viikkoa myöhässä!

Huomiseen!

254/427 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hyvin meni aamu, vaikken voinut testakaan;-) Raukka koira oli taas yöllä ripulissa, onneks vaan kahteen kertaan piti käydä ulkona ja silloin ei vielä satanut, jee. Keksin syyn, miksi taas vatsa toisella sekaisin. Yksi koiratuttu antaa aina kun nähdään jotain sellaista kuivattua maksaherkkua, ja nyt kaksi kertaa sen jälkeen on tytön masukki mennyt sekaisin. Eli enää ei sitä saa antaa.

Hih näin mainion unen. Yksi tuttu vihjaisi, että voisin minäkin varmaan vähän alkaa laihduttaa. Vastasin tähän, että joo, mutta synnytin kaksi viikkoa sitten, joten eiköhän minulla syystäkin ole vielä iso vatsa. Olin saanut pulskan tytön ja mikä huvittavinta, minulla oli 14 kk vanha toinenkin tyttö. Voi kun olisikin totta.

Mulla illalla nukkumaan mennessä vihloi ja nipisteli alavatsaa, mutta en ole ihan varma, oliko vauvaosastolla vai suolistossa. Ajallisesti voisi tietysti olla niitä kuuluisia kiinnittymiskipuja, mutta tiedä häntä.

Voi hitsit mikä ikävä sade. Menee taas sisähommissa koko päivä. No jospa tänään keskittyisi tuohon ruokapuoleen, mutta se tarkoittaa että pitää lähteä sateeseen kävelemään jos mielin kauppaan. Sunnuntaisin on muutekin vähän huonot rehuvalikoimat kun eivät saa tuoretta laitettua. No, kai sieltä jotain syömiseksi kelpaavaa löytyy.

Satu, noilla herkimmillä, mitkä mittaa sen 10 yksikköä, voi testata jo neljä päivää aiemmin. Ja mun david testit sanoo, että jopa kuusi päivää. Mutta tietenkään tulos ei ole luotettava noin varhaisessa vaiheessa. Tai siis jos näyttää negaa niin saattaa kuitekin vielä muuttua plussaksi.

Leppoisaa sunnuntaita.

255/427 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se eilinen oli alavatsakipua ja tänään nipistää oikein kunnolla tuota vasempaa munanjohdinta. Ihan kuin joku työntäisi sukkapuikkoa sinne aih. Voisiko olla, että sieltä nyt rakkula yrittää liikkua kohtua kohti, mutta on raukka jäänyt jumiin. Hitsit kun en muista luomukierroissa, että onko ollut vastaavaa, ilmeisesti ei kerran en muista. Aamusta nipistys on ehkä hiukan siirtynyt keskemmälle. Voi kun olisi kyse siitä, että se hedelmöittynyt munasolu on nyt mennyt kohtuun ja yrittää kovasti kiinnittyä. nyt on pp10 ja Niklas sanoi, että inssissä kiinnittyminen tapahtuisi reilun viikon jälkeen. Jos oletetaan, että mulla oli se ovis vasta su-ma niin nyt olisi vasta viikko. No ei voi tietää. Viikon päästä about ollaan viisaampia.

Onko sulla Satu ne nippailut jo loppuneet? Eikös sullakin ollut reilun viikon päästä jotain väänteitä?

Ah sade loppunut, nyt hommiin. Kivaa päivää!

Vierailija
256/427 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa n. viikon kuluttua inssistä nipistelyä alavatsassa ja sitten sellaista painontunnetta. Ihan kuin kuukautiskivut! Nyt nippailee silloin tällöin, närästää koko ajan (mitä mulla ei ole ollut varmaan kahteen vuoteen) ja sitten selkää ja kylkiä särkee. Varmaan mun jotain jännityskipuja!

Kävi yksi hauska juttu mistä unohdin eilen kertoa! Eilen töissä kolme eri ihmistä kysyi multa oletko sä Satu raskaana! Sitten kun sanoin, että en, miten niin, niin kaikki sanoivat, että kun mun iho on muuttunut ihan erilaiseksi!! Kuittasin jutun huumorilla ja sanoin, että oon satsannu kauneudenhoitotuotteisiin :)

Kohta aletaan peukuttaa, että kuukautiset eivät ala :) Huomenna meen töihin vasta neljältä, joten ajattelin tehdä jauhelihapihvejä ruoaksi. Tänään söin ison lautasellisen parsakaalia, papuja, perunaa ja porkkanaraastetta. Mies naureskeli, että riittääköhän toi nyt varmasti, kun kannoin lautasta telkun ääreen!

Kauniita unia ja kivaa uutta viikkoa h-hetket lähestyvät!!

257/427 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu miten sun iho on muuttunut? Mulla on normistikin aika rasvainen iho tai sekaiho, mutta nyt jotenkin pukkaa enempi näppuä naamaan kuin yleensä. Toisaalta voi vaikuttaa tuo alkuviikon pizza ja hampurilainenkin, mutta ei mulla yleensä syömiset juuri näy naamassa. Toisaalta iho on hirmu pehmeä vaikka onkin rasvaisempi ja epäpuhtaampi. Mielenkiintoista.

Kauniita unia sinnekin!

Vierailija
258/427 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon kuulaampi, tasaisempi ja kaikki näpyt ovat hävinneet! Mulla on normaalisti todella rasvainen iho, näppyjä tulee silloin tällöin huokoset ovat selvästi näkyvissä t-alueella. Mies sanoi myös eilen illalla, että mun iho on elävämmän näköinen.. Miehet! Ei se nyt kuolleelta ainakaan ole näyttänyt :) no ymmärsin kyllä mitä mies tarkoitti! Mä kyllä hoidan ihoani todella hyvin ja kävin tossa kolmisen kuukautta sitten ihoanalyysissä ja iho sai iäkseen 25!! Se oli kyllä kiva juttu, eivät ole kosmetiikkaan tuhlatut rahat menneet ihan hukkaan :D

Vierailija
259/427 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni eilinen päivä poissa koneen ääreltä.

Toivottavasti Evelinan sukkapuikko-nippailut on muuttuneet ihan normaaleiksi nippailuiksi ;) Ja tosi hyvä veto se testien naapurille vienti. Ethän ole jo käynyt tirrikoimassa ovea ;)

Ja toivottavasti ne Sadun työkaverit ovat oikeassa uudenlaisen hehkun syystä :) Ei se vaan ole pelkän laatukosmetiikan ansiota ;) Monet on kyllä sanonut, että raskaana ollessa tulee ihan erilaista hehkua kasvoille.

Tuosta Sadun miehen ei niin loppuun asti ajatellusta kommentista tuli mieleeni ex-anopin (mukava ihminen) lausahdus ensimmäisenä päivänä, kun tulin kotiin laitokselta kuopuksen kanssa. Sanoi, että onpa äidin näköinen, mutta ei haittaa, onneksi on terve ;) Mä olen kuullut tämän monta kertaa ihan vitsinä heitettynä, mutta tämä sanottiin ihan tosissaan. Piti siinä hormonihöyryissä vähän ensin nieleskellä, mutta tajusin hänen vain tarkoittaneen, että on ihmeellistä miten poika voi olla niin äidin näköinen...ja olihan se, suloinen kuin mikä ;D

Nyt ruuanlaittoon, mies tulee kohta ruokatunnille. Mukavaa alkanutta viikkoa!

260/427 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sanotaan että raskaana ollessa iho oikein hehkuu. Nyt kun tarkemmin analysoin omaa sian nahkaani, niin näyttää kyllä tasaisemmalta ja huokset pienentyneet paria pientä näppyä lukuunottamatta. Toisaalta olen juonut aika paljon vettä ja se näkyy heti ihossani. Mulla on kanssa laatukosmetiikat käytössä mutta silti koko ajan iho-ongelmia. Naama kiiltää kuin naantalin aurinko t-alueella, jättihuokoset varsinkin nenässä ja otsassa. Kuoria pitäisi joka toinen päivä kun tulee pieniä ihomatoja, yöks. Olen rakastunut Cliniquen kuorintavoiteeseen, on tarpeeksi tymäkkää tavaraa ja nyt harmistukseksi sitä ei enää saa tax free myymälöistä mistään. Toivottavasti sentään alan liikkeistä maista. käytän meikkipuuteria tai joskus mineraalimeikkivoidetta tai puuteria ja ongelma on myös, etten saa oikein yhdellä puhdistuskerralla ihoa puhtaaksi. kasvovesipumpuli jää ihan ruskeaksi. Eli joudun pesemään uudelleen tai sitten uusi kasvovesihankaus. Ärsyttävää. Kaupoilla aina mainitsen tästä ja vaihdan putsaria sen mukaan kun myyjä sanoo, että kyllä tällä lähtee. Vaan kun ei lähde. Satu, onko neuvoja?

hih laihdutuspalsta muuttui kuin lennosta ihonhoitopalstaksi. Ja oltiin välillä psykoterapiapalstallakin. Mahtavaa!

Tänään taas itkuinen olo. Tuntuu, ettei mistään tule mitään. Mietin vaan millä konstilla saisin sen lääkärin vastaamaan mun kysymyksiin tai ymmärtämään mun pointin tähän oviskuvioon. Haluasin vastauksia jo nyt ennen kun menkat alkaa, koska heti tokana vuotopäivänä muistaakseni piti alkaa pistämään hormonia. ja mulla on reseptitkin vaan ajatuksena IVF/ICSI, mutta jos mentäis vielä yksi inssi niin tarvitsen uudet reseptitikin. Plääh.

Tällä viikolla tulee mun uudet kaapit ja ensi viikolla sitten asennus, jee. Olen aika paljon jo tyhjentänyt kaappeja ja pistin meidän rappuun jakoon eilen viisi laukkua, joita en käytä ja ihme kyllä ne meni kaupaksi puolessa tunnissa. Hyvä jos jollekin kelpas. Kierrätys kunniaan.

sorry taas vuodatukseni...

Parempaa päivää teille!